• De stelling van vandaag luidt:
    Het BTW-tarief in Nederland moet omlaag

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Maakt toch niet uit. Als het btw-tarief omlaag gaat, gaat de gewone belasting omhoog :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Maakt toch niet uit. Als het btw-tarief omlaag gaat, gaat de gewone belasting omhoog :Y)

    helemaal mee eens!


    Cause I'm Gone

    Courtesan schreef:
    Maakt toch niet uit. Als het btw-tarief omlaag gaat, gaat de gewone belasting omhoog :Y)


    Voor jou zal het wel uitmaken, want je betaalt toch nog geen/nauwelijks belasting ;) dus als we egoïstisch zijn hier, zouden we zeggen van wel.

    Daarbij is het ook niet gezegd dat de gewone belasting dan omhooggaat, de staat hoeft niet altijd evenveel of meer te krijgen, kijk naar de belastingverlagingen van Bush in Amerika, of ze er nou blij van zijn geworden is een tweede.

    En als laatste ben ik het oneens met de stelling, behalve voor culturele uitjes, die BTW moet laag blijven voor zowel toeristen als wij, omdat wij ook wel eens naar het theater willen voor weinig geld. Verder heeft de staat ook geld nodig, dus waarom dan geen BTW?

    Courtesan schreef:
    Maakt toch niet uit. Als het btw-tarief omlaag gaat, gaat de gewone belasting omhoog :Y)


    dat klopt...


    All I need is your love

    shadowsalyer schreef:
    (...)

    Voor jou zal het wel uitmaken, want je betaalt toch nog geen/nauwelijks belasting ;) dus als we egoïstisch zijn hier, zouden we zeggen van wel.

    Daarbij is het ook niet gezegd dat de gewone belasting dan omhooggaat, de staat hoeft niet altijd evenveel of meer te krijgen, kijk naar de belastingverlagingen van Bush in Amerika, of ze er nou blij van zijn geworden is een tweede.

    En als laatste ben ik het oneens met de stelling, behalve voor culturele uitjes, die BTW moet laag blijven voor zowel toeristen als wij, omdat wij ook wel eens naar het theater willen voor weinig geld. Verder heeft de staat ook geld nodig, dus waarom dan geen BTW?
    We wonen in Nederland en je weet hoe ze hier zijn met de belasting hé?
    Ik ben het oneens, vanwege de reden dat de gewone belasting dan enorm zal stijgen


    Today will be Girl's Day party with you~

    Wat Courtesan al zei.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Courtesan schreef:
    Maakt toch niet uit. Als het btw-tarief omlaag gaat, gaat de gewone belasting omhoog :Y)


    Life is a beautiful struggle

    Neeh, waarom zouden ze dat doen :'D


    -

    Nee, dan moeten we meer belasting betalen, en sowieso hoeveel last heb je nou van die Btw? Als ze het zouden doen dan zou ik toch het onderwijs wat beter financeren. ;x


    SLOAN.

    Nee, behalve die BTW op concerten en zo :x. Die hoeft van mij geen 19% te worden..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Courtesan schreef:
    Maakt toch niet uit. Als het btw-tarief omlaag gaat, gaat de gewone belasting omhoog :Y)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik vind dat de btw veel minder moet worden en ook de normale belasting maar dat gebeurd toch nooit


    i have a busy life

    shadowsalyer schreef:
    (...)

    Voor jou zal het wel uitmaken, want je betaalt toch nog geen/nauwelijks belasting ;) dus als we egoïstisch zijn hier, zouden we zeggen van wel.

    Daarbij is het ook niet gezegd dat de gewone belasting dan omhooggaat, de staat hoeft niet altijd evenveel of meer te krijgen, kijk naar de belastingverlagingen van Bush in Amerika, of ze er nou blij van zijn geworden is een tweede.

    En als laatste ben ik het oneens met de stelling, behalve voor culturele uitjes, die BTW moet laag blijven voor zowel toeristen als wij, omdat wij ook wel eens naar het theater willen voor weinig geld. Verder heeft de staat ook geld nodig, dus waarom dan geen BTW?


    Ik betaal gigantisch véél belasting, ik wil niet veel zeggen. Ik ben 18, plus ik moet door bepaalde omstandigheden extra belasting betalen. Geen conclusies trekken voordat je alles weet. En in Nederland stijgt de gewone belasting altijd als de btw daalt. We moeten het geld ergens vandaan halen, vooral in tijden als bezuiniging en crisis als deze.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2011 - 12:42 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Oneens.
    Niemand heeft last van die btw. Het zit gewoon bij de prijs inbegrepen, dus je kan de prijs inclusief de belasting beoordelen, zodat je kan bepalen of je iets zal kopen of niet.

    En de belasting zal inderdaad anders verhogen(cat)


    To live would be an awfully big adventure

    Courtesan schreef:
    Maakt toch niet uit. Als het btw-tarief omlaag gaat, gaat de gewone belasting omhoog :Y)