• Dit is misschien het einde van Tokio Hotel heeft Bill gezegd. Waarschijnlijk gaan ze stoppen met muziek maken in 2009! Werchter Botique in Belgie word één van hun laatste optredens. Dit is nog niet vastgelegd maar 75/100 procent staat het vast dat Bill niet meer goed zal kunnen zingen en dus stopt met de band Tom, Gustav, en Georg gaan verder ze zoeken een nieuwe zanger en een band name maar dit is allemaal nog NIET zeker! Het heeft alleen een HELE grote kans:(


    i hate everyone

    Nee, idd. Zonder Bill is Tokio Hotel niet meer hetzelfde. Maar Tom heeft ook wel in een intervieuw gezegd dat hij het van Bill soms moest overnemen, kleine stukjes en dat Bill gevraagd had of hij het wou overnemen als hij niet meer goed kon zingen.

    het is zeker een roddel,ik heb het ook gelezen. heb je dat van deze site:

    http://www.podiuminfo.nl/news_detail.php?news_id=4778


    WHAT ABOUT 1 APRIL??


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    omg omg omg omg omg !!

    waar heeft hij dat dan gezegd ??

    waarom stoppen ?

    en trouwens ik weet zeker dat als Bill stopt Tom , Gustav en Georg ook stoppen !

    waar heb je dat dat gelezen , gezien of wat dan ook ?

    dat kan toch helemaal niet !

    Bill zou dat nooit z'n fans aandoen !

    En hij heeft nog gezegd dat ze ZEKER gingen terug komen voor concerten te geven dus dat kan gewoon niet !

    Denk niet dat Bill zo slecht is om z'n fans te laten vallen hé !

    xx...xx..

    omg omg omg omg omg !!

    waar heeft hij dat dan gezegd ??

    waarom stoppen ?

    en trouwens ik weet zeker dat als Bill stopt Tom , Gustav en Georg ook stoppen !

    waar heb je dat dat gelezen , gezien of wat dan ook ?

    dat kan toch helemaal niet !

    Bill zou dat nooit z'n fans aandoen !

    En hij heeft nog gezegd dat ze ZEKER gingen terug komen voor concerten te geven dus dat kan gewoon niet !

    bill is tuurlijk niet zo slecht om zijn fans te laten vallen maar hej als hij kan kiezen tussen nooit meer praten en zijn stem naar de knoppen helpen of fans die alles doen voor zijn gezondheid!
    Wat zou Bill kiezen denk je?

    Denk niet dat Bill zo slecht is om z'n fans te laten vallen hé !

    xx...xx..


    i hate everyone

    jezus de mensen die deze onzin hebben geplaats zijn echt heel zielig. ( van dat ze stoppen he )

    ook al wat leentje zij met 1 april het is wel heel toevallig dat het die dag op internet staat.

    maja wat ik al eerder zij als bill zou stoppen, stopt tom ook zeker, en dan lijkt mij het niet meer als normaal dat g en g ook stoppen.

    maar ze mogen iet stoppen want dan komen er geen posters meer en kan ik niet verder met me poster muur :P

    xx

    dat slaat nergens op!:O de andere gaan heust geen nieuwe zanger zoeken hoor(A)

    OMG
    zonder bill geen tokio hotel
    en dan zou tom ook stoppen denk ik het is een 2ling ze gaan samen dood zeggen ze . dan zouden ze ook samen stoppen met th lijkt mij.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    is dat waar????
    oh echt je weet niet half hoe gelukkig ik ben!!!
    GEEN TH meer! EINDELIJK!
    Joepie-joepie-yeey Billiie Billie Billie kom op je kan niet zingen! Dus idd verlaat de band dan hebben ze tenminste nog 1 % dat ze doorbreken oké 0,5 % dan! Maar dit is echt geweldig nieuws!
    (K) the evil

    Dream on, Sucker xD


    [url]http://joketalk.sitebouwer.com/[/url]

    Als TH zou stoppen, zouden ze alle 4 stoppen en niet zonder Bill doorgaan, hoor.

    Maar ze stoppen niet, het is gewoon een roddel.



    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    BULLSHIT!!

    het kan mss waar zijn... MAAR IK WIL HET NIET GELOVEN!!! :|

    OMG vanwr heb je dat?? eigelijk geloof ik het niiet :S
    kwil et nii gelover gwn!!
    zonder bill = geen th!!

    O MYN FUCKING GOD.!
    DIT GELOOF IK EIGELIJK NIET NOUJA IK WIL HET EIGENLIJK NIET GELOVEN.!
    LAAT IK HOPEN VAN NIET DAN STORT MIJN WERELD IN.!;(
    ZONDER BILL.!(H)
    ILoveYouSoDamnMutch**

    -DUIMT-KOM OP BILL JE KOMT ER BOVEN OP EN ALLES BLIJFT GOED GAAN!!-DUIMT-

    OKEE EN NU BEN IK BOOS OP TOM,GUSTAV&GEORG.!
    ZONDER BILL IS ER GEEN TOKIO HOTEL EN OM DAN IEMAND ANDERS TEZOEKEN EN TOM DAN HOELAAG OM BILL TELATEN ZITTEN DAT ARME JOCHIE.!MUZIEK IS ZIJN LEVEN EN HIJ KAN MISSCHIEN WEL NIET MEER ZINGEN!!EN DAN GA JE IEMAND ANDERS ZOEKEN?!NOU NEE HOOR ZONDER BILL GEEN TOKIO HOTEL.! ECHT BULL SHIT!!


    -xxx Renee.x3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    O MYN FUCKING GOD.!
    DIT GELOOF IK EIGELIJK NIET NOUJA IK WIL HET EIGENLIJK NIET GELOVEN.!
    LAAT IK HOPEN VAN NIET DAN STORT MIJN WERELD IN.!;(
    ZONDER BILL.!(H)
    ILoveYouSoDamnMutch**

    -DUIMT-KOM OP BILL JE KOMT ER BOVEN OP EN ALLES BLIJFT GOED GAAN!!-DUIMT-

    OKEE EN NU BEN IK BOOS OP TOM,GUSTAV&GEORG.!
    ZONDER BILL IS ER GEEN TOKIO HOTEL EN OM DAN IEMAND ANDERS TEZOEKEN EN TOM DAN HOELAAG OM BILL TELATEN ZITTEN DAT ARME JOCHIE.!MUZIEK IS ZIJN LEVEN EN HIJ KAN MISSCHIEN WEL NIET MEER ZINGEN!!EN DAN GA JE IEMAND ANDERS ZOEKEN?!NOU NEE HOOR ZONDER BILL GEEN TOKIO HOTEL.! ECHT BULL SHIT!!



    Lees effe de vorige berichten, dan kom je erbij dat het niet waar was, dat het een 1 aprilgrap en roddel was, en dan moet je niet zo'n paniek/woede bericht te schrijve... :D
    -xxx Renee.x3


    Een tomaat is rood. Daah.

    Doe es!
    Aandacht tekort?
    De operatie is goed gegaan.
    En ze willen zeker niet stoppen!!
    Als dat zo zou zijn, was dat allang bekend geweest.
    Maar het enige dat "wel" bekend is dat Bill alleen eff een tijdje niet mag praten, Meer Niet!!

    Sjesus.. -,-''


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Als TH zou stoppen, zouden ze alle 4 stoppen en niet zonder Bill doorgaan, hoor.

    Maar ze stoppen niet, het is gewoon een roddel.





    Ik wou net zeggen, anders zijn derest wel erg ziek tussen de oren, dat ze iemand anders gaan nemen inplaats vn Bill, als het echt zo zou zijn!!

    xx


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]