• Hallo lieve usertjes,

    Zoals jullie weten hebben wij hier op Quizlet een nieuwsbrief. Nu kost het soms nogal wat moeite om leuke stories, gedichten, etc. te vinden. En dat is niet handig als we ons op het laatste moment herinneren dat we de nieuwsbrief nog moeten invullen :p

    Dus roepen wij jullie hulp in! Kennen jullie een leuk(e), grappig(e), mooi(e) of fantastisch(e) story, quiz, gedicht of foto?
    Dump de link dan in dit topic en het zal hoogstwaarschijnlijk een keer in de nieuwsbrief komen (:

    Alvast heel erg bedankt!

    -note: reacties met dingen die we hebben gebruikt, zullen we verwijderen of doorstrepen om het een beetje overzichtelijk voor ons te houden-

    Natuurlijk mag je je eigen creaties promoten, maar we willen graag ook dingen die door andere users zijn gemaakt.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 13:56 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 jan 2011 - 11:49 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    What if Bree survived? °Twilight
    Die is heel erg goed!

    I Was No Romeo Till I Found My Juliet - Seth Clearwater

    I don't suck - only you do. {dm}
    Deze vind ik best veelbelovend. En het is ook leuk als nieuwe verhalen ook een kans krijgen.

    It Felt Like Gravity Turned Around When I Saw You -Seth.

    Dat zijn momenteel mijn favorieten.

    En ik heb ook nog een topic:

    Kan jij dit weerstaan

    [ bericht aangepast op 25 maart 2011 - 20:29 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Black Roses van Seasons.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Rachels Story

    Soms moet je de persoon van je wie je ongelofelijk veel houdt loslaten voor zijn of haar eigen bestwil.


    Live life limitless.

    my immortal van Chubby


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Foto:Klik
    Quiz:tijdens het glaasje draaien heb je een kwade geest opgeroepen,overleef jij het?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Unpure Mind van Houston. Prachtig verhaal (:

    [url=http://www.quizlet.nl/stories/45290/sold-16-ero/[/url]Sold[/url] van Sidistic. Ook een prachtig verhaal (:

    [ bericht aangepast op 8 april 2011 - 21:03 ]


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    I'm Elisabeth and I'm a white slave van Eros. Een heel mooi verhaal, met een erg goede verhaallijn. (:

    [ bericht aangepast op 8 april 2011 - 21:09 ]


    Opgeven is geen optie.

    Breathing is magical


    love always gomes around

    hyperthymesia - the biebs


    My biggest fear is oblivion.

    The Woods


    Not all those who wander are lost.

    http://www.quizlet.nl/stories/48088/hyperthymesia--the-biebs/]Hyperthymesia--the biebs
    Deze is echt heel mooi, en de verdient het echt.. (H)

    [ bericht aangepast op 22 april 2011 - 19:52 ]


    Anything can happen in this world, for an ordinary girl.'

    Her name was Juliet ~Seth Clearwater~ van ZeldaX
    ,,Tacna is een vergeten pracht van Peru, gevoed met magie en begaafden inwoners.
    Waagt een afstammeling van Matres Taléntosa het dorp Tacna te verlaten, wordt die gestraft met de Onsterfelijkheid”
    Juletta López, geboren in Tacna, het zuiden van Peru, is een meisje van de Natuur
    Met haar engelenlichaam, gestoken in een maagdelijk witte jurk en haar zilverblonde haren golvend om haar volmaakte gezicht laat ze miljoenen mannenharten wegsmelten
    Maar niet alleen haar verschijning is bijzonder
    Juletta, afstammeling van Matres Taléntosa, heeft de paranormale gave om samen te smelten met de Natuur
    Ze communiceert met het leven en om haar gave te leren beheersen, zoekt ze een jonge leraar op, ver in het noorden
    In strijd met zichzelf moet Juletta beslissingen maken en als zij de grenzen van Tacna verlaat, gaat er een geheel nieuwe wereld voor haar open



    ~*~



    ,,The day I’ll die, when death replaces birth, I'll recognize angels' faces, because I live with one on Earth…”
    -Seth Clearwater

    ,,There are so many people out there, who will tell you that you can't. What you`ve got to do is turn around and say - watch me...”
    -Juletta López

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 21:16 ]


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful