• Het afgelopen jaar heb ik behoorlijk wat probleen gehad. Teveel om hier op te schrijven. Het komt erop neer dat ik dit schooljaar niet over ga (ja dat hebben ze nu al vast gesteld) omdat het gewoon niet gaat door al dat gezeik.
    Nou kom ik vanmiddag thuis van school en verteld mijn moeder dat het heel slecht gaat met mijn oma en dat ze niet lang meer te leven heeft.. Ik kan niet stoppen met janken. Ze is altijd zo belangrijk voor me geweest. Morgen avond ga ik naar dr toe en dat is misschien wel de laatste keer dat ik haar levend kan zien. Ik voel me zo klote nu.
    Sorry voor het zeiktopic maar ik moet het gewoon ff zeggen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Heel veel sterkte! Probeer rustig te blijven en ga rustig naar je oma toe! (flower)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Het is logisch dat je je klote voelt hoor, sowieso over je school en dan nu je oma. Sterkte (:

    [ bericht aangepast op 20 jan 2011 - 16:26 ]

    Ik heb ook de hele dag gejankt.

    Weetje dat ik nu ook moet huilen, ik vind het echt erg voor je.
    sterkte
    (flower)

    dit is geen gezeik, dit moet je kwijt kunnen in het forum(:


    Me so good.

    Oké ten eerst, niet over gaan is niet erg.
    Toen ik vorig jaar van havo naar vmbo moest, was ik zo bang dat ik iedereen om me heen zal teleurstellen. Gelukkig zeiden mijn ouders toen juist dat ze altijd trots op mij zouden zijn.
    Ook is mijn opa dood gegaan in december 2009, en is daar nu nog steeds een dikke familie ruzie over, over de erfenis enzo. Zeik zeik.
    Mijn andere opa heeft afgelopen jaar in de ziekenhuis gelegen omdat de ader bij zijn hart verstopt was. En hij rookt nu ook nog steeds. Mijn oma heeft in het ziekenhuis geleden omdat er allemaal opeens bloed uit haar neus kwam.
    En ik was heel bang geweest dat mijn ouders zouden scheiden.
    Zo, dat is er dan na 1 jaar ook uit.
    Blijf bedenken, dat het wel goed komt, je hebt vrienden om je heen die van je houden, en die je (waarschijnlijk?) alles vast wel kan vertellen.
    Sterkte! (flower)


    Alleen maar tranen van geluk

    Dankjulliewel.
    @xSnoepjex Jij ook sterkte he <3 (Had je topic gelezen)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Wat rot voor je :( Logisch dat je je zo klote voelt! En je mag huilen, niks mis mee! En het is zeker geen zijktopic, want het moet eruit! :)

    Veel sterkte meis!(flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    aaah sterkte! Het leven is met ups and downs, en ik weet dat er voor jou ook weer een hele grote up komt :)

    heel veel sterkte meis (flower)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Heel veel sterkte!


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik wens je veel sterkte toe!


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.