• PRINCESS OF ROCK HIER!^^



    Nou zoals sommige van jullie weten heb ik dus een forum ban gekregen tot morgen 16.19¬¬'.Wees jaloers zou ik zeggen*kuch kuch*.Nee maar ik wil dus even zeggen:

    Ik ben nog niet dood ofzeu x'D&Als ik morgen weer van die ban af ben,dan ga ik heel het forum vol spammen:Y)Nee laat ik dat maar niet doen.Nou wat ik wel ga doen is 5 delen van mijn verhaaltjes schrijven x]

    Nou gaan jullie nu maar lekker door met spelen.Ik spreek jullie morgen wel x']


    xLIEFTJULLIEBITCHES


    &WAAG HET EENS OM DIT TOPIC TE VERWIJDEREN!IK WIL GEWOON EVEN PRATEN:Y)

    (...)

    Schat x3 hou eens op(A)


    Hoezo? (A) Ben ik irritant? O.O

    (...)
    Als je me niet kan uitstaan moet je gewoon je bek houden.


    Wie denk je nou helemaal wie je bent? Sukkeltje

    (...)

    Wie denk je nou helemaal wie je bent? Sukkeltje

    Hahahaha ik word bang,Ik voel me bedreigd:| Houd je bek man,Wie denk je wel niet dat je bent dan? Beetje zeiken aan mijn hoofd fnie.Shut up,Ik voel me beter dan de mod's dat is toch mijn probleem?God kind wat bemoei jij je met mij zaken,Get a life ofzo:| Pfff.En dan noemt ze me sukkel,Kus mijn blote reeet ^^


    Pictures fade away, but memories are forever

    OH MY GOD KAP!

    (...)

    Wie denk je nou helemaal wie je bent? Sukkeltje


    ze heeft een leven,
    ze is heilig
    ze is beter
    DAN JIJ..!

    OH MY GOD KAP!


    haaaaaaaaaaaaii siham =D *zwaait*

    (...)

    ze heeft een leven,
    ze is heilig
    ze is beter
    DAN JIJ..!


    Beter dan mij???? Dan kan niet!! Je weet niet eens wie ik ben dus mondje dicht.. Okey (A)

    O jow! Wat is hier aan de hand mensen?!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    (...)

    Beter dan mij???? Dan kan niet!! Je weet niet eens wie ik ben dus mondje dicht.. Okey (A)


    heiiliger dn jij kan niet..?
    wel dus anders was zzij er niet, nou en of ik je ken of niet jij kent tugba ook nietdus stil,

    MICHELLE DERYA EN TUGBA BEK HOUDEN ALLE3 :Y) Dit topic draait om mij x'D

    (...)
    Hahahaha ik word bang,Ik voel me bedreigd:| Houd je bek man,Wie denk je wel niet dat je bent dan? Beetje zeiken aan mijn hoofd fnie.Shut up,Ik voel me beter dan de mod's dat is toch mijn probleem?God kind wat bemoei jij je met mij zaken,Get a life ofzo:| Pfff.En dan noemt ze me sukkel,Kus mijn blote reeet ^^


    Ik heb een leven, want ik ga niet iemand voor kutslet uitmaken om iets doms!...En trek je broek maar naar beneden dan kom ik eraan okey?

    (...)

    Ik heb een leven, want ik ga niet iemand voor kutslet uitmaken om iets doms!...En trek je broek maar naar beneden dan kom ik eraan okey?

    Mijn blote kont is me te heilig om het door iemand te laten kussen aan wie ik een hekel heb sorry,Maar ik neem het terug^^ Ga met je hoofd in een koeienreet zitten ofzo,Dan is je leven nog wat leuker^^


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)

    Ik heb een leven, want ik ga niet iemand voor kutslet uitmaken om iets doms!...En trek je broek maar naar beneden dan kom ik eraan okey?


    hallo zei heft geen kutslet gezegt..!
    dat zei,, ehm siham x'D
    dus stil maar wel eerst mond wassen hé voordat je komt!

    (...)
    Mijn blote kont is me te heilig om het door iemand te laten kussen aan wie ik een hekel heb sorry,Maar ik neem het terug^^ Ga met je hoofd in een koeienreet zitten ofzo,Dan is je leven nog wat leuker^^


    Waarom zeg je dan kus mijn blote reet? Wil ik het doen is het nog niet goed! Nouja zeg -.-.. Weet jij de dichtsbijzijnde koe dan lieverd? Zeg het dan even

    x] mensen kap jezus zeg:Y)