• heey, laatst had ik een idee voor weer een story, maar ik vraag me af of de plek waar het zich afspeelt wel een goed idee is...

    het verhaal (ik verklap niets, enkel ongeveer waar het over gaat)
    Riley is gevlucht van Victoria tijdens het beslissende Victoria VS Edward-gevecht, en komt terecht in ... (stad, ik had gedacht Gent, omdat het me leuk leek om het zich af te laten spelen rond plekken die de meeste mensen kennen) en besluit om weer een vampierleger te creeëren, om wraak te nemen, en deze keer pakt hij het volledig anders aan...


    het is dus een vampierverhaal. (Duhuh)
    ik heb ook nog wat rollen nodig voor het leger(15- 25 mensen)
    indien geïnterreseerd, vul in:

    ~doen of niet doen + waarom wel/niet?
    ~titel?
    ~naam? (voor én achternaam, het mag Engels maar het mag ook Nederlands, Chinees, West-Vlaams, whatever je allemaal in Gent tegenkomt)
    ~vanwaar je vandaan komt? (bv, Gentbrugge)
    ~verleden? (bv, gewone scholiere, woont daar, relatie met ouders en vrienden, hoe ze op school/werk is)
    ~wanneer vampier geworden? (bv, 26 dagen nadat Riley in Gent is gekomen)
    ~waarom door Riley uitgekozen? (bv, 'hij zag een mooi meisje en vond die goed als 'lokaas' om andere mensen te lokken)
    ~hoe oud? (liefst tussen 14 en 29 jaar)
    ~heb je een kracht? zoja, welke? (niet allemaal telepatisch, toekomst voorspellen of jager)
    ~ben je langs Riley's kant of niet? waarom wel/niet? (bv, personage is langs Rileys kant, omdat ze zijn wraak terecht vind. !!!!! Niet allemaal omdat ze een crush op hem hebben en als het is omdat je hem niet vertrouwt, gelieve er een reden voor te geven!!!!)
    ~werk/studie? welke? (bv, student dierengeneeskunde aan hogeschool, middelbare scholier die Economie/wiskunde volgt of werkt hier of daar)
    ~hobby's? zoja, welke?
    ~likes?
    ~dislikes?
    ~3 favoriete dieren? (noot: ik kies er dan zelf een van de drie, die bepaalt dan je jaagpatroon. en nu niet allemaal voor bergleeuw of wolf kiezen, herbivoren hebben ook een 'jaag'patroon)
    ~UIterlijk + foto?




    belangrijk: ik kies niet de eerste, maar de beste!

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 17:00 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    (...)

    ik passeer daar altijd met mn trein xD


    Haha, waar ga je miss naar school, & nee, ik ben nie nieuwsgierig ;d

    + Ik hoop da der snel mensen reageren op u topic zoda je rap kunt beginne ;)


    Those who fell down the most, will be the last ones standing.

    Flawed schreef:
    (...)

    Haha, waar ga je miss naar school, & nee, ik ben nie nieuwsgierig ;d

    + Ik hoop da der snel mensen reageren op u topic zoda je rap kunt beginne ;)


    Ottogracht, SKI Gent xD

    en misschien kun je subtiel helpen? (A) ik spoor je totaal niet aan om reclame te gaan maken hoor xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    (...)

    Ottogracht, SKI Gent xD

    en misschien kun je subtiel helpen? (A) ik spoor je totaal niet aan om reclame te gaan maken hoor xD


    'kzal da heel subtiel is proberen ;d


    Those who fell down the most, will be the last ones standing.

    Flawed schreef:
    (...)

