• De stelling van vandaag luidt:
    Zeggen dat je niet geleerd hebt terwijl dat wel zo is, is gewoon dom

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    vind ik wel! waarom heb je anders lopen leren?


    i have a busy life

    Nah, dat is meestal meeloopgedrag :P


    Life is hard and then we die

    Vind ik best wel zielig, eigenlijk, gewoon aandachttrekken ofzo?


    Never give up on the things that make you smile.

    eens, ik vind het btw niet stoer ofzo als mensen niet studeren...


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Assassin schreef:
    Dat is stoerdoen (cat) Mee eens dus.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Eigenlijk wel, ja. :Y)


    wth.

    mee eens :Y)
    ik doe t andersom,.. ik leer meestal nooit,..en toch ga ik n niveau hoger omda ik t "goed" doe,.. ahum xD

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 16:55 ]


    Only those who listen can hear

    Tenzij dat kan leiden tot uitstel van de toets waardoor je nog beter kan leren, ofzo.


    No growth of the heart is ever a waste

    Inhumanity schreef:
    totally. studeer gewoon & zorg dat jij op het einde een diploma in je handjes hebt. dan heb je wat bereikt.


    Kill them with kindness.

    je hebt ook van die meiden die zeggen dat ze niet geleerd hebben en dan nog een tien halen ofzo, echt super irritant als jij dan wel je best doet maar niet slaagt. Daarom zeggen de leerkrachten dus dat leerlingen hun best niet doen omdat andere maar zitten te stoefen, ik vind het een zielige poging om aandacht te krijgen (;


    I am Dave! Yognaught and I have the balls, BAZINGA

    Ik vind het niet dom van de persoon wie het zegt, eerder van de mensen waartégen het wordt gezegd. Waarschijnlijk zijn ze van die typetjes die geen fuck om hun school geven, zo stel ik het me toch voor. En dan is het inderdaad schaamtelijk te zeggen dat je een uur hebt zitten leren. ;/


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Eigenlijk is het wel waar, maar ok wel begrijpelijk. Zelf overdrijf ik het ook wel een beetje, soms, ook al vind ik dat dan achteraf niet leuk van mezelf.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    dat is gewoom hinderlijk

    Huricane schreef:
    je hebt ook van die meiden die zeggen dat ze niet geleerd hebben en dan nog een tien halen ofzo, echt super irritant als jij dan wel je best doet maar niet slaagt. Daarom zeggen de leerkrachten dus dat leerlingen hun best niet doen omdat andere maar zitten te stoefen, ik vind het een zielige poging om aandacht te krijgen (;

    Ik leer ook nooit en ik haal ook negen's en tienen (maar dat komt omdat ik op een -voor mij- té laag niveau zit).
    Dus dan vraag ik ook om aandacht? (volgens jou conclusie dan).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    helemaal mee eens, want dan lijkt het net alsof je geen nerd wil lijken... er was ook een keer een meisje dat zei dat ze haar hw van een site had gehaald, maar ik had van dezelfde site gehaald en zij had iets heel anders, dus loog ze daar gewoon over... 0__o dat je over zoiets gaat liegen...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.