• PRINCESS OF ROCK HIER!^^



    Nou zoals sommige van jullie weten heb ik dus een forum ban gekregen tot morgen 16.19¬¬'.Wees jaloers zou ik zeggen*kuch kuch*.Nee maar ik wil dus even zeggen:

    Ik ben nog niet dood ofzeu x'D&Als ik morgen weer van die ban af ben,dan ga ik heel het forum vol spammen:Y)Nee laat ik dat maar niet doen.Nou wat ik wel ga doen is 5 delen van mijn verhaaltjes schrijven x]

    Nou gaan jullie nu maar lekker door met spelen.Ik spreek jullie morgen wel x']


    xLIEFTJULLIEBITCHES


    &WAAG HET EENS OM DIT TOPIC TE VERWIJDEREN!IK WIL GEWOON EVEN PRATEN:Y)

    Ladies, geen ruzie maken O.O
    Ik vind bomm juist aardig, daar heb ik mijn redenen voor. Maar ik haat weer een andere mod ><


    Het is niet echt ruzie hoor xD

    (...)
    Ik zeik niet (Jij hebt wel gewoon je eigen mening hoor!)Maar je mag geen eens laten zien hoe je je voelt,alleen als je blij of verdrietig bent maar nee niet als je boos bent >.<
    Ik vind het gewoon dom,er is bijna geen Nederlander of Belg die nooit scheld.

    Amen (Kim heeft gesproken)
    * Wilt gene ruzie dus zie dit niet als dreigement of boosheid *


    Ja oke je mag je mening hebben, maar een mening is niet iemand kutslet noemen -.-

    (...)

    Het is niet echt ruzie hoor xD

    Nee,inderdaad,gewoon meings-verschil mee rniet (A) xD

    ik EVA heb ook een ban gekrege maar zit nu op een ander profiel
    gwn omdak een paar blz. van bomm ook heb volgeklad met scheldwoorden en omdak wa lastig heb gedaan
    zo ni eerlijk -_-'


    Niet eerlijk? je hebt het toch zelf gedaan???-.-

    best wel grappig xD
    s wel stom dat je daarvoor een ban krijgt >.<

    (...)

    Het is niet echt ruzie hoor xD

    Oké, niet gáán maken :Y)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik EVA heb ook een ban gekrege maar zit nu op een ander profiel
    gwn omdak een paar blz. van bomm ook heb volgeklad met scheldwoorden en omdak wa lastig heb gedaan
    zo ni eerlijk -_-'



    Ik heb het gelezen x] Serieus ik lag helemaal dubbel.Jij zo: Teef x] whahahaha srsly te grappig:Y)

    best wel grappig xD
    s wel stom dat je daarvoor een ban krijgt >.<


    vind ik ook x]

    Ladies, geen ruzie maken O.O
    Ik vind bomm juist aardig, daar heb ik mijn redenen voor. Maar ik haat weer een andere mod ><

    Ja,iedereen heeft wel een pokkehekel aan iemand op Quizlet.'

    .....Toch? Tenminste ik wel.'

    (...)

    Nee misschien niet.. Maar ze doet wel wat ze moet doen, dus maak er niet zon probleem van!

    Jaa,ik heb niets tegen haar,Maar dit geld gewoon voor alle mod's-__- ze verwijderen alles wat leuk is ;S we mogen niet eens een beetje spammen -__- ze denken dat ze meer waard zijn Hahah x'd


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)


    Ik heb het gelezen x] Serieus ik lag helemaal dubbel.Jij zo: Teef x] whahahaha srsly te grappig:Y)


    teef zei ik ni.
    ik heb bitch,vals wicht en dikkennek enzo gezegt!
    maarja ze heeft het wel zelf gezocht

    (...)

    vind ik ook x]


    Hoezo stom? het is gewoon haar eigen schuld...

    (...)
    Jaa,ik heb niets tegen haar,Maar dit geld gewoon voor alle mod's-__- ze verwijderen alles wat leuk is ;S we mogen niet eens een beetje spammen -__- ze denken dat ze meer waard zijn Hahah x'd


    Wees even eerlijk... Als jij een mod was zou je het ook doen toch?

    (...)

    teef zei ik ni.
    ik heb bitch,vals wicht en dikkennek enzo gezegt!
    maarja ze heeft het wel zelf gezocht



    x] oh ja dikkenek en UMBRILLA zei teef x]