• Sorry heb even geen tijd om alles neer te zetten. Als een topic vol is mogen jullie ook wel een nieuwe maken hoor! Dan quote je gewoon het eerste bericht!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    haha, trusten (:

    Ruby
    Ze was verbaasd door zijn woede. ,,Wat mis met Malfidus..?'' vroeg ze, ze keek hulpzoekend naar Hermelien.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik blijf nog even hoor :)
    Hermelien schrok door de uitbarsting van James. Lily was samen met Scorpius, daar zal Harry niet zo blij me zijn. 'Draco Malfidus zorgde er 25 jaar geleden voor dat heel veel van onze vrienden vermoord werden. James vader vocht tegen zijn meester en won, maar hij heeft het Malfidus nooit vergeven.' legde Hermelien uit


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    aha, okay, haha (:

    Ruby
    Ruby keek geschrokken en beet op haar onderlip, haar vader was een moordenaar geweest. ,,maar..'' ze zuchtte zachtjes, zij was niet zoals hem, zee was had niet lang bij hem gewoond.. Ze wist nog amper wat van haar oduers! Dan hoefde hij toch niet boos op haar te worden..?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hermelien zag Ruby schrikken. 'James is niet boos op je.' stelde ze het meisje gerust toen James er niet op reageerde. 'Hij is gewoon geschrokken. Wil je wat meer weten over je mama?' vroeg ze daarna om Ruby af te leiden.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ruby
    Ze frunnikte aan haar vingers en knikte. ,,Ja, doe maar..'' mompelde ze zachtjes, ze was wel nieuwsgierig en James zou vanzelf wel afkoelen, hoopte ze teminste..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dean keek Rose aan.
    'IK begrijp dat Sarita niet boos is op me, en jij ook niet,' zei Dean. 'Maar toch voel ik me rot.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hermelien begon te vertellen. 'Ik ken je moeder al van toen ze 14 was.' ze vertelde alles wat ze wist over Loena.

    Is het goed dat niemand weet wie de vader is behalve Loena. Ruby heeft de foto ooit gevonden en toen heeft loena haar gezegd dat dit haar vader is. Nadat ruby ontvoerd was zijn Loena en Marcel een relatie begonnen.
    Welke naam gaat Ruby krijgen? Want dan moest die naam eigenlijk ook in de krant hebben gestaan, en Hermelien zou die naam ook moeten weten :p


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik ga slapen!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Okee, er is niemand, maar ik ga werken en dan naar mijn vriend dus ik ben er niet tot weet-ik-veel hoe laat :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Rose gaf Dean een kus. 'Kom we gaan naar de grote zaal, ik heb honger' zei Rose met een glimlach.

    Modeste zat op haar bed. Ze durfte niet naar buiten te bang voor de mensen die haar boos aankeken. Ze kwam misschien hard over, vanbinnen was ze maar een heel klein meisje.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    JOnathan kwam overeind en hielp Sarita recht. "Zo laten we maar gaan dan" zei hij.

    Lily keek naar de poster. (Wat stond er ook al weer op, ben er helemaal uit?)


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Sarita knikte. 'Slim plan,' zei ze. 'Zullen we gelijk doorgaan naar de grote zaal?'

    Dean keek Rose aan.
    'Ja is goed,' zei hij.

    Fred bleef bij de ingang staan. Zodra Sarita binnen zou komen zou hij zorgen dat ze met Modeste ging praten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Thuis, maar ik ga slapen :)
    op de poster stond een foto van Draco Malfidus, eronder stond; wie kent deze man? Laat iets weten aan James Potter


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    Hermelien begon te vertellen. 'Ik ken je moeder al van toen ze 14 was.' ze vertelde alles wat ze wist over Loena.

    Is het goed dat niemand weet wie de vader is behalve Loena. Ruby heeft de foto ooit gevonden en toen heeft loena haar gezegd dat dit haar vader is. Nadat ruby ontvoerd was zijn Loena en Marcel een relatie begonnen.
    Welke naam gaat Ruby krijgen? Want dan moest die naam eigenlijk ook in de krant hebben gestaan, en Hermelien zou die naam ook moeten weten :p


    Ruby
    Ze lusiterde aandacht en beetje bij beeje kwam alles ook weer terug in haar geheugen, toch miste er iets.. Een klein maar belangrijk detail, hoe kwam ze in godsnaam in het bos terecht?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb geen idee wat nu, maar ik ben moe dus ik ga slapen :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn