• Mijn broertje is lief(: ( deze keer dan)
    Ik heb proefwerkweek en daar heb ik geen zin in.. En nu heeft hij snoepjes voor me gekocht zodat ik beter kan leren (: how cute!

    Normaal hebben we best vaak ruzie, maar nu eens niet.
    Nou ik vond het dus erg lief van hem, aangezien hij het haat om naar de winkel te gaan..
    Hebben jouw broer/zus ook eens iets liefs voor je gedaan???


    Me so good.

    Mijn broertje is wel lief. Als ik weer eens ruzie met mijn vader heb gaat hij mijn geboorteknuffel halen xD Hij is 12.
    Mijn zusje is 6, maar die zie ik bijna nooit :(

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 15:18 ]

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Dat doet mijn zus nooit.. Ik moest eens proberen te vragen of ik iets mag lenen.. Dus daarom jat ik het altijd (:

    Ja eerst moest ik ook kleren van der jatte dan was ik altijd blij als zij eerder uit huis moest en later thuis kwam maar nu mag ik alles van der echt eng

    Mijn broer gaat mijn hele scooter laten graffiti-en :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Dat is inderdaad lief (:. Mijn broer is de wandelende liefheid, hij doet bijna alles voor me en is mijn grote teddybeer (flower)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Nou, een jongen heeft over mij tegen m'n broertje gezegd: je zus likt aan m'n banaan ofso... en toen heeft hij hem geslagen :Y)
    (en als m'n ma hem naar de bios wil brengen zegt hij dan: En m'n zus dan??)
    Wee vechten elke dag maar ik ben wel blij met hem.. (flower)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Nee.. tenzij hij/zij iets geflikt heeft ofzo..


    Life is hard and then we die

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Mijn zus heeft woede aanvallen, en ze schreeuwt ook veel.. En met mijn broertje vecht ik wel eens, dit is een van de uitzonderingen. Want als ik mijn broertje's DS aanraak, ben ik dood >.<


    Echt waar, is hij dan zo erg?? :|


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ik ben enigskind, dus dat gaat nogal moeilijk.
    Maar mijn neven die zijn een soort grote broers voor me. Ze zijn heel beschermend en nemen me soms mee naar concerten enzo (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    wat lief ^^
    ik kan af en toe mijn broertje wel wurgen, naja toen we jonger waren hadden we meer een hekel aan elkaar en nu door de jaren heen is dat bij getrokken en kunnen we wel goed met elkaar opschieten maar zoiets zie ik hem nog niet doen. nu gedraagt hij zich ook meer als de rote broer en wild hij volwassen zijn dus dat veranerd misschien ook veel. goede vriendjes blijven met je broertje :3

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 18:13 ]


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik heb niet vaak ruzie met mn zus en een goede band. (: waar ik ontzettend trots en blij op ben.

    mijn zus steunt me met mijn breuk van mijn oldboyfriend en geeft me haar oude bed.. ze woont al alleen..


    "I said can you give it back to me, she said never in your wildest dreams" - Zayn Malik

    GracefulXx schreef:
    (...)

    Echt waar, is hij dan zo erg?? :|

    Hij is 11 en bijna even groot als mij, hij is sterker, kan goed trappen/slaan etc. En hij kan je vel kapot knijpen! Bij mijnbloedde het en eromheen kwam een blauwe plek. O.o soms is hij nie zo lief, haha
    Maar ik weet altijd gemene dingen te zeggen en dan houdt ie op(:


    Me so good.