• Dit is misschien het einde van Tokio Hotel heeft Bill gezegd. Waarschijnlijk gaan ze stoppen met muziek maken in 2009! Werchter Botique in Belgie word één van hun laatste optredens. Dit is nog niet vastgelegd maar 75/100 procent staat het vast dat Bill niet meer goed zal kunnen zingen en dus stopt met de band Tom, Gustav, en Georg gaan verder ze zoeken een nieuwe zanger en een band name maar dit is allemaal nog NIET zeker! Het heeft alleen een HELE grote kans:(


    i hate everyone

    :O

    :O:O:O:O:O:O:(

    In de bravo stond op de voorkant, "is dit het einde van Tokio Hotel" nou, het ging er dus over dat Bill ff niet kon zingen, maar hij is nu toch geopereerd en het is weg. voila, en hij kan weer normaal praten. er is alleen een kans dat zn stem hoger of lager word.
    whatever. tokio hotel gaat niet uitelkaar.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Als bill stopt is het geen th meer... ;l
    & ik geloof het eigenlyk niet zo... of beter gezegt ;; ik WIL Het niet geloven...


    We can only learn to love by loving.

    WAHAAAATTTT?!?!?
    HIJ MAG NI STOPPEN!!!!!
    k ben nu harstikke bang dat ze gaan stoppen:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S
    :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    waaah als TH dan wordt ik gek ik hoop dat het niet gebeurd als bill maar rust neemt

    dis een roddel hoor. Bill kan niet praten, en tom, gustav en Georg zouden zonder Bill niet verder gaan met muziek.


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    En bij de bravo stond of het het einde werd, maar daar stond dat het dat niet was, maar werd uitgelegd dat Bill ziek was. En dat ie niet stopt.


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    laat ze maar lullen.
    Hij heeft 'gezegt' dat het heel goed ging, dat hij nog wel elke dag werd bezocht door een arts enzo om het te controleren maar dat het juist hartstikke goed gaat.

    het is zeker een roddel,ik heb het ook gelezen. heb je dat van deze site:

    http://www.podiuminfo.nl/news_detail.php?news_id=4778

    Dat was een 1 april grap...


    Je moet worden wie je bent.

    oh pfioew was dat echt een 1 april grap?


    i hate everyone

    is dat waar????
    oh echt je weet niet half hoe gelukkig ik ben!!!
    GEEN TH meer! EINDELIJK!
    Joepie-joepie-yeey Billiie Billie Billie kom op je kan niet zingen! Dus idd verlaat de band dan hebben ze tenminste nog 1 % dat ze doorbreken oké 0,5 % dan! Maar dit is echt geweldig nieuws!
    (K) the evil

    ALS ze stoppen denk ik dat ze definitief stoppen, Tom gaat ECHT NEVER verder zonder Bill hoor!!!

    MAAR LATEN WE HOPEN DAT ZE HOE DAN OOK NIET STOPPEN!!!

    neej! :(
    dat mag niet. verdomme!
    echt niet!
    ik moet nog een paar keer naar hun concert! :)
    omg! omg! omg!


    Träume sind wirklich!!

    zonder Bill is er geen Tokio Hotel!
    dat kan niet, neej...


    Träume sind wirklich!!