• Ik ben 1,64 en ben 59 kilo.
    Veel te zwaar dus.
    Maar ik wil weten hoeveel kilo te zwaar...
    Eigenlijk ben ik ook veel te jong ik ben 11 xxLinda

    Ik heb even je gegevens ingevuld bij de bmi-meter, dit krijg ik:

    59kg is te zwaar voor iemand van 164cm.
    Zorg ervoor dat je niet te vaak iets tussendoor eet en neem niet te vaak frisdrank. Kijk hoe jij een klein stapje kunt maken.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Laatst was het medisch onderzoek bij ons op school.
    Ik ga niet meer groeien (huil) en ik ben 1m63.
    En ik ben ook dik voor mijn lengte. Ik weeg over de 60 kg.
    Ik durf mezelf al niet meer te wegen omdat ik bang ben dat ik nog meer verdikt ben.


    You better fear me, cause' I am death.

    Ik heb altijd gedacht dat als je 1.64 was, dat 64 kilo mocht wegen? Dacht ik zo.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    suff0cation schreef:
    Laatst was het medisch onderzoek bij ons op school.
    Ik ga niet meer groeien (huil) en ik ben 1m63.
    En ik ben ook dik voor mijn lengte. Ik weeg over de 60 kg.
    Ik durf mezelf al niet meer te wegen omdat ik bang ben dat ik nog meer verdikt ben.

    Ik heb datzelfde probleem! Ik groei ook niet meer, en ik heb ook een klein buikje, en ik weeg ook over de 60 maarja, lekker veel water drinken -natuurlijk niet te veel- beetje sporten, fruit eten en je bent zo van je buikje af! Natuurlijk wel even doorzetten. x


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Jij bent normaal, heurr :')


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    HopexDream schreef:
    Ik heb altijd gedacht dat als je 1.64 was, dat 64 kilo mocht wegen? Dacht ik zo.


    nee, zeker niet.
    dan ben je al te zwaar.


    Who says I can't be free.. From all of the things that I used to be?

    suff0cation schreef:
    Laatst was het medisch onderzoek bij ons op school.
    Ik ga niet meer groeien (huil) en ik ben 1m63.
    En ik ben ook dik voor mijn lengte. Ik weeg over de 60 kg.
    Ik durf mezelf al niet meer te wegen omdat ik bang ben dat ik nog meer verdikt ben.


    ik durf ook niet meer, ;o
    ben 3 kilo aangekomen in een half jaar.
    en het word alleen maar meer, ik voel het gewoon ?


    Who says I can't be free.. From all of the things that I used to be?

    Exercitus schreef:
    Gaan we weer. Man stop eens een keer met naar je gewicht te kijken,dat zecht niet eens alles. Wees eens een keer blij en stop met dat gezeik.
    Je bent 11 verdommen,je hoort met barbies te spelen en niet naar je gewicht te kijken.
    Ja sorry maar ik ben het echt zat!

    Toen ik zo oud was als jij wist ik niet eens hoeveel ik weg,nu nog niet trouwens. Waarom zou je het moeten weten,het zijn maar een stel verdomde getallen.


    Ik ben het ook zat. Het is heel moeilijk om te leven onder barbies die amper 30 kilo wegen. Ben je 40 en meer, ben je meteen de vetzak. Zie je er meer voller uit, heb je overal weer kritiek. En soms is dat moeilijker, als elfjarige. En nee, we spelen niet met barbies, we zijn er zelf. Niet ik, maar je begrijpt het wel.


    We love because he loved us first - John 4:19

    wtf, dat is niet té zwaar o.o


    Sometimes it's best not to care.

    CHOCOLATEEE schreef:
    wtf, dat is niet té zwaar o.o


    maar wel zwaar..


    Who says I can't be free.. From all of the things that I used to be?

    Caitriona schreef:
    (...)

    Ik ben het ook zat. Het is heel moeilijk om te leven onder barbies die amper 30 kilo wegen. Ben je 40 en meer, ben je meteen de vetzak. Zie je er meer voller uit, heb je overal weer kritiek. En soms is dat moeilijker, als elfjarige. En nee, we spelen niet met barbies, we zijn er zelf. Niet ik, maar je begrijpt het wel.

    Als je dun bent dan heb je ook een probleem tegenwoordig,dan word je ook vreemd aangekeken en word er gevraagd of je anorexia heb. Het is ook nooit goed,maar ja daar moet je maar eens mee leven

    Zoals ik al zei wees eens blij,je gewicht zegt niks. Je kan nog veel wegen en dun zijn. Het zijn gewoon getallen,trek je er niks van aan,je word er alleen maar ongelukkig van dus waarom zou je het doen.?Het heeft geen zin,zolang je maat gezond bent is het goed.

    Ga maar eens met barbiers,misschien word het dan beter. Toen ik 11 was speelde ik er mee en daardoor hield ik me tenminste niet met die belachelijke dingen bezig.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Als je dun bent dan heb je ook een probleem tegenwoordig,dan word je ook vreemd aangekeken en word er gevraagd of je anorexia heb. Het is ook nooit goed,maar ja daar moet je maar eens mee leven

    Zoals ik al zei wees eens blij,je gewicht zegt niks. Je kan nog veel wegen en dun zijn. Het zijn gewoon getallen,trek je er niks van aan,je word er alleen maar ongelukkig van dus waarom zou je het doen.?Het heeft geen zin,zolang je maat gezond bent is het goed.

    Ga maar eens met barbiers,misschien word het dan beter. Toen ik 11 was speelde ik er mee en daardoor hield ik me tenminste niet met die belachelijke dingen bezig.


    Dat is het probleem, leeftijdsgenoten houden zich daar niet mee bezig, daarom moet je dun en licht zijn om erbij te horen. Ben je iets te ver in je puberteit (zoals menstruatie), dan schrikken ze zich van je af. Je moet gewoon jong en onschuldig zijn en geen tekenen hebben van vrouwelijkheid. Ik snap je wel, maar zoiets is áltijd moeilijk. Negeren.


    We love because he loved us first - John 4:19