• Sorry heb even geen tijd om alles neer te zetten. Als een topic vol is mogen jullie ook wel een nieuwe maken hoor! Dan quote je gewoon het eerste bericht!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Sarita voelde zijn hand op haar middel. Ze streelde met haar vinger over zijn wang.
    'Je bent leuk,' zei ze tussen twee zoenen door.


    "Ignite, my love. Ignite."

    "Jij ook" antwoorde Jonathan en hij zoende door.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Sarita voelde vlinders in haar buik. Dit moment wilde ze koesteren!
    en nu ga ik echt slapen want ik moet morgen om 6.00 op :O


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jonathan drukte haar wat dichter tegen zich aan.

    Gek! dat je nog wakker bent:O Ga snel slapen!


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Sarita vond het fijn om zo dicht bij hem te zijn.
    ik ebn gek :P nu ga ik echt


    "Ignite, my love. Ignite."

    Modeste knikte. 'Ja als je dat wilt doen zou dat heel fijn zijn, ik doe misschien heel bitchy maar ik haat ruzie' zei modeste zacht.

    Rose keek naar Dean. 'Uhm zullen we naar het zweinsveld gaan??'


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Fred knikte. 'Dan regel ik dat wel. Sarita is niet zo erg als ze er uit zit,' zei Fred.

    'Is het daar niet een beetje te laar voor?' vroeg Dean terwijl hij met Rose haar haar spelen. 'Weet je wat, jij gaat me eerst uitleggen wat er nou precies allemaal gebeurt was, waarom Modeste vocht met Sarita.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jonathan zoende door.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Ruby
    Ze hoorde een stem zeggen dat ze ibnnen mochtne komen en dat deden ze dan ook ^^ Nieuwsgierig keek ze even om zich heen en bekeek toen de vrouw vlug.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    'Weet je,' zei Sarita tussen twee zoenen door. Ze stopt even. 'NU heb je je belofte aan James verbroken.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    "Niet, want ik vind je echt leuk" zei Jonathan zacht. "We hadden afgesproken voor de liefde te gaan en niet meer te scharrelen."


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    'Oke,' zei Sarita glimlachend. Ze keek Jonathan recht in zijn ogen aan. 'Jij bent geweldig,' zei ze toen zacht.


    "Ignite, my love. Ignite."

    "Nog niet half zo geweldig als jij bent" zei Jonathan glimlachend.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Fred dacht na. Misschien moest hij niet zeggen tegen Sarita dat Modeste met haar wilde praten. Misschien moest hij haar gewoon ergens heen sturen waar Modeste ook zou zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    'Wie is hier nou een slijmbal?' vroeg ik lachend terwijl ik hem een kus gaf.


    "Ignite, my love. Ignite."