• Hi Chappies.
    Ik heb een probleempje.
    Ik heb morgen een Biologie so,
    en ik weet echt niet hoe ik moet leren.
    Kan iemand helpen, met hoe je altijd leert ofzeuuu.
    vorige punt was een 2,5 (nerd)

    ciaaao.


    Smile and live.

    Oh, daar hebben wij het nu ook over, dat is toch echt geweldig. En wij hebben hetzelfde boek, maar die van ons is in het Engels, zo I can't really help ya. Sorry ;D
    Ik zou gewoon alle namen van de aderen leren, Longader, longslagader etc. En waaruit bloed bestaat enzo.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee dat is echt zo. Maar ik neem aan dat jij geen latijnse namen voor al die bloedcellen moet leren?


    haha nee. ;p


    Smile and live.

    Synyster schreef:
    Oh, daar hebben wij het nu ook over, dat is toch echt geweldig. En wij hebben hetzelfde boek, maar die van ons is in het Engels, zo I can't really help ya. Sorry ;D
    Ik zou gewoon alle namen van de aderen leren, Longader, longslagader etc. En waaruit bloed bestaat enzo.


    Dat ga ik zoiezo maar eens proberen dan. Dankje :)


    Smile and live.

    Heb geen bio meer ;p En ik had ook jouw methode, maar dan in het Engels haha XD
    Ik lette gewoon goed op in de les, en maakte zelf een samenvatting.


    Caution first, always.

    wij zijn nog niet bij dan hoofdstuk xD


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Mijn biologie lerares praat alleen maar over hoe dik ze is. En maakt er hele tijd grappen over enzo. Ze vind ons een rot klas. Omdat we gewoon irritant zijn, en te veel praten. What the heck, wij zijn super lief.(krul)


    Smile and live.

    Ik heb dezelfde methode als jou gehad, toen ik nog in de tweede klas zat, maar mijn docent heeft dat hoofdstuk toen overgeslagen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Die methode heb ik ook!
    Het is heel simpel eigenlijk. Alle opdrachten maken en nakijken. Probeer dan al zo goed mogelijk te onthouden. En goed nakijken. Vervolgens maak je een samenvatting. Op dat moment ken ik de stof dan al, maar het is vaak handig om die goed door te lezen en alles proberen te onthouden. Vraag dan aan iemand of die je wilt helpen en je wilt overhoren. Dus of die vragen wil stellen. Zowel de begrippen als de overige informatie die erin staat. Eventueel zelf een proeftoets maken of iemand anders ook nog een toets te laten maken ipv mondeling met overhoren.
    Verder kan ik je niet helpen, want ik ken de stof alleen al als ik de opdrachten gemaakt heb x'D Oh, en maak een tekening van de bloedsomloop enzo. Vraag dan of iemand je daarmee wil overhoren, want zoiets doen ze vaak ook op de toets;)


    To live would be an awfully big adventure

    Infinitum schreef:
    Die methode heb ik ook!
    Het is heel simpel eigenlijk. Alle opdrachten maken en nakijken. Probeer dan al zo goed mogelijk te onthouden. En goed nakijken. Vervolgens maak je een samenvatting. Op dat moment ken ik de stof dan al, maar het is vaak handig om die goed door te lezen en alles proberen te onthouden. Vraag dan aan iemand of die je wilt helpen en je wilt overhoren. Dus of die vragen wil stellen. Zowel de begrippen als de overige informatie die erin staat. Eventueel zelf een proeftoets maken of iemand anders ook nog een toets te laten maken ipv mondeling met overhoren.
    Verder kan ik je niet helpen, want ik ken de stof alleen al als ik de opdrachten gemaakt heb x'D Oh, en maak een tekening van de bloedsomloop enzo. Vraag dan of iemand je daarmee wil overhoren, want zoiets doen ze vaak ook op de toets;)


    Wauwie, dankjewel :'D!


    Smile and live.

    euh. Leren, plaatsen & begrijpen (nerd)
    Succes (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hetzelfde boek, maar dan in het Engels. :'D


    Your call, Detective Shinypants.

    Ghehe, dat ken ik, ik heb ook biologie voor jouw.
    Eerste jaar, havo/vwo, welk hoofdstuk ben jij? miss heb jij hetzelfde boek. [als je ook eerste jaar doet, en zelfde niveau.]

    Owja, Infinitum heeft al heel veel goeds gezegd. =] xP
    Nouwja, er staat meestal een samenvatting in, is heel handig, ik let ook niet altijd op... Alleen als het om een hoofdstuk gaat waar je veel moet onthouden zou ik wel opletten. x]

    Ik leer sowieso niet voor bio :3


    Alleen maar tranen van geluk

    Dude, dat is echt een kuthoofdstuk. Ik heb t pw hierover al gehad.
    Ik raad je aan om goed te leren over de verschillende bloedvaten, en dat alles door de haarvaten heenkan enzo.
    Ik leer meestal dmv een samenvatting te maken. Maar geen normale, ik maak vragen ipv een tekst.
    Dit werkt super bij mij, maar ik weet natuurlijk niet of jij dit ook prettig vindt.
    :Y)


    I solemnly swear that I am up to no good.