• De titel zegt het al een beetje. Zojuist heb ik een foto van iemand gekregen. De foto is behoorlijk recent.. waarschijnlijk van vandaag, gister of eergister. Of de foto echt of nep is doet er niet toe en daar doe ik verder ook geen uitspraak over. Maar hij werd geplaats op een hyve. Iedereen loopt er nu letterlijk depressief te doen omdat ze bang zijn dat hij echt is en dan roept iedereen 'Bill Kaulitz het is je gegund!' En dan gebeurt er zoiets en dan reageren ze zo.
    Het gaat hier om een foto waarop Bill een meisje een kus lijkt te geven op haar mond.
    Ik bedoel ligt het nu aan mij? Ben ik de enigste die zich hier gruwelijk aan ergert?
    x. Thijs Waterijs

    EDIT:Er zijn zelfs meisjes die nu daar verkondigen dat hun leven niet meer waard is.. omdat Bill een meisje kust.. [wat nog niet eens echt hoeft te zijn]
    Foto eraf gehaalt om bepaalde redenen.. ALs een mod dit leest.. Hij mag dicht en eraf.


    Wie du mir, so ich dir.

    Fake.

    Toen ik die foto zag dacht ik: Keet, die is fake
    maar als ik al die reacties zie is hij toch echt
    Ik gun het hem wel, maar ik geef hem 1 tip. Niet zoenen voor de camera xD
    Haha^^


    Sweet dreams will come true.

    maar
    altijd zie je hem met ene zonnebril en een pet x'D
    die foto is wel echt :O
    mssr is het ook bill wel x'D?


    don't Worry...Be gay.

    En nog iets x). Als je zwart lang haar hebt, een petje en een bril ophebt en daarna nog eens je gezicht draait EN de flits dat er inzit. Nuja , hier over discusiëren heeft geen zin.. Enkel Bill Kaulitz weet hier de waarheid over. [Of misschien diegene die het faked..]
    Of dat meisje x3


    Sweet dreams will come true.

    Of het nu echt of fake is, Ik gun het hem! Maar volgens mij gaat het hier om iets onschuldigs ofzo =]

    ik zou het fijn vinden voor bill als die en vriendin heeft

    maar dees
    das echt wel F A K E zene
    das getruceerd en zevert er nie over ts zo


    Gilles (ll)

    Zo overduidelijk fake!!

    bill heeft gezegt dat hij nooit voor de camera zou zoenen
    sinds wanneer is je pink even lang al je ringvinger Bill z'n rechterarm is ook duidelijk getruceerd en die zien mond da zo meer alleja das gewoon nep! [/pink]

    De foto is vaag x)

    Maar als hij echt is, Veel succes Bill, ik gun het je!

    En als fans hier nu over depressief zijn, of ze plegen zelfmoord... Get a life :Y)


    Let the Night embrace you

    Aahn, thankyou voor de link
    Ik hoop echt wel dattie echt is !
    Ik zou echt wel blij zijn voor hem !
    Sinds hij nu bijna in elk interview zegt dat hij eenzaam is enzo .. Vindik wel zielig .
    Dus, hoopik dattie 'real' is =)
    xX


    /

    Weetje,
    Om allemaal glashard te gaan ontkennen dat die jongen Bill is, vind ik opzich al laag.
    Die foto is niet vaag.
    Die foto lijkt me héél echt.
    In plaats van te ontkennen dat het Bill is, wees gelukkig voor hem.

    Volgens mij is het nep.. Want het lijkt me wel érg toevallig dat iemand juist op dít moment een foto maakt..
    Maar eigenlijk maakt het weinig uit toch? Als het echt is is het leuk voor hem en als het niet echt is dan, tja, dan niets =P


    being wanted became a thrill I never knew

    oke..
    dat je ,je geraakt voel,daar bergijp ik nog wel IEEETS van,maar hem dan niks gunnen ?
    als ik zo'n Bill lover fan was,zou ik hem dat juist gunnen !:O


    UBERHAUBT geraakt.

    Je kent ze niet.
    >_< Stelletje sickerds, die het hem niet zouden gunnen.

    Leuk voor hem, x), oohh, ik heb toch zo'n medelijden met het 'toekomstige' vriendinnetje... van Bill

    :x

    ik
    heb
    alleen
    de
    foto
    niet
    gezien

    C:

    Ik hoop dat Bill dan niks aantrekt van die gestoorde fans, die zm plegen, of hem of zijn vriendin gaan 'bedreigen' >_<

    Sorry, maar dat is toch echt te sick voor woorden

    nja,, ik begrijp die mensen niet!!

    laat die jongens nu toch ook eens gelukkig zijn!
    het is toch niet dat JIJ hem knap vindt dat hij geen lief maar mag hebben é!! komaan zeg!

    het zal je misschien raken,, maar toch.. de vier jongens zijn ook maar mensen zoals jou en mij!
    ze mogen toch ook iets doen wat alle andere mensen ook doen! alle.. geef toe,, sommige mensen overdrijven echt wel! ze zeggen dan: als 1 van de jongens van th een lief heeft is mijn leven niets meer waard! wat is dat nu voor zever! ik zei het al: gun hen ook eens een beetje vrijheid en geluk!!

    xx


    Life is a climb, but the view is great <3