• waarom?
    hierom:
    mijn vader ziet nooit als ik iets goed doe of in ieder geval; hij zegt het niet. En als ik er zelf naar vraag, dan geeft hij niet eens precies antwoord. Hij is zo'n asshole soms he..
    en ik kan er op dit moment echt niet meer tegen, omdat ik gewoon even helemaal stressig ben omdat ik voor dinsdag 25 bladzijden uit mijn kop moet knallen en de dag daarna nog eens een keer 50 en ik had geen tijd eerder om te beginnen en nu loop ik dus gigantisch vast..
    dus ik kan gewoon dat gezeik nu niet aan mijn kop hebben..
    en als ik dat zeg; dan krijg ik alleen maar als antwoord: "je bent ook zo goed in het ontlopen van alles en nog wat.." ja vind je het gek dat je me boos maakt,
    en ik maak dit topic omdat ik even mijn hart wil luchten aan "onbekende" mensen ;3

    einde.

    Misschien he.. kan je vader dat gewoon niet uitdrukken, omdat hij dat nooit geleerd heeft? En bedoelt hij het niet zo kwaad als je denkt. Maar, ik snap dat je dit niet wilt horen. Ik vind het sneu voor je. Hopelijk laat hij je even met rust zodat je lekker je gang kunt gaan en even tot jezelf kunt komen. (flower)


    Wie du mir, so ich dir.

    Kan je hier niet eens een keer rustig over praten met je moeder?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    KirstenSnaps schreef:
    Misschien he.. kan je vader dat gewoon niet uitdrukken, omdat hij dat nooit geleerd heeft? En bedoelt hij het niet zo kwaad als je denkt. Maar, ik snap dat je dit niet wilt horen. Ik vind het sneu voor je. Hopelijk laat hij je even met rust zodat je lekker je gang kunt gaan en even tot jezelf kunt komen. (flower)


    Vraag aan je vader of je iets goed doet.
    En dan moet hij gewoon ja of nee zeggen.


    Food.

    Immortal schreef:
    Kan je hier niet eens een keer rustig over praten met je moeder?

    trekt partij voor mijn vader.. ;3

    Bij mij is het hetzelfde, maar mijn vader heeft vroeger geen gemakkelijke jeugd gehad, dus is alles nieuw voor hem en heeft hij zelf nooit de liefde gevoeld en de mogelijkheiden gehad die ik nu heb. Misschien heeft jouw vader ook een vervelende jeugd gehad, zeg hem eerlijk hoe je je voelt. Zolang je rustig blijft, zal hij niet kwaad worden en naar je luisteren.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 19:30 ]


    Simple, but effective.

    De meeste vaders zijn assholes.
    Tenminste, dat zeggen al mijn vrienden.
    Zelf ben ik ook nou niet echt bepaald dol op mijn vader. Hij denkt alleen maar aan zichzelf, hij wilt amper schoolspullen voor me kopen -.-
    Maar goed, misschien moet je gewoon tegen je vader zeggen dat je het gevoel hebt dat je niks goeds doet volgens hem :')


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.