• Sorry heb even geen tijd om alles neer te zetten. Als een topic vol is mogen jullie ook wel een nieuwe maken hoor! Dan quote je gewoon het eerste bericht!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Sarita keek verrast naar Jonathan. 'Je haat me nu niet?' vroeg ze verbaasd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    "Waarom zou ik dat doen? Als ik het zo hoor is die Modeste helemaal niet aardig, zomaar ieders vriendje inpikken met liefdesdrank. Je hebt groot gelijk." zei Jonathan glimlachend


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Uhm elememts Modeste is juist een hele goede vriendin van Jonathan weetje nog;)

    Modeste veegde snel haar tranen weg, ze hoopte niet dat ze rode traan ogen had. 'Fred, wat kom je hier doen?' zei ze zacht. haar stem klonk klein, pijnlijk en verdrietig.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 20:39 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    'Maar het is je beste vriendin en ik dacht nu ik heb gevochten en.' Sarita kwam niet meer uit haar woorden.

    'Ik kom kijken hoe het me je gaat,' zei Fred. 'Als dat mag tenminste.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    'Uhm ja tuurlijk' zei Modeste zacht. 'Maar het gaat wel hoor, maak je maar om mij geen zorgen' zei ze terwijl ze probeerde te glimlachen, het lukte niet echt en ze leek meer op een boer met kiespijn.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 20:40 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    'Het gaat niet,' zei Fred. Hij ging naast Modeste zitten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ojaa..

    "Maak je maar geen zorgen. Ik begrijp je reactie. Laten we erover op gaan, dan gaan we naar Zweinsveld." zei Jonathan glimlachend.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    'Goed idee,' zei Sarita. Ze had nu geen zin om over Modeste te praten. Ze liep met Jonathan mee.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jonathan liep richting Zweinsveld en keek af en toe naar Sarita. "Dus, waar wil je eerst heen?"


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    'We zullen toch als eerst naar de bank gaan?' vroeg Sarita.


    "Ignite, my love. Ignite."

    "Oja, dat hadden we al afgesproken" zei Jonathan grijnzend en hij liep richting de bank. "Zonder geld kun je niks"


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    'Klopt,' lachte Sarita.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jonathan glimlachte en ging de bank in. "Ga jij maar eerst"


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    'Oke,' zei Sarita. Ze pakte 50 galjoenen. Daar kon ze wel even mee voor uit. 'Jij bent,' zei Sarita. Ze wachte even op Jonathan. Ze wist het zeker: Ze vond Jonatahan leuk!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Modeste zuchtte. 'Ik wilde Rose helemaal geen pijn doen weetje, of Sarita of Dean' zei ze zacht. 'Ik wilde alleen dat hij me leuk vond, ik ben het gewend' zei ze. Ze durfte Fred niet aan te kijken, ze schaamde zich te erg.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille