• Slotje: niemand doet nog mee :)

    Halloooo,
    we gaan beginnen! Als je nog info wilt over het verhaal kan je hier en hier terecht

    Regels Hou je hier aan! Dat maakt het makkelijker voor iedereen!
    - Je schrijft boven elk stukje de naam van je personage in bold
    - Je schrijft in verleden tijd
    - Je schrijft in hij/zij-vorm
    - Je schrijft niet in iemand anders zijn persoon
    - We leven in België en Nederland dus alle namen van al bekende personen in het Nederlands
    - Leerkrachten en niet ingevulde rollen mag je zelf bespreken maar ga geen gesprek beginnen van een uur met een onbekende leerling zodat je alles zelf moet typen
    - wat niet met het verhaal te maken heeft, zoals mag ik nog een rol, is het goed als die en die dat doen, ik moet van dan tot dan weg, ... zet je in het rood, dan valt het op. Zet er ook bij welke personages er dan niet zijn.
    vb:

    Ik moet van 7-9 weg dus dan zijn Lily en James niet beschikbaar
    James
    James liep de het lokaal in. Daar zag hij professor Lubbermans zitten. Hij liep naar hem toe. 'Zou u het huiswerk kunnen herhalen?' vroeg hij. Professor Lubbermans zuchte. 'Ja, je moet een opstel van minimum 30 cm maken over de voeding van de vleesetende plant.' 'Oke, dankje professor.' Antwoord James vriendelijk en hij verliet het lokaal.


    PersonagesPersonage door , leeftijd, jaar, afdeling
    James Sirius Potter door Amused, 18, 7, Griffoendor
    Albus Severus Potter door Elements, 17, 7, griffoendor
    Lily Loena Potter door Amused, 16, 6, Griffoendor
    Roos Wemel door Quarterback, 17, 7, Griffoendor
    Hugo Wemel door Unrealistic, 15, 6, Griffoendor
    Roxanne Wemel door Wbitch, 15, 5, griffoendor
    Scorpius Hyperion Malfidus door Jipster, 17, 7, Zwadderich
    Riven Renaldson door Elements, 16, 6, Griffoendor
    Wraith Kingston door HolyDiver, 17, 7, Zwadderich
    June May April Lubbermans door xSnoepjex, 16, 6, Ravenklauw
    Daphne Harriette Duffeling door Phone, 15 , 5, Ravenklauw
    Abigail Wood door [url=lhttp://www.quizlet.nl/users/x7UP]x7UP[/url], 17, 7, Ravenklauw


    Belangrijk
    Omdat ik het in een story ga schrijven werken we in hoofdstukken, ik zet in het groot en groen de titel van een hoofdstuk en hou je daar dan een beetje aan. als het hoofdstuk halloween is dan vieren ze geen kerstmis oke?

    Veel plezier!

    EDIT: de rol van Scorpius komt terug vrij, Jipster heeft niet genoeg tijd en daarom geeft ze haar rol af. Wie wil de rol, lees even de beschrijving van Scorpius want die blijft hetzelfde
    Nieuwe regel: omdat we allemaal onze nachtrust nodig hebben zou ik willen zeggen dat ik 1 of 2 hoofdstukken per dag doe en dat we 9 om stoppen, dan kunnen we nog afronden tot half 10 uur ongeveer (liefst vroeger) want dan kan ik daarna nog snel het hoofdstuk in elkaar proberen te steken (ik plak iedereen zijn tekst in word document en zet het dan om in een verhaal) en dan gaan slapen! goed?



    Hoofdstuk 1 is afgelopen, zie pagina 15.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 22:30 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Coming =D

    Abigail
    Ze keek naar Daphne. ,,Ze zien er nerveus uit he?'' zei ze grinnikend. En dan te bedenken dat hun ooit ook zo stonden.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Daphne

    'Ja inderdaad.' antwoordde Daphne. Ze wist nog hoe ze daar gestaan had als bibberend klein meisje. 'In welke afdeling hoopte jij dat je zou komen?' vroeg ze nieuwsgierig aan Abigail.

