• Hoi,in een topic zag ik iedereen zeggen dat het depressief voelen van ons door de pubertijd komt.

    Waarom zegt iedereen dat altijd? Hoe kommen ze daar toch bij? Het lijkt me sterk dat we ons alleen maar zo voelen omdat we pubers zijn,je kan me veel wijs maken maar dat echt niet.
    Zeker bij mij niet.

    Ik vroeg het me gewoon af.

    Even voor de duidelijkheid,ik wil niemand aanvallen ofzo. Ik wil gewoon een punt maken,we kunnen niet de pubertijd de schuld van alles geven wand het is niet de oorzaak van alles.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 16:08 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik snap niet hoe iemand depressief kan zijn, die persoon zal én in de pubertijd zitten én veel hebben meegemaakt.

    Ik ben neit depressief, ik ben vrolijk geboren:Y)

    Ik snap ook niet dat mensen dood willen, soms vind ik dat aanstellerij :x
    Denk gewoon aan de leuke dingen, die heb je vast wel meegemaakt joh.


    Me so good.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Na niet zo zeer voelen maar mijn gedrag en de gebeurtenissen herinner ik me nog wel. Die zeggen genoeg om naar mijn gevoel te raden.


    Dat heb ik ook lang gehad, zeker toen ik depressief was (en hiermee bedoel ik niet dat jij het persé bent, dit is gewoon een stuk van mijn leven), maar als ik denk aan wat mensen over mij zeiden, foto's bekijk,... dan zie je dat ik wél echt gelukkig was. Een kleuter trekt zich minder aan van bepaalde zaken en heeft vaak daarom de ernst niet door (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    xSnoepjex schreef:
    Ik snap niet hoe iemand depressief kan zijn, die persoon zal én in de pubertijd zitten én veel hebben meegemaakt.

    Ik ben neit depressief, ik ben vrolijk geboren:Y)

    Ik snap ook niet dat mensen dood willen, soms vind ik dat aanstellerij :x
    Denk gewoon aan de leuke dingen, die heb je vast wel meegemaakt joh.


    Hé. Als mensen écht zelfmoord willen plegen is dat nooit aanstellerij. Die mensen hebben op dat moment een serieus probleem dat ze niet meer alleen aankunnen dat volledig los staat van hun karakter. Ik was in de lagere school ook altijd het vrolijkste kind dat er rond liep, maarik ben ook depressief geworden (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    (...)

    Hé. Als mensen écht zelfmoord willen plegen is dat nooit aanstellerij. Die mensen hebben op dat moment een serieus probleem dat ze niet meer alleen aankunnen dat volledig los staat van hun karakter. Ik was in de lagere school ook altijd het vrolijkste kind dat er rond liep, maarik ben ook depressief geworden (:

    Ik zei toch soms.
    Ik ken veel mensen die het zéggen, en het niet ménen.


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Ik zei toch soms.
    Ik ken veel mensen die het zéggen, en het niet ménen.

    Daar ken ik er ook een paar van ja x'd

    In de pubertijd worden je emoties versterkt. Dus als je dan iets meemaakt wat je niet leuk vind reageer je daar heftiger op dan voor of na je pubertijd. Het heeft er sowieso mee te maken rond je 14/15e. Bij de een wat vroeger of later dan de ander. Nu zeg ik niet dat je alles op pubertijd kan afschuiven, maar ruzie's met je ouders, zelfmoord gedachtes na een tegenvaller.. Dat hoort er allemaal bij.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Nee is eigenlijk ook zo. Stel dat ik chaggo ben, dan zijn er altijd wel van die figuren die standaard zeggen: 'Ongesteld.'
    Maar er zit wel een kern van waarheid in.


    No growth of the heart is ever a waste

    Puberteit, puberteit. Stom.


    We love because he loved us first - John 4:19

    Ik ben nooit depressief:Y)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ivan schreef:
    Nee is eigenlijk ook zo. Stel dat ik chaggo ben, dan zijn er altijd wel van die figuren die standaard zeggen: 'Ongesteld.'
    Maar er zit wel een kern van waarheid in.

    Dat voorbeeld is herkenbaar x'd

    Ivan schreef:
    Nee is eigenlijk ook zo. Stel dat ik chaggo ben, dan zijn er altijd wel van die figuren die standaard zeggen: 'Ongesteld.'
    Maar er zit wel een kern van waarheid in.

    Ik vind het altijd vet irritant als iemand dat zegt, maar het is wel waar (';


    Me so good.

    Ik ben ook van mening dat het door de pubertijd komt. Ikzelf heb een aantal jaar geleden ook zo'n periode gehad enzo. We moeten er gewoon even doorheen :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ivan schreef:
    Nee is eigenlijk ook zo. Stel dat ik chaggo ben, dan zijn er altijd wel van die figuren die standaard zeggen: 'Ongesteld.'
    Maar er zit wel een kern van waarheid in.

    De enige keer wanneer ik chagrijnig ben, is inderdaad wanneer ik ongesteld ben haha :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik denk dat het niet perse bij het puber zijn hoort, je kunt ook depresief zijn als je ouder bent en je zult er wel een reden voor hebben


    i have a busy life

    Gelukkig ben ik nooit een puber geweest. :p


    kan dat wel ?
    iedereen maakt dat toch mee ?
    al is het maar een klein beetje ;o
    je moet wel puber zijn,
    want anders krijg je geen volwassen dingen erbij. ;x


    Who says I can't be free.. From all of the things that I used to be?