    'kzal da heel subtiel is proberen ;d


    lol thx xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    ~doen of niet doen + waarom wel/niet?: Doen omdat het awesome is ;D
    ~titel? When Riley want his revange geen idee ;o
    ~naam? Hadise Acikgoz
    ~vanwaar je vandaan komt?Turkse afkomst maar woont al heel haal leven in België in Mol
    ~verleden? Hadise is een zangeres die op haar 17de meedeed aan X-factor ze is tot het heden nog actief als zangeres en wilde voordat Riley haar beet gaan acteren
    ~wanneer vampier geworden? 2 weken nadat Riley aankwam
    ~waarom door Riley uitgekozen? Omdat Hadise een bekende Vlaamse artieste is en daarom veel fans kan lokken als voedsel of vampieren
    ~hoe oud? (liefst tussen 14 en 29 jaar) 26
    ~heb je een kracht? zoja, welke? (niet allemaal telepatisch, toekomst voorspellen of jager) Hadise kan zo goed zingen dat haar prooien gehypnotiseerd worden
    ~ben je langs Riley's kant of niet? waarom wel/niet? Ze is voor Riley omdat ze Victoria een verschrikkelijke vrouw vind door de verhalen die Riley verteld
    ~werk/studie? welke? Zangeres
    ~hobby's? zoja, welke? Zingen en Dansen
    ~likes? Haar uiterlijk, Jongens en Riley (vriendschappelijk dan)
    ~dislikes? Victoria, Leugenaars en regen
    ~3 favoriete dieren? Honden, Paarden en vossen
    ~UIterlijk + foto? Hadise heeft wilde bruine haren en bruine ogen (Als vampier zijn het er rode). Ze is van nature erg slank en 1m68. Door haar licht getinte huid zie je dat ze van Turkse afkomst is. Haar gezicht is er mysterieus wat haar nog meer bijzonder maakt dan ze al was.

    Laat je weten of ik de rol heb of niet? :')
    En graag een link naar de storie ;D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    KimPhobia schreef:
    ~doen of niet doen + waarom wel/niet?: Doen omdat het awesome is ;D
    ~titel? When Riley want his revange geen idee ;o
    ~naam? Hadise Acikgoz
    ~vanwaar je vandaan komt?Turkse afkomst maar woont al heel haal leven in België in Mol
    ~verleden? Hadise is een zangeres die op haar 17de meedeed aan X-factor ze is tot het heden nog actief als zangeres en wilde voordat Riley haar beet gaan acteren
    ~wanneer vampier geworden? 2 weken nadat Riley aankwam
    ~waarom door Riley uitgekozen? Omdat Hadise een bekende Vlaamse artieste is en daarom veel fans kan lokken als voedsel of vampieren
    ~hoe oud? (liefst tussen 14 en 29 jaar) 26
    ~heb je een kracht? zoja, welke? (niet allemaal telepatisch, toekomst voorspellen of jager) Hadise kan zo goed zingen dat haar prooien gehypnotiseerd worden
    ~ben je langs Riley's kant of niet? waarom wel/niet? Ze is voor Riley omdat ze Victoria een verschrikkelijke vrouw vind door de verhalen die Riley verteld
    ~werk/studie? welke? Zangeres
    ~hobby's? zoja, welke? Zingen en Dansen
    ~likes? Haar uiterlijk, Jongens en Riley (vriendschappelijk dan)
    ~dislikes? Victoria, Leugenaars en regen
    ~3 favoriete dieren? Honden, Paarden en vossen
    ~UIterlijk + foto? Hadise heeft wilde bruine haren en bruine ogen (Als vampier zijn het er rode). Ze is van nature erg slank en 1m68. Door haar licht getinte huid zie je dat ze van Turkse afkomst is. Haar gezicht is er mysterieus wat haar nog meer bijzonder maakt dan ze al was.

    Laat je weten of ik de rol heb of niet? :')
    En graag een link naar de storie ;D



    ennnnnn ze heeft de rol!