    Merkte net pas dat er eindelijk weer iemand was haha.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Haha, das okay (:

    Abigail
    Abigail keek Daphne aan en dacht na. ,,Aawrh, volgens mij had ik toen niet echt een voorkeur.. Aangezien ik wist dat ik er toch niks aan zou kunnen veranderen.'' ze draaide een lok haar rond haar vinger terwijl ze sprak. ,,En op die manier kon ik niet teleurgesteld worden ^^.'' toen keek ze Daphne nieuwsgierig aan. ,,Waar hoopte jij dan in te komen?''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Daphne

    'Ik weet het eerlijk gezegd niet meer zo goed. Allebei mijn ouders zijn dreuzels dus die konden me niks over Zweinstein vertellen, alleen de neef van mijn vader kon over de afdelingen vertellen. Hij heeft in Griffoendor gezeten, dus waarschijnlijk hoopte ik dat ik daar in zou komen.' antwoordde Daphne. Ondertussen werd 'Smid, Stijn' ingedeeld bij Huffelpuf. Iedereen klapte en ze klapte mee.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 17:12 ]


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Abigail
    Ohja, haar beiden ouders waren dreuzels. Abigail vergat zulk soort dingen best vaak. ,,Het is wel fijn dat je neef ej er dan over kon vertellen.'' zei ze emt glimlachhje, ineens ging iedereen klappen dus klapte Abi maar mee. Toen ze even oplette merkte ze dat iedereen klapte omdat er een paar 1e jaars bij Huffelpuf werden ingedeelt.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Daphne

    'Ja inderdaad. Het was allemaal onbekend natuurlijk.' zei Daphne terwijl iedereen nog steeds aan het klappen was. 'Weet jij trouwens wie de klassenoudsten van dit jaar zijn?'


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Abigail
    Ze keek Daphne aan en schudde haar hoofd. ,,Nee, heb er nog niks over gehoord. Jammer, ben wel benieuwd wie het zijn.'' antwoordde Abigail, toen iedereen stopte met klappen stopte zij ook weer en keek even naar de 1e jaars.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    'Wanneer zou het welkomstmaal komen?' vroeg Daphne hongerig. Haar maag rommelde en ze had eigenlijk wel genoeg van het klappen en juichen. 'Aha, eindelijk.' zei ze opgelucht toen 'Zeus, Athea' bij Ravenklauw werd ingedeeld. 'Dat was de laatste.' Het schoolhoofd stond op voor een welkomsttoespraak.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Anderling
    Alle eerstjejaars waren ingedeeld en ze stond recht om een kleine toespraak te houden. 'Welkom eerstjaars, en welkom terug voor de andere jaren. Straks moet ik nog een paar dingen zeggen maar eerst smakelijk.' en ze spreidde haar armen. Al het eten verscheen op de tafels.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Abigail.
    ,,Ja he, ik begin ook honger te krijgen.'' zei ze toen Daphne vroeg waar het welkomstmaal bleef, gelukkig werd al gauw een korte speech gehouden en verscheen er eten op de tafels. ,,Lekker.'' zei ze vrolijk toen ze al het lekkers voor haar neus zag verschinen. (das toch gewoon eten enzo? xD Ben niet thuis in 't HP voedsel en snoep gedeelte enzo)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Daphne

    Nadat Anderling al het eten had laten verschijnen viel Daphne hongerig aan. Ze dronk wat Pompoensap en at tot ze bijna helemaal vol zat. Niet tot ze helemaal vol zat, want dan was er geen plaats meer voor het toetje.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Nee ik heb ook niet zo thuis daar in hoor. Ik ken alleen pompoensap en boterbier haha. En chocokikker natuurlijk.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Hugo
    Op het moment dat het eten verscheen begon hij als een wilde te eten, hij had wel al snoep gegeten in de trein, maar blijkbaar was dat niet genoeg.
    De rol van Roos is er dus niet vandaag, best jammer.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 17:53 ]


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    unrealistic schreef:
    Hugo
    Op het moment dat het eten verscheen begon hij als een wilde te eten, hij had wel al snoep gegeten in de trein, maar blijkbaar was dat niet genoeg. Hij keek even rond in de zaal en zag Scorpius. Z'n hoofd begon te gloeien,
    wat een sukkel, dacht hij. Maar al snel negeerde hij hem en at rustig verder.

    De rol van Roos is er dus niet vandaag, best jammer.

    Scorpius is er niet meer, dus hem niet gebruiken!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    (...)
    Scorpius is er niet meer, dus hem niet gebruiken!

    Oh, oké.. Het spijt me. _O_


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':