• Binnenkort willen we op Quizlet ook columns zetten. Daarvoor zijn we op zoek naar columnisten (Y)

    Wat is precies een column?
    Wikipedia

    Hoevaak moet ik een column schrijven?
    Ongeveer 1 keer per week.

    Vind je het leuk om te schrijven en om je schrijfsels met anderen te delen
    schrijf een proefcolumn en meld je aan als columnist.




    Even wat vragen beantwoorden:

    - Een keer per 2 weken is ook goed hoor. Maar het moet niet worden dat je 1 keer wat schrijft en vervolgens niet meer.

    - Columnisten krijgen helaas geen eigen kleurtje. Ze zijn ook geen onderdeel van de Q-crew. Uiteraard komt het wel op je profiel te staan dat je columnist bent en er komt een overzicht met alle columnisten.

    - Alleen de proefcolumn heeft een vast onderwerp om over te schrijven. Als je eenmaal columnist bent mag je schrijven waarover je maar wilt.

    - Inschrijven kan tot donderdag 20 januari (Y)

    Update 21 jan
    Inschrijving is gesloten. Uitslag volgt 28 januari!

    Topic; Columnisten bekend!

    [ bericht aangepast op 21 jan 2011 - 10:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 jan 2011 - 21:10 ]


    Dit is mijn signature...

    Klinkt gaaf, maar ik weet zeker dat het net zoals met crewverkiezingen gaat: Mensen die vrijwel onbekend zijn worden aangenomen en/of vriendje/vriendinnetje.

    En toch ga ik het proberen. ;d


    *insert philosophical cringe expression here*

    SEMISLEKKER schreef:
    Klinkt gaaf, maar ik weet zeker dat het net zoals met crewverkiezingen gaat: Mensen die vrijwel onbekend zijn worden aangenomen en/of vriendje/vriendinnetje.

    En toch ga ik het proberen. ;d

    Oh, gebeurd dat dan hier?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    PARAM0RE schreef:
    (...)

    Haha oké. Maar dus je moet je eigen mening zeggen over een bepaald onderwerp, wat je ervan vindt?

    Zoiets als dit (ik verzin effe iets doms).

    Op zaterdag ochtend was het weer zover: mijn moeder had me voor de wekelijkse boodschappen naar buiten gestuurd. Waar ik normaal met plezier de deur uit ging, liep ik nu met een chagrijnige kop van hier tot aan Tokyo de straat op. Sneeuw. Lots and lots of it. De brommer was een privilege dat helaas niet meer aan mij ontleend zou worden omdat ik haar ervan af wist te slingeren. Enfin, al glibberend en met robotachtige stappen wist ik de bakker te bereiken. Tot mijn stomme verbazing zag ik op het bankje tegenover me een groep Marokkaanse jongeren. Ik had nog niet door dat ik ze met m'n nog slaperige kop onbewust aankeek voor ik het algemene 'wat zit je te kijken, dom wijf,' naar mijn kop geslingerd kreeg. Hoe typisch, dacht ik. Waarom had ik nou altijd zulke aanvaringen met buitenlanders? En laat niemand het nu wagen om me een racist te noemen omdat het in mijn beleving gewoon zo ís. Op de een of andere manier krijgen ze het altijd klaargespeeld om zich beledigd te voelen en dan kruipen ze weer in hun slachtofferrol van 'heb je soms een hekel aan Marokkanen?' Toch besloot ik de verstandigste te zijn en me om te draaien.

    And so on. Het is zeg maar een soort verhaaltje uit je eigen leven of van de dingen in de maatschappij die jou bezighouden. Het kan een betoogachtige inhoud hebben maar het hoeft niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Woooh, zo nice. Ik ga het zekerweten proberen!


    it's so empty living behind these castle walls

    waarom geen kleurtje :(


    it's so empty living behind these castle walls

    SEMISLEKKER schreef:
    Klinkt gaaf, maar ik weet zeker dat het net zoals met crewverkiezingen gaat: Mensen die vrijwel onbekend zijn worden aangenomen en/of vriendje/vriendinnetje.

    En toch ga ik het proberen. ;d

    Vriendje/vriendinnetje? Echt niet :') We zoeken niet mensen uit, alleen omdat we goed met ze kunnen opschieten (x


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mississippi schreef:
    waarom geen kleurtje :(


    They fell in love, didn't they?

    niiiiice.
    aangemeld, fingers crossed!


    Fooled ya!

    Simbelmyne schreef:
    (...)
    Vriendje/vriendinnetje? Echt niet :') We zoeken niet mensen uit, alleen omdat we goed met ze kunnen opschieten (x

    Denk maar niet dat ik niet weet hoe het zit met hoe heet zij, die bij tokio hotel nederland ofzo eruit was getrapt en toen hier mod mocht worden van eentje die al mod was. (nerd)


    *insert philosophical cringe expression here*

    klinkt leuk, maar hoe kan je ooit je onderwerp kiezen, straks vind jij het wel interessant maar de andere mensen niet :S

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Denk maar niet dat ik niet weet hoe het zit met hoe heet zij, die bij tokio hotel nederland ofzo eruit was getrapt en toen hier mod mocht worden van eentje die al mod was. (nerd)

    Ehhh? Sorry, maar ik weet niet waar je het over hebt. Informeer mij 'ns even in mijn gasteboek :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    RulingRuler schreef:
    ik heb me opgegeven, maar het was echt prut! het is ook zo'n lastig onderwerp!


    It ain't broke, so don't fix it.

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Denk maar niet dat ik niet weet hoe het zit met hoe heet zij, die bij tokio hotel nederland ofzo eruit was getrapt en toen hier mod mocht worden van eentje die al mod was. (nerd)
    Die tijd ligt ver, ver achter ons :)


    Life is hard and then we die

    Dat is leuk. ;D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik ga een poging wagen, lijkt me heel leuk!