    beste mensjs, ik zou ook graag jongens hebben. pretty please? (A)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    KimPhobia schreef:
    ~doen of niet doen + waarom wel/niet?: Doen omdat het awesome is ;D
    ~titel? When Riley want his revange geen idee ;o
    ~naam? Hadise Acikgoz
    ~vanwaar je vandaan komt?Turkse afkomst maar woont al heel haal leven in België in Mol
    ~verleden? Hadise is een zangeres die op haar 17de meedeed aan X-factor ze is tot het heden nog actief als zangeres en wilde voordat Riley haar beet gaan acteren
    ~wanneer vampier geworden? 2 weken nadat Riley aankwam
    ~waarom door Riley uitgekozen? Omdat Hadise een bekende Vlaamse artieste is en daarom veel fans kan lokken als voedsel of vampieren
    ~hoe oud? (liefst tussen 14 en 29 jaar) 26
    ~heb je een kracht? zoja, welke? (niet allemaal telepatisch, toekomst voorspellen of jager) Hadise kan zo goed zingen dat haar prooien gehypnotiseerd worden
    ~ben je langs Riley's kant of niet? waarom wel/niet? Ze is voor Riley omdat ze Victoria een verschrikkelijke vrouw vind door de verhalen die Riley verteld
    ~werk/studie? welke? Zangeres
    ~hobby's? zoja, welke? Zingen en Dansen
    ~likes? Haar uiterlijk, Jongens en Riley (vriendschappelijk dan)
    ~dislikes? Victoria, Leugenaars en regen
    ~3 favoriete dieren? Honden, Paarden en vossen
    ~UIterlijk + foto? Hadise heeft wilde bruine haren en bruine ogen (Als vampier zijn het er rode). Ze is van nature erg slank en 1m68. Door haar licht getinte huid zie je dat ze van Turkse afkomst is. Haar gezicht is er mysterieus wat haar nog meer bijzonder maakt dan ze al was.

    Laat je weten of ik de rol heb of niet? :')
    En graag een link naar de storie ;D



    ik ga haar wel niet de beroemde hadise maken, maar een gewoone hadise


    ik heb nog zo'n 20 rollen weg te geven mensjs?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    ik heb een foto gevonden! klik

    -sorry met mijn gezamelijke account :$ Ik ben dus JumbieBill

    [ bericht aangepast op 19 jan 2011 - 19:54 ]

    Anders wil ik nog wel een jongen verzinnen?

    ja graag :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    ~naam? Jonah Schmidt
    ~vanwaar je vandaan komt? Orgineel Duitsland maar is op 8 jaar verhuisd naar België, meerbepaald Gent
    ~verleden? Jonah had in zijn verleden nogal problemen met zijn schoolkameraden, hij vocht vaak. Zijn ouders hoopten dat te verhelpen door naar België te verhuizen. Het verhuizen heeft niet geholpen in tegendeel, het is net erger geworden. Jonah is een junkie geweest.
    ~wanneer vampier geworden? 2 weken nadat Riley in Gent is gekomen
    ~waarom door Riley uitgekozen? Riley zag dat Jonah een sterke man is en dacht dat hij dat wel kon gebruiken.
    ~hoe oud? 23
    ~heb je een kracht? zoja, welke? (als dat ook een kracht is) supersterk. Jonah is supersterk.
    ~ben je langs Riley's kant of niet? waarom wel/niet? Ja, Jonah is eerder aan Riley's kant omdat hij de gene is die heb 'dit geschen' zoals hij het noemt hem heeft gegeven. Ook vind hij dat Riley een wispelturige man is.
    ~werk/studie? welke? Nee, wegens zijn verleden
    ~hobby's? zoja, welke? nee
    ~likes? Hij houd van jagen en buiten dat van muziek luisteren.
    ~dislikes? Dageraad
    ~3 favoriete dieren? Panther, Vos, everzwijn
    ~UIterlijk + foto? Jonah's ogen zijn (of waren) een donkere soort bruin. Zijn haar pikzwart en hij is redelijk lang (1m 85) Hij heeft veel spieren en is redelijk mager maar ook niet te mager. Foto

    Ik heb wel 'n idee voor 'n jongen.

