• PRINCESS OF ROCK HIER!^^



    Nou zoals sommige van jullie weten heb ik dus een forum ban gekregen tot morgen 16.19¬¬'.Wees jaloers zou ik zeggen*kuch kuch*.Nee maar ik wil dus even zeggen:

    Ik ben nog niet dood ofzeu x'D&Als ik morgen weer van die ban af ben,dan ga ik heel het forum vol spammen:Y)Nee laat ik dat maar niet doen.Nou wat ik wel ga doen is 5 delen van mijn verhaaltjes schrijven x]

    Nou gaan jullie nu maar lekker door met spelen.Ik spreek jullie morgen wel x']


    xLIEFTJULLIEBITCHES


    &WAAG HET EENS OM DIT TOPIC TE VERWIJDEREN!IK WIL GEWOON EVEN PRATEN:Y)

    (...)

    Wees even eerlijk... Als jij een mod was zou je het ook doen toch?


    nee^^

    (...)

    Wees even eerlijk... Als jij een mod was zou je het ook doen toch?

    Hahhahaha daar hoef ik geen mod voor te zijn hoor Ik voel me toch al beter dan de mod's ^^


    Pictures fade away, but memories are forever

    hoe doe je eigenlijk die kleurtjes?

    (...)

    nee^^


    Ik denk dat ik het wel zou doen.. Want je moet toch een betje orde houden op Quizlet en dat hij niet te sloom gaat worden.. Door van die domme spam topics?

    (...)
    Hahhahaha daar hoef ik geen mod voor te zijn hoor Ik voel me toch al beter dan de mod's ^^


    (kuch,kuch) HOOGmoed!

    (...)

    Hoezo stom? het is gewoon haar eigen schuld...


    ze krijgt een ban omdat zij toevallig een mod is als zij dat niet was zou ze dan een ban hebben gekregen?

    (...)

    (kuch,kuch) HOOGmoed!

    Tuurlijk,Ik voel me gewoon beter Niets mis mee toch x'D


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Hahhahaha daar hoef ik geen mod voor te zijn hoor Ik voel me toch al beter dan de mod's ^^


    ik vind jou geweldig xD

    Ik (cynthia) heb 2 forumbans gekregen

    hey cynthia je bent er ook! x')

    Whahaha! Siham is in tha house!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    TUGBA IS COEWL x]

    SAY x3

    (...)
    Tuurlijk,Ik voel me gewoon beter Niets mis mee toch x'D


    Tuurlijk wel... Dan ben je gewoon zielig..-.- Hou het dan voor jezelf dat je jezelf beter vind..

    (...)

    Tuurlijk wel... Dan ben je gewoon zielig..-.- Hou het dan voor jezelf dat je jezelf beter vind..


    Schat x3 hou eens op(A)

    (...)

    Tuurlijk wel... Dan ben je gewoon zielig..-.- Hou het dan voor jezelf dat je jezelf beter vind..

    Als je me niet kan uitstaan moet je gewoon je bek houden.


    Pictures fade away, but memories are forever