• Damien is weer bezig geweest, en heeft een foto gefotoshopt, en op tmf.nl gezet, en erbij gezet dat hij twijfelt over dat Bill een gay is.
    Ik vind dit persoonlijk echt niet normaal! Hij is gewoon jaloers op iemand die veeeeeeeél knapper dan hem is, en hij heeft aandacht tekort! Hij denkt even alle th fans te raken met dit, mij heeft hij wel geraakt!Dus, ik wil iets doen, maar ik weet niet wat.
    Staken? Naar TMF studio gaan? ..
    Hebben jullie anderss nog ideéen?
    Om wat met z'n allen te doen, gewoon om het op te nemen voor "Tokio Hotel."
    Dat hij hater is, hoeft hij nog niet zo te doen vind ik!
    Maar om even terug te komen op de vraag.
    "Hebben jullie dus ideéen? Om er iets tegen te doen" (wel met z'n allen, want k zie mezelf bijv. niet echt in me eentje staken xD)


    xxx LY.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ....


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik ben het helemaal met je eens
    die damien moet zijn smoel eens houden!!
    maar ik weet verder ook niet wat te doen...

    XxX

    jenny


    Love isn't blind; it just only sees what matters.

    mensen, zolang jullie er zo op blijven reageren, zal hij niet stoppen.


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    mensen, zolang jullie er zo op blijven reageren, zal hij niet stoppen.


    Ben ik het mee eens ^^. Het heeft toch geen nut om een of andere actie tegen Damien te gaan doen. Hij stopt toch niet, dus waarom zouden we onze tijd gaan verspillen?

    Negeer het gewoon ^^

    Snap k oowk wel ..
    maar hij gaat toch wel door!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    we moeten niet allemaal boze berichtjes naar tmf gaan sturen, dat zorgt er alleen maar voor dat Damien dus meer aandacht krijgt en dat is dus ook juist zijn bedoeling, aandacht. Daarom lijkt het mij dus beter hem te boycotten, zorgen dat hij maar een paar (het liefst geen) kijkers meer heeft en de fans weg zappen zodra dat hoofd van m in beeld komt. Dat doet hem meer, dan dat er onwijs veel thfan-kijkers naar de uitzending kijken ($$$) en vervolgens allerlei boze berichten gaan sturen.. of niet soms

    xx


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    wie is damien?
    is da een nederlander?
    ik ben belg dus ik weet het niet...lalala

    eerst wil ik weten wie damien is...
    ik ken die foto wel... die damien, wie hij zijn mag, heeft geen leven


    death to the one at the end of the serenade.

    Met z'n alle hongerstaken en voor zijn auto gaan liggen wachten tot hij zijn excuus maakt een ToHo en aan de fans?

    op welk internetadres staat die foto dan??
    en ik dnek dat het weinig helpt om te gaan hongerstaken..
    sommige mensen zitten in reaction voor een cam ofzo en het daar op een briefje schrijfen met z'n allen


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Hij heeft gewoon een serieus probleem van aandachttekort.. waarom gaat hij anders in vrouwenkleding enzo lopen en anderen belachelijk maken.. ¬¬

    http://www.tmf.nl/microsites/reaction/blog/id/152177 <-- gevonden! STOMME KUT DAMIEN nu weet ik wie die klojo is
    GGGRRRR KILL HIM!!!

    Is da ne vj ofwa?


    Don't be a drag, just be a queen.

    Who in Hell is Damien?? xP


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Is da ne vj ofwa?


    Jaa idd, VJ van TMF.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]