• Hi,
    Ik heb een irritant liefdesvraagje.
    Is 16 jaar teveel leeftijdsverschil voor een relatie?
    Stel een meisje van 18 jaar en een jongen van 34.
    Ik heb al aan enkele mensen gevraag en ik zal letterlijk enkele reacties plaatsen:

    "Het is mogelijk, maar vrij absurd."
    "Nee, waarom niet? In de liefde mag toch alles?"
    "Ja, ieuw... Wie zou er ook met zo'n oude man willen gaan?"
    "Dat is je eigen keuze. Als je maar niet gedwongen wordt."
    "Nee hoor, age is just a number baby!" [Okay, sorry, dat was een hyper actieve vriendin van me.]

    Dit zijn voornamelijk de positieve reacties maar ik krijg er ook negatieve. Ik zou graag je eigen mening willen of het nu positief of negatief is. Als je wilt natuurlijk (=

    XxX

    Puzzle schreef:
    Ik vind het zelf maar raar, maar als ze dat willen moeten ze het zelf weten.;p

    Btw, iemand van 34 is geen "jongen" meer.


    je haalt de woorden uit m'n mond ,, wilde ik net ook zeggen xD
    Maarr uhhmm.. (je bedoelt jezelf toch en die "Jongen" van 34 ??) wat zeggen je ouders ervan?? en als ik jou was zou ik hem proberen te vergeten en op zoek gaan naar iemand die ongeveer net zo oud is als jij...


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    HeroHUNTER schreef:
    Eerlijk? Ik vind het nogal veel, of dat lijkt toch zo. Maar als je gelukkig bent met hem, moet je er voor gaan. Zolang je zelf maar op tijd kan zeggen wat je wel/niet wilt.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oke, dat gaat me iets te ver. Als het nou 24 / 34 zou zijn zou het wel kunnen maar 18 is echt te jong. Want het meisje is dan nog een puber, terwijl die 'man' al fucking volwassen is.

    Noem me ouderwets maar ik vind dat echt een huge verschil :').
    Ik vind 5 jaar al veel :').
    Ik zeg niet dat het niet kan maar ik vind het verschil echt heel erg groot.


    If they don't chase you when you walk away... Keep walking.

    het is wel heeeeel erg veel leeftijdsverschil
    maar als je echt van elkaar houdt, kan je je gevoelens niet stop zetten
    je moet alles dan wel helmaal vrijwillig doen en die man moet erug begripvol zijn....


    A friend will never be in your way, unless you're falling down. Then they'll be there to stop you from falling…

    Ik zou zeggen als het echt liefde is "Go for it!" je zal dan zelf wel zien hoe het afloopt even goed word je gelukkig met hem en als je de kans niet neemt kan het zijn dat je je misschien slecht voelt achteraf . Gevoelens kan je niet laten weg vallen ...

    -Geen haat dingen aub , dit is gewoon mijn mening -


    You make my life perfect ! <3

    Liefde is onvoorspelbaar.
    Als hij je een goed gevoel geeft en voelt dat hij je niet misbruikt waarom zou je dan niet voor deze relatie gaan.
    Echte liefde is niet leeftijdsgebonden en dat heb ik zelf ook ontdekt.
    Volg je hart dat, is mijn goede raad en wat de anderen denken laat je toch achter je liggen?

    De regel van 7 :'D.
    Deel de leeftijd van de man door twee en doe het plus zeven, da's het minimum :'D.
    Zogezegd toch althans :'D.

    Nou als het echte liefde is kan alles.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik denk niet dat het zo'n goed idee is. Het is voor jullie beide moeilijk om in zich in elkaars wereld te plaatsen. Hij werkt, jij studeert. Het is heel moeilijk om begrip te blijven tonen als je in 2 verschillende wereld leeft. Trouwens denk eens aan al die lastige momenten wanneer je je lief moet voorstellen en het dan blijkt dat jullie 16 jaar verschillen. En als hij echt 34 is, zorg dat je hem eerst goed kent voor je iets begint.
    Maar als je vind dat dit alles het waard is, ga er dan voor (:


    Get outta my head!

    Niet echt neen. Als je van hem houdt, is alles mogelijk.


    We love because he loved us first - John 4:19

    Ik vind het tussen 18 en 34 te veel, maar 20 kan wel.

    Kennen jullie ATWT oftewel As The World Turns? Daar had casey van 20 iets met Emily van 40!


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Het is wel heel veel he.
    Je moet er goed rekening mee houden dat iemand van 34 jaar heel anders in het leven staat dan iemand van 18. Als je achttien bent heb je alles nog voor je, je moet alles op je eigen tempo ontdekken.
    Als hij niet de ware blijkt denk ik dat je d'r spijt van zult krijgen, omdat je zo toch een stuk van je 'jeugd' overslaat.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Net in de Dag allemaal een stukje gelezen over borstvoeding...
    Niet dat het verhaal interessant was maar de vrouw die ze interviewden was 22 jaar, haar man was 46 jaar oud.
    Een leeftijdsverschil van 24 jaar en blijkbaar lukt dat toch ook?
    Ik ken een meisje van 21 jaar die haar vriend leren kennen heeft toen ze 15 jaar oud was.
    Hij was toen 35 jaar dus 20 jaar leeftijdsverschil.
    Nu zijn ze getrouwd en hebben ze een kindje, ze zien elkaar nog steeds graag en het is echte liefde.
    Wie zijn wij om dit te veroordelen?
    Ikzelf ben 36 jaar oud en doe nog graag mee met de jeugd en sommige meisjes zijn meer "volwassen" dan anderen.
    Echte liefde moet je volgen, wat ook het leeftijdsverschil is.
    Ik ben nu ook verliefd en er is ook een grote leeftijdsverschil.
    Ik ga er voor, ongeacht wat anderen er van denken.

    JongEnBlond schreef:
    Het is wel heel veel he.
    Je moet er goed rekening mee houden dat iemand van 34 jaar heel anders in het leven staat dan iemand van 18. Als je achttien bent heb je alles nog voor je, je moet alles op je eigen tempo ontdekken.
    Als hij niet de ware blijkt denk ik dat je d'r spijt van zult krijgen, omdat je zo toch een stuk van je 'jeugd' overslaat.

    Dat heb ik dus.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    "Nee, waarom niet? In de liefde mag toch alles?"


    Helemaal mee eens.