• Slotje: niemand doet nog mee :)

    Halloooo,
    we gaan beginnen! Als je nog info wilt over het verhaal kan je hier en hier terecht

    Regels Hou je hier aan! Dat maakt het makkelijker voor iedereen!
    - Je schrijft boven elk stukje de naam van je personage in bold
    - Je schrijft in verleden tijd
    - Je schrijft in hij/zij-vorm
    - Je schrijft niet in iemand anders zijn persoon
    - We leven in België en Nederland dus alle namen van al bekende personen in het Nederlands
    - Leerkrachten en niet ingevulde rollen mag je zelf bespreken maar ga geen gesprek beginnen van een uur met een onbekende leerling zodat je alles zelf moet typen
    - wat niet met het verhaal te maken heeft, zoals mag ik nog een rol, is het goed als die en die dat doen, ik moet van dan tot dan weg, ... zet je in het rood, dan valt het op. Zet er ook bij welke personages er dan niet zijn.
    vb:

    Ik moet van 7-9 weg dus dan zijn Lily en James niet beschikbaar
    James
    James liep de het lokaal in. Daar zag hij professor Lubbermans zitten. Hij liep naar hem toe. 'Zou u het huiswerk kunnen herhalen?' vroeg hij. Professor Lubbermans zuchte. 'Ja, je moet een opstel van minimum 30 cm maken over de voeding van de vleesetende plant.' 'Oke, dankje professor.' Antwoord James vriendelijk en hij verliet het lokaal.


    PersonagesPersonage door , leeftijd, jaar, afdeling
    James Sirius Potter door Amused, 18, 7, Griffoendor
    Albus Severus Potter door Elements, 17, 7, griffoendor
    Lily Loena Potter door Amused, 16, 6, Griffoendor
    Roos Wemel door Quarterback, 17, 7, Griffoendor
    Hugo Wemel door Unrealistic, 15, 6, Griffoendor
    Roxanne Wemel door Wbitch, 15, 5, griffoendor
    Scorpius Hyperion Malfidus door Jipster, 17, 7, Zwadderich
    Riven Renaldson door Elements, 16, 6, Griffoendor
    Wraith Kingston door HolyDiver, 17, 7, Zwadderich
    June May April Lubbermans door xSnoepjex, 16, 6, Ravenklauw
    Daphne Harriette Duffeling door Phone, 15 , 5, Ravenklauw
    Abigail Wood door [url=lhttp://www.quizlet.nl/users/x7UP]x7UP[/url], 17, 7, Ravenklauw


    Belangrijk
    Omdat ik het in een story ga schrijven werken we in hoofdstukken, ik zet in het groot en groen de titel van een hoofdstuk en hou je daar dan een beetje aan. als het hoofdstuk halloween is dan vieren ze geen kerstmis oke?

    Veel plezier!

    EDIT: de rol van Scorpius komt terug vrij, Jipster heeft niet genoeg tijd en daarom geeft ze haar rol af. Wie wil de rol, lees even de beschrijving van Scorpius want die blijft hetzelfde
    Nieuwe regel: omdat we allemaal onze nachtrust nodig hebben zou ik willen zeggen dat ik 1 of 2 hoofdstukken per dag doe en dat we 9 om stoppen, dan kunnen we nog afronden tot half 10 uur ongeveer (liefst vroeger) want dan kan ik daarna nog snel het hoofdstuk in elkaar proberen te steken (ik plak iedereen zijn tekst in word document en zet het dan om in een verhaal) en dan gaan slapen! goed?



    Hoofdstuk 1 is afgelopen, zie pagina 15.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 22:30 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Roos
    Roos grinnikte even en daarna keek ze naar Hugo, omdat ze wist hij zich aangesproken zou voelen. ''En het is ook niet aan jou om dat te zeggen!''


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Roxanne
    'Als je het zeker weet. Geloof ik je,' zei ze tegen Hugo


    "Ignite, my love. Ignite."

    Roos

    ''Roxy?'' vroeg ze jammerend aan Roxanne. Ze grinnikte naar haar en ze richtte zich op Roxanne. ''Mag ik met Scorpius gaan, als het aan jou lag?''


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hugo
    Hij glimlacht even naar Roxanne, zij geloofde hem, dan toch iemand, dacht hij. Toen wende hij zich naar Roos. "Pap vermoordt je! En mam wil het waarschijnlijk ook niet!"

    [ bericht aangepast op 10 jan 2011 - 20:18 ]


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Abigail.
    Abiail schudde haar hoofd. ,,Nop, geef eens een hint.'' ze keek 'm met onschuldig gezicht aan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Roos
    ''Omdat?'' vroeg ze arrogant naar haar ouders toe. ''Zij beslissen niet over mijn leven en zeker niet op basis van zijn vader!''


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hugo
    "Nou, dat kunnen ze wel!"

    [ bericht aangepast op 10 jan 2011 - 20:19 ]


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Roxanne

    Roxanne glimlachte dapper naar Roos.
    'Sorry Roos. Ik geloof Hugo dit keer,' zei ze.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Roos

    ''Jezus, wat zijn jullie toch weer braaf!'' zei ze geirriteerd. Ze sloeg haar armen over elkaar. ''Ik weet zeker dat papa of mama wel eens een verliefd zijn geweest op de verkeerde.''


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Taylor


    Taylor zuchte.
    'Wat maakt het uit? Als Scorpius een player is en Roos neemt met hem dan komt ze er vanzelf wel achter.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Roos

    ''Serieus. Jullie vertrouwen hem niet, om hij van Zwadderich is. Dan zijn jullie slecht hoor, niet hij!''


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Albus
    Albus schudde zijn hoofd geamuseerd. "Ik zou het kunnen zeggen maar dan zou ik je moeten vermoorden."

    Riven
    "Ik sta aan jou kant Rosie." zei ze glimlachend. "Maak je maar geen zorgen, het komt vast helemaal goed!"


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Roos

    ''Bedankt Riven. Aan jou heb je tenminste iets.'' zei ze terwijl ze grijnzend naar haar broertje en zusje keek. ''Ik vind Scorpius leuk en als hij mij een gebroken hart gunt, dan gun ik hem een verkeerde spreuk!''


    Big girls cry when their hearts are breaking

    dit zou een onmiddelijke reactie moeten zijn op hetgeen dat Roos zij over hun ouders^^
    Hugo
    "Dankje, Roxy" zei hij zacht en keek Roos kwaad aan. "Nee, dat klopt helemaal niet, als je wat meer zou luisteren naar mam en pap zou je weten dat ze al jaren van elkaar hielden, maar het gewoon niet durfden toegeven, maar nee , mevrouw Roos vindt zich daar veel te goed voor om naar mama en papa's verhaaltjes te luisteren!" Hij schreeuwde deze keer zó luid dat waarschijnlijk heel de trein hun gesprek gehoord had!


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Abigail.
    ,,Mwuah.. Dat risico neem ik dan maar.'' ze grijnse vrolijk naar 'm en prikte in zijn zij. ,,Dus je hebt een top secret? Nu maak ej me nieuwsgierig n_n''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.