• Hallo lieve usertjes,

    Zoals jullie weten hebben wij hier op Quizlet een nieuwsbrief. Nu kost het soms nogal wat moeite om leuke stories, gedichten, etc. te vinden. En dat is niet handig als we ons op het laatste moment herinneren dat we de nieuwsbrief nog moeten invullen :p

    Dus roepen wij jullie hulp in! Kennen jullie een leuk(e), grappig(e), mooi(e) of fantastisch(e) story, quiz, gedicht of foto?
    Dump de link dan in dit topic en het zal hoogstwaarschijnlijk een keer in de nieuwsbrief komen (:

    Alvast heel erg bedankt!

    -note: reacties met dingen die we hebben gebruikt, zullen we verwijderen of doorstrepen om het een beetje overzichtelijk voor ons te houden-

    Natuurlijk mag je je eigen creaties promoten, maar we willen graag ook dingen die door andere users zijn gemaakt.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 13:56 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 jan 2011 - 11:49 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    http://www.quizlet.nl/stories/48088/hyperthymesia--the-biebs/

    Kiss from a rose


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Foto's:

    Dit
    Klik
    Of dit?
    Deze is ook wel leuk


    Stories:

    When the fire burns in my heart....[Rosalie Hale Cullen]

    I do this for you big brother

    Drop hier al je Reclame voor stories enzo <3

    Interviewing the Famous

    In Love With The Prince Of Darkness



    Gedichten:

    Lieve Opa
    My mother
    Romeo and Juliet


    Quizen:

    Verdien jij een koekje?
    Hoe slim ben jij?
    Ben jij een heilig boontje?


    Ik hoop dat jullie er wat aan hebben ^-^
    Sommige dingen komen van mij maar er zijn er ook veel die ik random heb gekozen ^-^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    When a gymnast meets a singer. [BK]


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    My life turned out to be a nightmare

    Mijn eige verhaal, maar niet om ego te klinken, ik vnd dit verhaal wel mooi omdat er verstopte gevoelens in zitten die soms naar buiten komen...

    Gedicht, My life

    [ bericht aangepast op 25 april 2011 - 0:54 ]

    Maanhert, geschreven door een meisje met de meest idyllische, beeldende schrijfstijl die ik in mijn drie jaar op Quizlet al ben tegen gekomen. Je kan enorm wegdromen bij dit verhaal, en ik ben erg nieuwsgierig naar het vervolg.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    http://www.quizlet.nl/stories/48088/hyperthymesia--the-biebs/
    omdat die story gewoon geweldig is! <3333333


    Play The Best Memories.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 16:48 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    I've just killed my boyfriend, deze keer door de daadwerkelijke schrijfster gepost.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.




    Even die van ToverstokJ en mij promoten, geen idee of ik dat al gedaan had :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Prongs schreef:
    Maanhert, geschreven door een meisje met de meest idyllische, beeldende schrijfstijl die ik in mijn drie jaar op Quizlet al ben tegen gekomen. Je kan enorm wegdromen bij dit verhaal, en ik ben erg nieuwsgierig naar het vervolg.


    Die heeft maar 4 abbo's, wat zonde als hij zo goed is als je zegt Ö


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Die heeft maar 4 abbo's, wat zonde als hij zo goed is als je zegt Ö

    Ik vind hem echt enorm goed, en hij is inderdaad niet zo bekend, wat alleen maar te wijten is aan het feit dat veel mensen hier liever meer realistische verhalen of fanfictions lezen c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    midnight sun van mn vriendin kayleecullen. over een meisje yvonne die spannende dingen beleefd en vanpier word

    a real new born trollycullen laure is oop school kamp door ruzie loopt ze weg en pleegt zelfmoord. ze wordt vampier. een echte pittige new born

    edward's life and a wolfpack trollycullen vervolg breaking dawn door de ogen van edward en jacob


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Prongs schreef:
    Maanhert, geschreven door een meisje met de meest idyllische, beeldende schrijfstijl die ik in mijn drie jaar op Quizlet al ben tegen gekomen. Je kan enorm wegdromen bij dit verhaal, en ik ben erg nieuwsgierig naar het vervolg.


    Deze is echt een van de beste verhalen op Quizlet, ik ben een van de abo's :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dit meisje zit nog niet zo heellang op Quizlet en schrijft echt fantastisch!
    Ik dacht, omdat ze ook bijna jarig is dat dit misschien wel een soort van cadeautje kon zijn.

    klik hier voor de link!


    Kill them with kindness.