• ~ Topic.

    Even Love Has It's Price| Lionel Messi
    Sophia is een spontane student uit Rotterdam en moet hard werken om rond te komen. Haar hele leven veranderd echter als er een man van de Postcodeloterij aan haar deur komt met de mededeling dat ze de jackpot van 29.5 miljoen gewonnen heeft. Sophia is door het dolle heen, maar begrijpt al snel dat geld niet gelukkig maakt. Wie haar echter altijd wél gelukkig hebben gemaakt zijn Leo Messi en zijn club FC Barcelona, ook al weten zij het zelf niet. Daarom besluit Sophia om al haar geld aan de Catalaanse club te doneren. Eenmaal in Barcelona aangekomen word zij met open ontvangen door financieel directeur -Zubirizetta ofzo heet hij-, maar als op het punt staat de cheque te ondertekenen staat hij daar. Ze maakt een overeenkomst met FCB dat ze hem mag ontmoeten en haar droom laat uitkomen. Maar wat als Leo onvoorwaardelijk voor deze charmante dame valt?


    Nodig:
    ~ 1 Beste Vriendin Sophia uit Nederland
    - H0USE
    ~ 1 Toekomstige Beste Vriendin Sophia uit Barcelona
    - Boefje
    ~ Voetbalvrouwen alleen van Barcelona spelers!
    - David Villa - Boefje
    - Cesc Fábregas - Francesc
    - Ibrahim Afellay - Ibrahim

    - Bojan Krkic - Gracious
    - Carles Puyol - Sneijder
    - Gerard Pique - Carbonero
    - Xavi Hernandez - Daugherty
    - Sergio Busquets - Iniesta
    ~ Zelfverzonnen rollen

    Invullen:
    * Rol:
    * Volledige Naam:
    * Leeftijd:
    * Foto: -géen celebrities!-
    * Beschrijving uiterlijk:
    * Hobby's:
    * Karakter: -ongeveer, hier kan ik me niet precies aan houden-
    * Extra's:

    Niet de eerste, maar de beste.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 20:39 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Ik ga morgen invullen voor Gerard Piqué maar this little girl needs some sleep..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    JONGE DUDE LAAT MIJ ADRIANA LIMA ALS MODEL NEMEN. :Y)


    we've only said goodbye with words

    Waldorf schreef:
    JONGE DUDE LAAT MIJ ADRIANA LIMA ALS MODEL NEMEN. :Y)

    vooruit, die gaat nog wel. die is niet zo bekend :'D

    Marauderette schreef:
    Ik ga morgen invullen voor Gerard Piqué maar this little girl needs some sleep..

    isgoed. :3


    Hope goes lost but never dies.

    * Rol: Het bijna lekkertje van Seks Fàbregasie.
    * Volledige Naam: Enora Gabriella de Santos.
    * Leeftijd: 20.
    * Foto: Enora
    * Beschrijving uiterlijk: Enora heeft blauwe ogen en blonde haren. Ze kon een model zijn, maar is er niet mee akkoord gegaan. Enora draagt vaak merk kleding, en volume mascara en smokyeyes. Ze heeft cup 75 D, en is zo'n 1.65 meter lang. Ze heeft lange rode nagels, en ze wordt voor jongens aangezien als een seksbomb. Maar zo is Enora helemaal niet.
    * Hobby's: Piano spelen, paardrijden, en veel uitgaan!
    * Karakter: Enora kan soms een harde bitch zijn, en ook tegen Cesc. Hem maakt het niet zoveel uit. Ze is bang om zich te binden aan jongens, omdat ze vroeger werd misbruikt. Cesc weet ervan, en doet daarom ook voorzichtig met Enora, maar als hij een andere jongen ziet die Enora aan het versieren is, spelen zijn hormonen weer op met de neiging om hem kapot te slaan. Enora heeft niet door dat Cesc smoor op haar is. Tot dat de ene dag in Barcelona.
    * Extra's: Enora is een echte jongens magneet, veel jongens lopen als een zombie achter haar aan, wat zij wel opwindend vind. Maar soms wordt ze dat teveel, en danst ze tot dat haar benen niet meer kunnen. Enora is al lang vrienden met Cesc Fàbregas, en gaan vanuit Engeland naar Barcelona om Cesc' contract te tekenen bij Barça. Maar wat zij niet weet is dat Cesc een dikke crush op haar heeft.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 11:34 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Check die sexy naam met mijn sexy naam erachter omg :9~ -sorry offtopic-


    we've only said goodbye with words

    HAHA, Belloe, niet opgelet!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Blaugrana schreef:
    HAHA, Belloe, niet opgelet!


    Amber ik wil ook een sexbomb doen met Marjolien hahaha. Arm in arm over de straten van Barcelona muahaha -fantasie slaat op hol-


    we've only said goodbye with words

    * Rol: Bojan Krkic his o so nice and beautiful gf.
    * Volledige Naam: Nadia Malissa Alvarez.
    * Leeftijd: 19/20
    * Foto: Nadia
    * Beschrijving uiterlijk: Nadia is een opvallende verschijning, haar donkerblonde haar valt met mooie lokken langs haar mooi gelijnde gezicht. Haar haren zijn niet zo zeer krullerig maar meer een lichte slag. Stijl of krullen, Bruin of blond alles staat haar. Haar ogen zijn donkerbruin van kleur. Ze heeft dunne maar mooi gevormde roze lippen. Haar huidskleur is gewoon normaal die goudbruin word in de heerlijke zomer zon, verder is ze ongeveer 1.73 lang en draagt graag hakken (niet te hoog). Haar kleding stijl is casual but fashionable. (:
    * Hobby's: Nadia is niet echt bepaald iemand die een specifieke hobby heeft, maar het liefste gaat ze winkelen of uit met vrienden, ze is namelijk graag omgeven door mensen die ze lief heeft. Ook is ze niet vies van sportief zijn.
    * Karakter: Je houd je er ook niet aan, want niemand doet dat echt maar goed hier komt het, Nadia heeft een behulpzaam karakter, ze komt op voor familie en vrienden. Ze is soms best wel verlegen maar dat komt puur omdat ze niet heel erg snel mensen vertrouwd en binnen laat in haar leven. Toch is ze heel spontaan tegen de mensen die ook erg spontaan naar haar toe zijn.
    * Extra's: Nadia en Bojan zijn nog niet erg lang bij elkaar, Nadia werkt in een goed lopende dierenartsenpraktijk waar ze Bojan voor het eerst tegen kwam. Liefde op het eerste gezicht?


    Everything is worse without music.

    Waldorf schreef:
    (...)

    Amber ik wil ook een sexbomb doen met Marjolien hahaha. Arm in arm over de straten van Barcelona muahaha -fantasie slaat op hol-


    Dat doet me weer denken aan dit: Vanplaats Seks bomb. XD


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Verhaal


    Hope goes lost but never dies.

    Rol: Vriendin van Barça voetbalspeler Carles Puyol
    Volledige Naam: Kim Maria Rodriquez
    Leeftijd: 26 jaar
    Foto: Kim
    Beschrijving uiterlijk: Een mooie meid is Kim zeker weten. Ze ziet eruit als een rasechte Spaanse met haar glinsterende goudbruine ogen en haar lange, golvende donkerbruine haren. Ze heeft een blanke huidskleur die in de zon snel gebruind is, waar ze erg blij mee is. Kim heeft een slank tot mager postuur wat veroorzaakt word doordat ze zo actief bezig is met sporten. Ze heeft grote en zalmroze lippen waarvan iedereen vrolijk word zodra ze die in een glimlach zet. Kim heeft een erg lenig lichaam en is best klein voor haar leeftijd.
    Hobby's: Sporten, koken, reizen
    Karakter: Kim is een emotionele en kwetsbare jonge vrouw. Ze huilt snel en schaamt zich daar ook voor maar dat geeft natuurlijk helemaal niks. Ze is vaak overbezorgd om de mensen waarvan ze echt houd, en is erg behulpzaam wanneer iemand fysiek pijn heeft. Kim is verlegen in het bijzijn van jongens, maar als ze mensen echt goed kent dan kan ze ontzettend gezellig zijn.
    Extra's: Kim is van Spaanse afkomst en geboren in Madrid. Haar ouders vonden 'Kim' een mooie naam, ondanks dat het meer Amerikaans en Nederlands is dan Spaans.

    Ja, ik vind Carles Puyol nou eenmaal leuk (krul)


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Mungojellie, FCB, Seduce, Waldorf en Apasionado hebben sowieso een rol:

    Marauderette en Blaugrana moeten vandaag nog invullen.


    Hope goes lost but never dies.

