• Sorry heb even geen tijd om alles neer te zetten. Als een topic vol is mogen jullie ook wel een nieuwe maken hoor! Dan quote je gewoon het eerste bericht!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    "Ik slijm niet het is zo" zei Jonathan zacht.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Sarita giechelde en legde haar hoofd op zijn borst.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jonathan streelde haar door haar haar. Het begon langzaam te schemeren. "We moeten straks terug" zei hij.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    'Ik weet het,' zuchte Sarita. Het liefste wilde ze hier blijven maar ze wilde het ook graag aan Rose vertelde. Nu wiste ze hoe Rose zich voelde toen ze met Dean kreeg. Sarita tilde haar hoofd op en keek weer naar Jonathan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    'Kom even kijken, dan snap je het beter.' zei Scorpius. Hij pakte Lily's hand vast en wandelde met haar terug naar de poster.

    James liep met Ruby naar het bureau van professor Griffel. 'We hebben u hulp nodig.' zei hij.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 17:50 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Dean wachte rustig op het antwoord van Rose ook al was hij harstikke nieuwschierig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ruby
    Ruby bleef bij james staan en pakte zijn hand voorzichtig vast, om de een of andere reden voelde ze zich op die manier prettiger. ,,Okay, vertel maar waar je me hulp bij akn gebruiken.'' hoorde ze de vrouw zeggen, toen richtte de vrouw haar blik op Ruby. ,,En wie mag jij dan wezen?'' vroeg de vrouw aan haar, Ruby keek naar James, hopelijk kon hij 't uitleggen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    James zag Ruby verward kijken. 'Dit is Ruby, ze liep hier door de gangen op zoek naar eten. Ik vond het raar dus ben ik naar haar toe gegaan en zo ben ik erachter gekomen dat ze ongeveer 10 jaar denk ik in het bos woonde.' legde hij uit. Dat ze waarschijnlijk de dochter van Luna was hield hij nog maar even voor zich.

    Gaan we zo doen dat ze het uiteindelijk toch zeggen en dat Ruby dan tijdens de vakantie mee komt naar het nest fzoo. En dan halen ze Luna erbij (ze hebben haar niet naar zweinstein gehaald omdat ze dan misschien zou schrikken) En dan geloofd Luna het eerst niet geloofd omdat haar dochter een andere naam had (jij mag die verzinnen als je het een goed idee vindt) maar uiteindelijk wel :)
    En hoe we het gaan doen met scor, de poster en james mag jij verzinnen :p


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Lol, ik ben niet zo goed in Hermelien vrees ik..
    Wat gaat ze nou zeggen? xD

    En lol, ik vind het prima.. Aawrh, Scorpieus wordt uiteindelijk
    toch nieuwsgierig of hij hoort roddels en gaat op onderzoek
    uit en dan komt ie er dus achter en weet ik veel.
    iets in die richting?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zal hermelien wel even doen :)
    Haha ja en dan dikke ruzie!

    James wachtte op haar antwoord. Ze dacht even na en zei.
    Oh fuck, geen inspiratie.. euhm, denk denk!
    'Wow, meen je dit James? Of is het weer een van je flauwe grappen.' James lachte. wat kende ze hem goed, maar nee, dit was echt. Ze begon in zichzelf te praten. 'Nee dat kan niet.' zei ze. 'Ik heb haar hier nog nooit gezien. Dus het kan geen grap zijn, maar wie is ze dan, ze lijkt op iemand, maar op wie?' vroeg ze zichzelf af. ze richtte zich op Ruby. 'Waarom woonde je in het bos?' vroeg ze.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ruby
    Ze keek naar de vrouw die widle weten waar ze precies woonde, even vertrouwde ze het niet maar ze schoof dat gevoel aan de kant. ,,Niet ver van stad, bij een meer..'' probeerde ze uit te leggen en glimalchte een beetje onbeholpen 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Huh? wat stad, meer? ik snap het niet (A)
    ik ben even naar de kapper :)
    Euhm.. even hermelien pov :)

    Hermelien keek het meisjevragend aan. Ze leek echt op iemand die ze kende, maar ze wist niet op wie. Het meisje antwoorde waar ze woonde.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    zweinsveld, lol, sorry.

    Ruby
    Ze keek een beetje nerveus weg, ze hield er niet zo van als mensen zo naar haar keken.. Op dit moment baalde ze er ook vreselijk van dat ze haar cappuchon niet meerop kon doen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Terug :)
    Ik heb totaal geen idee wat ik nu moet zeggen. Okee toch eentje

    James zag dat Ruby zich ongemakkelijk voelde en boog zich naar zijn tante toe. 'Niet zo naar haar staren, ze is geen mensen gewoon.' fluisterde hij.

    Hermelien keek James verrast aan. 'Ik ken haar van ergens, ze lijkt op iemand.' zei ze.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    'Jonathan?' vroeg Sarita.


    "Ignite, my love. Ignite."