• Hallo lieve usertjes,

    Zoals jullie weten hebben wij hier op Quizlet een nieuwsbrief. Nu kost het soms nogal wat moeite om leuke stories, gedichten, etc. te vinden. En dat is niet handig als we ons op het laatste moment herinneren dat we de nieuwsbrief nog moeten invullen :p

    Dus roepen wij jullie hulp in! Kennen jullie een leuk(e), grappig(e), mooi(e) of fantastisch(e) story, quiz, gedicht of foto?
    Dump de link dan in dit topic en het zal hoogstwaarschijnlijk een keer in de nieuwsbrief komen (:

    Alvast heel erg bedankt!

    -note: reacties met dingen die we hebben gebruikt, zullen we verwijderen of doorstrepen om het een beetje overzichtelijk voor ons te houden-

    Natuurlijk mag je je eigen creaties promoten, maar we willen graag ook dingen die door andere users zijn gemaakt.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 13:56 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 jan 2011 - 11:49 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    http://www.quizlet.nl/stories/42387/these-girls-are-made-for-love-hp/
    De Malfoys gaan op vakantie naar Frankrijk maar iets wat een normale vakantie moest worden loopt uit tot een heel romantisch Drama x3


    =

    You killed me with your kiss Jasper HaleDeze verhaal is zo super goed geschreven is van KeepAwake. Die hoord zeker bij de nieuws brief.

    •A Ghost and a Vampire.•
    A story about love, hate and death.
    01-02-10'.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2011 - 21:10 ]


    What is youre favo scary movie?

    Die van 'Roses are meant to be red'. Stond lang in de top 5 maar is nu afgelopen. (cat)
    Ik zal eens even naar een link kijken. ;D

    [ bericht aangepast op 11 feb 2011 - 21:30 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    Die van 'Roses are meant to be red'. Stond lang in de top 5 maar is nu afgelopen. (cat)
    Ik zal eens even naar een link kijken. ;D


    Roses are meant to be red


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Deze foto, die is niet door mij zo gemaakt. Maar het heeft gewoon iets geweldig droog naar mijn mening. :Y)

    Sailig on the Ocean van Arrow. Zoo geweldig en superspannend. (:

    I Belong to The Sea. And to You.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 20:21 ]


    I didn't fall, I hugged the floor ;3

    De stories van BloodyGum!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Betekenissen- heb jij het goed of fout?

    Om even reclame voor mezelf te maken (krul)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    http://www.quizlet.nl/stories/40792/you-make-me-feel-like-1000-butterflies-in-the-sky-hp/
    Gaat over een meisje,Nagini, dat niet weet wat vriendschap, medelijden of liefde is, namelijk de dochter van heer voldemort. Wanneer ze het 4e jaar voor een belangrijke opdracht naar zweinstein woord gestuurd. leert ze dingen die ze niet hoort te leren.
    Voldemorts beste plan of....grootste fout?


    =

    Deze schrijf ik samen met PickWick.
    Behind the mask.

    Of het een erg goede story is laat ik aan anderen over ^-^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    - Mijn eigen story What happens in Orvelte...
    - Vampires are taking over Omdat dit een leuk TVD verhaal is.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Story: Gedoemd om te Vergaan

    Geen idee of het goed/leuk is.


    Our perspective only changes when we change our position.

    My Salvation van Glowingstar
    Maar al haar stories zijn goed...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Nobody likes you when you're 23. Ft Jack Barakat


    Op hun veertiende maakten Noah en Jack een deal. Eentje die hun leven volgens hun, hun leven totaal zou veranderen. Ze hadden afgesproken dat ze nooit volwassen gingen worden, of het toch zo lang mogelijk uitstellen. Aan het einde van hun schoolcarrière gingen ze elk hun eigen weg, Noah ging studeren voor journalistiek en Jack ging volop voor All time low. Nu de twee allebei 23 en allebei succes vol. Noah werkt als bekende recensente van rockmuziek op een belangrijke site in Amerika. Maar wat als Noah een artikel over All time low moet schrijven en naar hun concert moet gaan? En ze elkaar terug tegenkomen, gaat de deal door en wat als er gevoelens mee gemoeid worden ?


    all I want is the taste that your lips allow

    Gedicht: Het dramatische leven van een kikker. van Square.
    Hij is echt geniaal :9~


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.