• Hi,
    Ik heb een irritant liefdesvraagje.
    Is 16 jaar teveel leeftijdsverschil voor een relatie?
    Stel een meisje van 18 jaar en een jongen van 34.
    Ik heb al aan enkele mensen gevraag en ik zal letterlijk enkele reacties plaatsen:

    "Het is mogelijk, maar vrij absurd."
    "Nee, waarom niet? In de liefde mag toch alles?"
    "Ja, ieuw... Wie zou er ook met zo'n oude man willen gaan?"
    "Dat is je eigen keuze. Als je maar niet gedwongen wordt."
    "Nee hoor, age is just a number baby!" [Okay, sorry, dat was een hyper actieve vriendin van me.]

    Dit zijn voornamelijk de positieve reacties maar ik krijg er ook negatieve. Ik zou graag je eigen mening willen of het nu positief of negatief is. Als je wilt natuurlijk (=

    XxX

    Cavalry schreef:
    Ik vind het te veel. Iemand die zo veel ouder is heeft echt andere behoeftes.


    You are beautiful, you are love.

    Als die personen echt van elkaar houden kan ik het wel accepteren.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    10 jaar oké, maar 16 vind ik toch wel een beetje veel worden xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Ik weet het niet, als je wat ouder bent is dit geen probleem. Mijn zus haar beste vriendin is ook 21 en zij is samen met een man van 35, maar als je zo jong bent lijkt het me onwaarschijnlijk dat dit zal slagen. Je kan het altijd proberen natuurlijk, wees gewoon voorzichtig.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Het is inderdaad nogal absurd, maar ik vind het niet iel. Ik bedoel... ik geil toch ook op Jared Leto?
    Maar in een relatie zul je vanzelf wel tegen dingen aanlopen.


    Felix

    Als het onder de 18 is, is het weirder zeg maar, klinkt ook lekker vreemd weer, haha


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Platypus schreef:
    hmm, ik vind het verschil wel echt groot


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik vind het veel, maar het is op zich niet onmogelijk. Maar ook omdat een dan net volwassen is en die ander al veel verder in zen leven is. Daarom is het zo vreemd.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Je moet zelf kijken denk ik,
    Voor vele is het raar.
    Want als ik denk aan een 18 jarige met een 34 jarige heb ik meteen zo'n gevoel dat die 34 jarige de ander misbruikt.


    <3

    Eerlijk? Ik vind het nogal veel, of dat lijkt toch zo. Maar als je gelukkig bent met hem, moet je er voor gaan. Zolang je zelf maar op tijd kan zeggen wat je wel/niet wilt.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Als het echte liefde is bij jullie allebei (en ga dat bij hem ook even na!), zou ik er niets op tegen hebben. Natuurlijk denk ik dan ook wel even: wow, maar ik vind dat het moet kunnen!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Haha, daar was laatst toch een topic over? ='D


    Ja (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Quarterback schreef:
    Ik vind het teveel, omdat een man van 34 andere dingen doet dan een meisje van 18.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Quarterback schreef:
    Ik vind het teveel, omdat een man van 34 andere dingen doet dan een meisje van 18.


    Hope goes lost but never dies.

    Het ligt er maar net aan hoe je het bekijkt

    1>16
    18>34
    20>36
    40>56

    Eerste klinkt al heeeeel vaag,Maar het ligt er gwn aan hoe et overkomt, en 18>34 klinkt raar maar 20>36 klinkt al minder raar, dus ik vind het niet te veel (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you