    ~doen of niet doen + waarom wel/niet? Tottaly! (;
    ~titel? Bitter Revenge, Sweet Tragedy.
    ~naam? Adam Sevani - Ook wel Moose genoemd.
    ~vanwaar je vandaan komt? LA - Voor buitenlands project in België (Gent)
    ~verleden? Born from a boombox. Opgegroeid en grootgebracht op straat. Zijn ouders hebben hem afgestaan en zijn officieel adres is een weeshuis waar ze hem liefst kwijt willen vanwege zijn losbollig en hyperactieve karakter.
    ~wanneer vampier geworden? Na dat hij Elle in vampier heeft verandert.
    ~waarom door Riley uitgekozen? Moose heeft oog voor detail. Hij is lenig, flexibel en heeft gevoel voor ritme. Moose is namelijk een streetdancer. Danst overal en wanneer hij kan. Krijgt snel vertrouwen van anderen.
    ~hoe oud? 18 jaar
    ~heb je een kracht? zoja, welke? Niet bepaald. Niemand kan dansen zoals hem. Mensen vertrouwen hem snel door zijn onschuldige ogen.
    ~ben je langs Riley's kant of niet? waarom wel/niet? Hij weet niet wat hij moet denken van Riley. Hij blijft bij Riley omdat hij ervaring nodig heeft in het "vampier zijn".
    ~werk/studie? welke? Kunst academie voor dans.
    ~hobby's? zoja, welke? Dansen ofcourse! & Wat piano spelen.
    ~likes? Grappen, Music.
    ~dislikes? Ruzies, achterbaks gedrag, leugens.
    ~3 favoriete dieren? Panter, Vos, Hert
    ~UIterlijk + foto? http://stupidcelebrities.net/wp-content/adam_g_sevani_71408_1.jpg


    Hoop dat je er wat aan hebt (: x.


    Forlife.

    mensjs, bedankt! al heb ik tuurlijk meer nodig voor n heel leger (A)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    ~doen of niet doen + waarom wel/niet? Doen , Omdat vampierenverhaal geweldig zijn en i love riley <3
    ~titel? Revenge of the new born
    ~naam? (voor én achternaam, het mag Engels maar het mag ook Nederlands, Chinees, West-Vlaams, whatever je allemaal in Gent tegenkomt) : Lysandra Allison Johnson
    ~vanwaar je vandaan komt? (bv, Gentbrugge) Geboren in Londen , maar woont sinds haar 11de in Gent
    ~verleden? (bv, gewone scholiere, woont daar, relatie met ouders en vrienden, hoe ze op school/werk is) Lysandra haar ouder zijn op haar 10 jaar "vermist" geraakt en zij is dan in een weeshuis geplaatst . Maar eigenlijk zijn haar ouders gewoon weg gevlugt omdat ze schulden hadden . 1 jaar later werd ze geadopteerd door een vlaams gezin die geen kinderen kon krijgen .
    ~wanneer vampier geworden? (bv, 26 dagen nadat Riley in Gent is gekomen) 2 dagen na dat Riley in Gent is gekomen .
    ~waarom door Riley uitgekozen? (bv, 'hij zag een mooi meisje en vond die goed als 'lokaas' om andere mensen te lokken) Omdat Lysandra iemand is die rap kwaad wordt en heel wantrouwig is . Ook is ze sterk en snel . Lysandra ziet er op het zicht lief uit maar is eigenlijk heel er gemeen .
    ~hoe oud? (liefst tussen 14 en 29 jaar) 18 jaar
    ~heb je een kracht? zoja, welke? (niet allemaal telepatisch, toekomst voorspellen of jager) Lysandra kan relatie's (vriendschap / liefde / haat) versterken , verbreken en maken . Ze kan dus er voor zorgen dat new borns riley mogen .
    ~ben je langs Riley's kant of niet? waarom wel/niet? (bv, personage is langs Rileys kant, omdat ze zijn wraak terecht vind. !!!!! Niet allemaal omdat ze een crush op hem hebben en als het is omdat je hem niet vertrouwt, gelieve er een reden voor te geven!!!!) Ja , omdat hij haar het gevoel geeft dat hij iemand is die ze kan vertrouwen en ze vindt het terecht dat hij wraak wil nemen . (Langzaam aan begint ze wel een oogje op hem te krijgen , maar dat zou ze nooit toegeven )
    ~werk/studie? welke? (bv, student dierengeneeskunde aan hogeschool, middelbare scholier die Economie/wiskunde volgt of werkt hier of daar) Studeerde aan de hogeschool voor lerares MO (muzikale Opvoeding) en doet ook nog eens muziek school .
    ~hobby's? zoja, welke? Gitaar spelen , Piano spelen en Drumspelen .
    ~likes? Muziek , Dansen , Natuur .
    ~dislikes? Irritante en arrogante mensen . Liegen en bedriegen .
    ~3 favoriete dieren? (noot: ik kies er dan zelf een van de drie, die bepaalt dan je jaagpatroon. en nu niet allemaal voor bergleeuw of wolf kiezen, herbivoren hebben ook een 'jaag'patroon) Hert , Paard en Hond
    ~UIterlijk + foto? Lysandra heeft blonde haren en had groen - grijze ogen , maar zijn nu rood . Ze is 1.65 meter en slank gebouwd .


