• PRINCESS OF ROCK HIER!^^



    Nou zoals sommige van jullie weten heb ik dus een forum ban gekregen tot morgen 16.19¬¬'.Wees jaloers zou ik zeggen*kuch kuch*.Nee maar ik wil dus even zeggen:

    Ik ben nog niet dood ofzeu x'D&Als ik morgen weer van die ban af ben,dan ga ik heel het forum vol spammen:Y)Nee laat ik dat maar niet doen.Nou wat ik wel ga doen is 5 delen van mijn verhaaltjes schrijven x]

    Nou gaan jullie nu maar lekker door met spelen.Ik spreek jullie morgen wel x']


    xLIEFTJULLIEBITCHES


    &WAAG HET EENS OM DIT TOPIC TE VERWIJDEREN!IK WIL GEWOON EVEN PRATEN:Y)

    (...)

    Ja maar lieverd, dat slaat ook nergens op xD Dus ik snap het best dat je verbant bent. Je gaat iemand toch geen kutslet noemen O.O


    Ik wel:Y)

    (...)

    Ja maar lieverd, dat slaat ook nergens op xD Dus ik snap het best dat je verbant bent. Je gaat iemand toch geen kutslet noemen O.O

    Wel als je der een goede reden voor hebt want dan scheld ik mensen ook helemaal verrot als ik der een reden voor heb.'

    Ik hou van schelden en mer mensen houden der van dat weet ik dus zeg niet dat het fout is want dat helpt toch niks bij mij ;)

    Maareh, ik ben dan wel geen mod ofzeu, maar gaan die bans niet in je IP adres zitten?? Dus hoe kan je er nog op??


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Maaar,Je hebt wel gelijk,Als het geen Mod was geweest kreeg siham hlemaal geen ban.Dat is gewoon zo ^^ Mod's voelen zich altijd heilig -__-


    Pictures fade away, but memories are forever

    Maaar,Je hebt wel gelijk,Als het geen Mod was geweest kreeg siham hlemaal geen ban.Dat is gewoon zo ^^ Mod's voelen zich altijd heilig -__-



    x] go Tugba^^ shit ik heb net op iets gedrukt en dat is niet goed x]

    Ik heb Bomm uitgescholden voor domme kutslet x]


    gheghe :D

    GOO SWEETxQUEEN :D


    I solemny swear i am up to no good

    Wat hebben jullie in godsnaam tegen Bomm?

    En zo stoer is het niet hoor iemand uitschelden voor kutslet.. het is juist ontzettend zielig..

    Maaar,Je hebt wel gelijk,Als het geen Mod was geweest kreeg siham hlemaal geen ban.Dat is gewoon zo ^^ Mod's voelen zich altijd heilig -__-

    Inderdaad dat vind ik altijd zo dom darom hou ik ook niet van de meeste MOD's. EWr zijn der een paar aardig maar ook een paar echt niet!

    *Noemt geen namen wnat dan krijgt ze ban of niet soms? >.<*

    Wat hebben jullie in godsnaam tegen Bomm?

    Wat? Gewoon veel xD

    *Droogheid >.<*

    (...)
    Inderdaad dat vind ik altijd zo dom darom hou ik ook niet van de meeste MOD's. EWr zijn der een paar aardig maar ook een paar echt niet!

    *Noemt geen namen wnat dan krijgt ze ban of niet soms? >.<*


    Ze doen gewoon wat ze moeten doen dus zeik niet... -.-

    Wat hebben jullie in godsnaam tegen Bomm?

    En zo stoer is het niet hoor iemand uitschelden voor kutslet.. het is juist ontzettend zielig..

    HAHAHA jij bent grappig -__- Je weet zelf ook wel dat als Bomm geen mod was geweest er niets aan de hand was geweest.Ooh Hoor ik al hoe stil je bent?-__-


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    HAHAHA jij bent grappig -__- Je weet zelf ook wel dat als Bomm geen mod was geweest er niets aan de hand was geweest.Ooh Hoor ik al hoe stil je bent?-__-


    oh my god Tugba je bent stoer x]

    Ladies, geen ruzie maken O.O
    Ik vind bomm juist aardig, daar heb ik mijn redenen voor. Maar ik haat weer een andere mod ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    HAHAHA jij bent grappig -__- Je weet zelf ook wel dat als Bomm geen mod was geweest er niets aan de hand was geweest.Ooh Hoor ik al hoe stil je bent?-__-


    Nee misschien niet.. Maar ze doet wel wat ze moet doen, dus maak er niet zon probleem van!

    (...)

    Ze doen gewoon wat ze moeten doen dus zeik niet... -.-

    Ik zeik niet (Jij hebt wel gewoon je eigen mening hoor!)Maar je mag geen eens laten zien hoe je je voelt,alleen als je blij of verdrietig bent maar nee niet als je boos bent >.<
    Ik vind het gewoon dom,er is bijna geen Nederlander of Belg die nooit scheld.

    Amen (Kim heeft gesproken)
    * Wilt gene ruzie dus zie dit niet als dreigement of boosheid *