• Dit is misschien het einde van Tokio Hotel heeft Bill gezegd. Waarschijnlijk gaan ze stoppen met muziek maken in 2009! Werchter Botique in Belgie word één van hun laatste optredens. Dit is nog niet vastgelegd maar 75/100 procent staat het vast dat Bill niet meer goed zal kunnen zingen en dus stopt met de band Tom, Gustav, en Georg gaan verder ze zoeken een nieuwe zanger en een band name maar dit is allemaal nog NIET zeker! Het heeft alleen een HELE grote kans:(


    i hate everyone

    ? NO WAY!
    DA MAG NIE!

    dat slaat nergens op!:O de andere gaan heust geen nieuwe zanger zoeken hoor(A)

    jwl want dan gaat Tom zingen


    i hate everyone

    dat slaat nergens op!:O de andere gaan heust geen nieuwe zanger zoeken hoor(A)

    jwl want dan gaat Tom zingen

    het is heel moeilijk om een zanger te veranderen, dus dat denk ik niet

    maar waar heb je dit vandaan ik denk echt niet dat bill zomaar zal gaan stoppen en tom kan hem ook niet vervangen als het dus waar is kunnen ze gaan zoeken naar een nieuwe zanger maar dan zal er nooit meer een Tokio Hotel zijn want er is geen TH zonder bill:(


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    dass ist scheiss! tuurlijk stopt ie niet het is zijn droom xD

    dass ist scheiss! tuurlijk stopt ie niet het is zijn droom xD

    idd
    zeker een 1 april grap ofzo!je hebt van die haters die dat soort dingen zeggen!
    maak je geeen zorgen!

    OMFG....Dat wil ik niet:(

    En als Bill stopt wrm gaan ze dan veder zónder Bill.Je hebt gelijk JuliaKIDDO:Zonder Bill is er geen TH