    * Rol: vriendin Xavi
    * Volledige Naam: Lia Martinez
    * Leeftijd: 20
    * Foto: Lia
    * Beschrijving uiterlijk: Lia heeft lang stijle donkerblonde haren, waar ze heel trots op is. Ze heeft donker bruine ogen en is 1,70 lang. Ze is verzot op jurkjes, dus die draagt ze ook bijna altijd, wat haar een schattig aanblik geeft. Om make-up geeft ze niet heel veel, maar toch draagt ze iedere dag een beetje mascara.
    * Hobby's: Ze houdt van afspreken met vrienden en vriendinnen. Ze houdt ook van reizen en ook wel eens een balletje trappen.
    * Karakter: Ze is een vrolijke meid waarmee je kunt lachen. Ze houdt niet echt van in het middelpunt staan en is een beetje verlegen. Ze is erg koppig en een strebertje.
    * Extra's: Lia studeert rechten, want ze wil advocaat worden. En als bijbaantje werkt ze bij Starbucks.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 16:33 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: Vriendin Gerard Piqué
    Volledige Naam: Mallory Taylor Guardiola
    Leeftijd: 21
    Foto: Ik ga zoeken
    Beschrijving uiterlijk: ^^
    Hobby's: Lory's vader is de bekende voetbaltrainer van FC Barcelona dus is het wel een beetje normaal dat Mallory zelf ook kan voetballen. Ze mist geen enkele wedstrijd van Barça en bij iedere training is ze aanwezig om mee te doen. Verder, als Lory niet op het veld staat, doet Lory aan kunstschaatsen. Ze zit op pivéles en ze schaatst wedstrijden. Ze is al meerdere keren landkampioen geweest en als ze een wedstrijd heeft zit heel het voetbalteam als trouwe supporters naast het schaatsveld
    Karakter: Komt eraan (;
    Extra's: Lory's moeder, en Pep's vrouw, stierf toen Lory vijftien was nadat ze verkeerd was gevallen door het schaatsen. Ze overleed doordat ze zo gevallen was dat ze geen lucht meer binnenkreeg. Lory schaatste toen ook al én ze was er zelfs bij toen haar moeder viel en op het ijs stierf. Toch heeft dat Lory er niet van weerhouden door te gaan met kunstschaatsen. Mallory blijft schaatsen vooral omdat dat het enigste is dat haar zeer hard aan haar moeder laat denken. Iedere prijs die Mallory ooit heeft gewonnen heeft ze aan haar moeder te danken. Mallory behandeld haar overleden moeder als een bescherm- en geluksengel

    Sorry dat er zoveel nog niet is ingevuld, maar ik heb zo'n flauw vermoeden dat mijn mama bijna thuis is =$


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Marauderette schreef:
    Rol: Vriendin Gerard Piqué
    Volledige Naam: Mallory Taylor Guardiola
    Leeftijd: 21
    Foto: Ik ga zoeken
    Beschrijving uiterlijk: ^^
    Hobby's: Lory's vader is de bekende voetbaltrainer van FC Barcelona dus is het wel een beetje normaal dat Mallory zelf ook kan voetballen. Ze mist geen enkele wedstrijd van Barça en bij iedere training is ze aanwezig om mee te doen. Verder, als Lory niet op het veld staat, doet Lory aan kunstschaatsen. Ze zit op pivéles en ze schaatst wedstrijden. Ze is al meerdere keren landkampioen geweest en als ze een wedstrijd heeft zit heel het voetbalteam als trouwe supporters naast het schaatsveld
    Karakter: Komt eraan (;
    Extra's: Lory's moeder, en Pep's vrouw, stierf toen Lory vijftien was nadat ze verkeerd was gevallen door het schaatsen. Ze overleed doordat ze zo gevallen was dat ze geen lucht meer binnenkreeg. Lory schaatste toen ook al én ze was er zelfs bij toen haar moeder viel en op het ijs stierf. Toch heeft dat Lory er niet van weerhouden door te gaan met kunstschaatsen. Mallory blijft schaatsen vooral omdat dat het enigste is dat haar zeer hard aan haar moeder laat denken. Iedere prijs die Mallory ooit heeft gewonnen heeft ze aan haar moeder te danken. Mallory behandeld haar overleden moeder als een bescherm- en geluksengel

    Sorry dat er zoveel nog niet is ingevuld, maar ik heb zo'n flauw vermoeden dat mijn mama bijna thuis is =$

    Komt goed, ik laat hem wel open totdat je alles hebt ingevuld, goed?


    Hope goes lost but never dies.