• Hallo lieve usertjes,

    Zoals jullie weten hebben wij hier op Quizlet een nieuwsbrief. Nu kost het soms nogal wat moeite om leuke stories, gedichten, etc. te vinden. En dat is niet handig als we ons op het laatste moment herinneren dat we de nieuwsbrief nog moeten invullen :p

    Dus roepen wij jullie hulp in! Kennen jullie een leuk(e), grappig(e), mooi(e) of fantastisch(e) story, quiz, gedicht of foto?
    Dump de link dan in dit topic en het zal hoogstwaarschijnlijk een keer in de nieuwsbrief komen (:

    Alvast heel erg bedankt!

    -note: reacties met dingen die we hebben gebruikt, zullen we verwijderen of doorstrepen om het een beetje overzichtelijk voor ons te houden-

    Natuurlijk mag je je eigen creaties promoten, maar we willen graag ook dingen die door andere users zijn gemaakt.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 13:56 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 jan 2011 - 11:49 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Omdat ik stiekem heel erg trots ben op mijn Leah Clearwater verhaal;)
    It's my life!!

    Dying has never been an option to me
    What if Bree survived?
    Till death seperates us


    Poem;words you used to say

    quiz
    Welke vampierkracht heb jij?

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 14:13 ]

    - That Should Be Me

    That should be me, holding your hand
    That should be me, making you laugh
    That should be me, this is so sad
    That should be me, that should be me

    That should be me, feelin' your kiss
    That should be me, buying you gifts
    This is so wrong
    I can't go on
    'Till you believe
    That that should be me

    Een song met een groot verhaal in zich
    - The Potters van Square

    Dit is het verhaal over de kinderen van Harry Potter en Ginny Wemel; James, Albus en Lily. Natuurlijk zitten zij ook op Zweinstein, en het kan niet anders dan dat er weer vreemde dingen gaan gebeuren. Maar daarnaast hebben ze ook nog allemaal hun eigen problemen; James is blijven zitten, Albus heeft problemen met een meisje en Lily denkt dat ze wordt gestalkt...


    Carry me away, I hope that you don't break.

    When reality sleeps.

    Wanneer het donker is en de realiteit gaat slapen kom jij op m'n netvlies gebrand. Dromen zijn bedrog, maar hier heb ik het gevoel dat je echt bestaat. Het is grappig hoe mensen zo snel veranderen, maar jij veranderd niet als mens. Je wordt een beest. Je agressieve gedaante trekt me aan als geen ander, maar al snel blijkt dat je je alleen maar verschuilt achter je wolvengedaante. De dromen die ik droom van jou deze nacht worden ooit realiteit. Ik wacht op je, kom me halen.


    all I want is the taste that your lips allow

    Story:

    I'm nothing without you.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Fear is his revenge. Z'n goed verhaal. Geschreven door KeepAwake.


    What is youre favo scary movie?

    [ bericht aangepast op 24 april 2011 - 12:58 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tja, dit is niet echt een foto... meer een quote. Anyway, ik heb hem gevonden op een site en ik vond hem cuuwl <3
    KLIK

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 13:18 ]


    He is my Hero and I'm his Heroine

    Mijn poll:
    over voor welk team van twilight je bent :,D


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Story:
    Friends, forever (or for as long as forever lasts)

    Syban woont in Mondsworth, een klein dorp met ongeveer 270 inwoners. Op een dag komen er mensen naast haar wonen. Nieuwe mensen. Mensen zoals Syban. Syban en de nieuwelingen worden vrienden, maar de rest van het dorp moet niets van ze hebben. Zal Syban vrienden met ze blijven of ze laten vallen onder de druk van het dorp?

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 15:32 ]

    Ik heb net een nieuwe foto die best wel wat aandacht mag gebruiken.
    Klik


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    This Is Our Someday [Kendall Schmidt] -> Story
    Diane is jarenlang bevriend geweest met Kendall Schmidt, totdat hij besloot om naar Californië te gaan om daar beroemd te worden, om te zingen en dansen. Diane was hier verdrietig over, maar is er overheen gekomen. Zullen ze ooit nog bij elkaar komen?

    Hoe Snorrig ben jij? -> Quiz
    Test hier uit hoe snorrig jij bent!


    Destroy what destroys you.

    deze, van Lonesome
    http://www.quizlet.nl/chapters/412238/hoofdstuk-5/?message=247

    Mijn naam is Isolde. En hoe ironisch is het, als je vader dan Tristan heet? En je hem dan vermoord?





    Moorden is verslavend...


    en mijne er toch ook ff bij:
    http://www.quizlet.nl/stories/46095/my-dark-diary/
    Ik denk dat ik zo’n meisje was waarvan elke school er wel een paar heeft. Zo’n stil, in zichzelf gekeerd meisje dat in haar eigen wereldje leeft. Maar één ding maakte het verschil: ik schreef. Gedichten, verhalen, maar ook mijn dagboek. Elke dag hield ik het bij, tot er op mijn veertiende verjaardag iets vreemds gebeurde: iemand schreef in groene inkt mijn dagboekstukje voor de dag erna. Ik dacht dat mijn broer een grap uithaalde.
    Maar het stukje kwam uit.
    Elke dag wist ik wat er ging gebeuren.
    Ik ging ertegenin.
    Maar het lukte nooit.
    Ooit zal mijn dood erin worden geschreven….


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.