    You make my life perfect ! <3

    linky1997 schreef:
    ~doen of niet doen + waarom wel/niet? Doen , Omdat vampierenverhaal geweldig zijn en i love riley <3
    ~titel? Revenge of the new born
    ~naam? (voor én achternaam, het mag Engels maar het mag ook Nederlands, Chinees, West-Vlaams, whatever je allemaal in Gent tegenkomt) : Lysandra Allison Johnson
    ~vanwaar je vandaan komt? (bv, Gentbrugge) Geboren in Londen , maar woont sinds haar 11de in Gent
    ~verleden? (bv, gewone scholiere, woont daar, relatie met ouders en vrienden, hoe ze op school/werk is) Lysandra haar ouder zijn op haar 10 jaar "vermist" geraakt en zij is dan in een weeshuis geplaatst . Maar eigenlijk zijn haar ouders gewoon weg gevlugt omdat ze schulden hadden . 1 jaar later werd ze geadopteerd door een vlaams gezin die geen kinderen kon krijgen .
    ~wanneer vampier geworden? (bv, 26 dagen nadat Riley in Gent is gekomen) 2 dagen na dat Riley in Gent is gekomen .
    ~waarom door Riley uitgekozen? (bv, 'hij zag een mooi meisje en vond die goed als 'lokaas' om andere mensen te lokken) Omdat Lysandra iemand is die rap kwaad wordt en heel wantrouwig is . Ook is ze sterk en snel . Lysandra ziet er op het zicht lief uit maar is eigenlijk heel er gemeen .
    ~hoe oud? (liefst tussen 14 en 29 jaar) 18 jaar
    ~heb je een kracht? zoja, welke? (niet allemaal telepatisch, toekomst voorspellen of jager) Lysandra kan relatie's (vriendschap / liefde / haat) versterken , verbreken en maken . Ze kan dus er voor zorgen dat new borns riley mogen .
    ~ben je langs Riley's kant of niet? waarom wel/niet? (bv, personage is langs Rileys kant, omdat ze zijn wraak terecht vind. !!!!! Niet allemaal omdat ze een crush op hem hebben en als het is omdat je hem niet vertrouwt, gelieve er een reden voor te geven!!!!) Ja , omdat hij haar het gevoel geeft dat hij iemand is die ze kan vertrouwen en ze vindt het terecht dat hij wraak wil nemen . (Langzaam aan begint ze wel een oogje op hem te krijgen , maar dat zou ze nooit toegeven )
    ~werk/studie? welke? (bv, student dierengeneeskunde aan hogeschool, middelbare scholier die Economie/wiskunde volgt of werkt hier of daar) Studeerde aan de hogeschool voor lerares MO (muzikale Opvoeding) en doet ook nog eens muziek school .
    ~hobby's? zoja, welke? Gitaar spelen , Piano spelen en Drumspelen .
    ~likes? Muziek , Dansen , Natuur .
    ~dislikes? Irritante en arrogante mensen . Liegen en bedriegen .
    ~3 favoriete dieren? (noot: ik kies er dan zelf een van de drie, die bepaalt dan je jaagpatroon. en nu niet allemaal voor bergleeuw of wolf kiezen, herbivoren hebben ook een 'jaag'patroon) Hert , Paard en Hond
    ~UIterlijk + foto? Lysandra heeft blonde haren en had groen - grijze ogen , maar zijn nu rood . Ze is 1.65 meter en slank gebouwd .


    aangenomen!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.