• Slotje: niemand doet nog mee :)

    Halloooo,
    we gaan beginnen! Als je nog info wilt over het verhaal kan je hier en hier terecht

    Regels Hou je hier aan! Dat maakt het makkelijker voor iedereen!
    - Je schrijft boven elk stukje de naam van je personage in bold
    - Je schrijft in verleden tijd
    - Je schrijft in hij/zij-vorm
    - Je schrijft niet in iemand anders zijn persoon
    - We leven in België en Nederland dus alle namen van al bekende personen in het Nederlands
    - Leerkrachten en niet ingevulde rollen mag je zelf bespreken maar ga geen gesprek beginnen van een uur met een onbekende leerling zodat je alles zelf moet typen
    - wat niet met het verhaal te maken heeft, zoals mag ik nog een rol, is het goed als die en die dat doen, ik moet van dan tot dan weg, ... zet je in het rood, dan valt het op. Zet er ook bij welke personages er dan niet zijn.
    vb:

    Ik moet van 7-9 weg dus dan zijn Lily en James niet beschikbaar
    James
    James liep de het lokaal in. Daar zag hij professor Lubbermans zitten. Hij liep naar hem toe. 'Zou u het huiswerk kunnen herhalen?' vroeg hij. Professor Lubbermans zuchte. 'Ja, je moet een opstel van minimum 30 cm maken over de voeding van de vleesetende plant.' 'Oke, dankje professor.' Antwoord James vriendelijk en hij verliet het lokaal.


    PersonagesPersonage door , leeftijd, jaar, afdeling
    James Sirius Potter door Amused, 18, 7, Griffoendor
    Albus Severus Potter door Elements, 17, 7, griffoendor
    Lily Loena Potter door Amused, 16, 6, Griffoendor
    Roos Wemel door Quarterback, 17, 7, Griffoendor
    Hugo Wemel door Unrealistic, 15, 6, Griffoendor
    Roxanne Wemel door Wbitch, 15, 5, griffoendor
    Scorpius Hyperion Malfidus door Jipster, 17, 7, Zwadderich
    Riven Renaldson door Elements, 16, 6, Griffoendor
    Wraith Kingston door HolyDiver, 17, 7, Zwadderich
    June May April Lubbermans door xSnoepjex, 16, 6, Ravenklauw
    Daphne Harriette Duffeling door Phone, 15 , 5, Ravenklauw
    Abigail Wood door [url=lhttp://www.quizlet.nl/users/x7UP]x7UP[/url], 17, 7, Ravenklauw


    Belangrijk
    Omdat ik het in een story ga schrijven werken we in hoofdstukken, ik zet in het groot en groen de titel van een hoofdstuk en hou je daar dan een beetje aan. als het hoofdstuk halloween is dan vieren ze geen kerstmis oke?

    Veel plezier!

    EDIT: de rol van Scorpius komt terug vrij, Jipster heeft niet genoeg tijd en daarom geeft ze haar rol af. Wie wil de rol, lees even de beschrijving van Scorpius want die blijft hetzelfde
    Nieuwe regel: omdat we allemaal onze nachtrust nodig hebben zou ik willen zeggen dat ik 1 of 2 hoofdstukken per dag doe en dat we 9 om stoppen, dan kunnen we nog afronden tot half 10 uur ongeveer (liefst vroeger) want dan kan ik daarna nog snel het hoofdstuk in elkaar proberen te steken (ik plak iedereen zijn tekst in word document en zet het dan om in een verhaal) en dan gaan slapen! goed?



    Hoofdstuk 1 is afgelopen, zie pagina 15.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 22:30 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Roos

    Roos keek slechts verveeld naar Hugo, omdat ze niet onder de indruk was van zijn geschreeuw. ''Hugotje toch.'' zei ze grijnzend en gemeen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Taylor

    Taylor zuchte.
    'Ik sta aan niemand kant! Aan niemand kant!' krijsde ze. Ze keek naar Albus en Abigail. Ze plofte naast hun neer. 'Wat een kleuters,' zei ze tegen hun. 'En waar hadden jullie het over?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Abigail.
    Ze grinnikte om Taylor. ,,Ik probeerde te achterhalen waar Albus over na aan 't denken was 8D''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    taylor
    'Dat zou ik wel wreed vinden,' zei Taylor. 'Gedachtes kunnen lezen.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Abigail.
    ,,Maar dat zou ook voor een hoop gezeik zorgen en 't zou saai zijn.. Dan weet je altijd alles.'' zei ze tegen haar.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Riven
    "Hugo gedraag je!" siste ze en ze keek hem aan. "Hij zal nooit gevaarlijk zijn. Laat haar het zelf uitzoeken oke!"

    Albus
    "Ja en daarom vertel ik het niet." zei Albus. "Dus laat het maar voor wat het is oke?"


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Abigail.
    Ze keek naar Albus. ,,Geen zorgen, ik zal niet verder zeuren ;p'' zei ze en glimlachte.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hugo
    "Pfft, het is de waarheid en zo'n spreuk om gedachtes te lezen zou welkom zijn! Laat ik jullie allemaal zien wat die Scorpius allemaal van plan is!"
    Hij keek Riven hatelijk aan, "Bemoei je er niet mee!"


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Roos

    ''Hugo?'' ze keek zielig met een pruillipje en tikte Hugo aan. ''Waarom doe je zo gemeen tegen je grote zus?''


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hugo
    "Doe niet zo stom, mens! Ga toch naar die Scorpius van je!" Hij schrok van wat hij zei, maar meende het.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2011 - 20:33 ]


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Roos

    Roos trok grijnzend één wenkbrouw op en ze was duidelijk Hugo aan het uitdagen. Dat was iets wat ze ontzettend goed kon en ze speelde het altijd zo, dat Hugo de schuld kreeg.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Roxanne
    'Ik word gek van jullie!' gilde ze kei hard dat de ramen begonnen te trillen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Riven
    Riven keek toe en besloot verder te zwijgen, het was niet haar oorlog.

    Albus
    "MOoizo, dan kunnen we het nu over iets anders hebben" zei hij grijnzen.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Hugo
    Oh, god nu komt het, dacht hij. Maar hij liet zich niet doen niet nu, niet nu hij er zeker van is dat Scorpius iets van plan was. Hij wilde Roos, zijn zus alleen maar beschermen, maar die werkt alleen maar tegen! Ze denkt echt dat ze alles beter weet. Hij zuchtte luidop!

    [ bericht aangepast op 10 jan 2011 - 20:39 ]


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Taylor

    Taylor lachte. 'Heeft Abigail nu al de hele trein reis je lastig gevallen?'


    "Ignite, my love. Ignite."