• Hallo,
    ik wil graag mijn haar verven met kleurshampoo (spoeling)! mijn haar is nu goud-blond en ik wil het licht blond verven.
    heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand een goed merk van kleurshampoo.
    alvast bedankt.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 11:55 ]


    ailoveejoee.

    Ik wist niet eens dat je je haar kon verven met shampoo, rofl. o.o

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 11:51 ]

    Jimmyvana schreef:
    Ik wist niet eens dat je je haar kon verven met shampoo, rofl. o.o

    Ja dat kan, maar dan gaat het er na een paar weken of wassen uit.


    ailoveejoee.

    oh, bedoel je spoeling?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Phone schreef:
    oh, bedoel je spoeling?

    ja dat bedoel ik.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 11:55 ]


    ailoveejoee.

    Jimmyvana schreef:
    Ik wist niet eens dat je je haar kon verven met shampoo, rofl. o.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ikbenblond schreef:
    (...)
    Ja dat kan, maar dan gaat het er na een paar weken of wassen uit.

    Daar moet je heel goed mee oppassen. Namelijk een meisje wilde voor een paar weken paars haar. Na een paar keer wassen veranderde het in roze en ging er niet uit. Ze moest het compleet laten uitgroeien wilde ze het weg hebben


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    (...)
    Daar moet je heel goed mee oppassen. Namelijk een meisje wilde voor een paar weken paars haar. Na een paar keer wassen veranderde het in roze en ging er niet uit. Ze moest het compleet laten uitgroeien wilde ze het weg hebben
    \

    Komt volgens mij omdat er in paars ook van die rode kleurstoffen zitten en rood is altijd een gemene kleur die je er bijna niet uitkrijgt..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    x7UP schreef:
    (...)\

    Komt volgens mij omdat er in paars ook van die rode kleurstoffen zitten en rood is altijd een gemene kleur die je er bijna niet uitkrijgt..


    Ik heb mijn haar heel vaak met een paarse spoeling gedaan, maar heb er nooit een probleem mee gehad. Het is ook afhankelijk van je haarsoort en haarkleur


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik weet alleen dat er vrij weinig tinten blond zijn kwa kleurspoeling, want ik stond de vorige keer zelf ook een halfuur te zoeken voordat ik eindelijk de goede tint had gevonden :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hmm. Ik zou niet weten welke spoeling het beste is dus misschien kan je het ook in vragen in een winkel of kapsalon?

    Met licht blond ga je in elk geval geen paarse problemen hebben (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik zou het wel bij een kapper laten doen. Een lichtere kleur gaat vaak niet met kleurspoeling, of het wordt niet mooi. Daar moet je het echt eerst voor ontkleuren enzo.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Oftewel je wilt poooornoblond haar? ;x


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik gebruik Indola en dat vind ik wel goed ja (:
    Maar helaas blijft kleurshampoo niet zo heel erg lang.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    FACEPLANT schreef:
    Ik zou het wel bij een kapper laten doen. Een lichtere kleur gaat vaak niet met kleurspoeling, of het wordt niet mooi. Daar moet je het echt eerst voor ontkleuren enzo.

    Inderdaad, dat geldt natuurlijk ook


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Je haar lichter kleuren met een spoeling gaat bijna niet, ik heb het ook wel eens geprobeert, maar veel effect had het niet. Je kunt beter naar de kapper gaan (: Alhoewel je daar ook moet uitkijken, want ik heb dat ook eens gedaan en ik kreeg een allergische reactie van die verf die ze daar gebruikten... Alleen streepjes laten zetten ging bij mij wel, omdat het dan je hoofdhuid niet aanraakt, maargoed (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle