• (xAliceCullen) Marloes en ik fietsten samen naar huis, en toen we voor een stoplicht stonden drukte ik dus op het knopje. (nerd) Anyway, Marloes zei dus dat als ik vaker zou drukken, het stoplicht eerder op groen zou springen. Ik zei dat dat niet war was. Uiteindelijk zijn we welles-nietes'end naar huis gefietst en nu vraag ik dus aan jullie.. :
    Gaat het stoplicht eerder op groen als je vaker op het knopje drukt?

    [ bericht aangepast op 28 jan 2011 - 20:38 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Biebersz schreef:
    (...)
    nee maar ik bedoel dat is bij alle stoplichten zo tog o.o?

    Uhmm niet in nederland, maar het is eigenlijk best slim bedacht. (:


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Nee, dat denk ik niet. x'D

    En dat van dat geluidje voor blinden is in België inderdaad zo, bij jullie niet? ;o

    [ bericht aangepast op 28 jan 2011 - 21:00 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Voor zo'n speciaal fietsstoplicht? Dan moet je inderdaad op het knopje drukken en springt het eerder op groen. Dat heb je ook voor voetgangersstoplichten


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nee, maar ik druk er altijd wel op totdat het groen is :Y) Toch vind ik wel dat het zo is hoor.. haha.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2011 - 21:02 ]

    MICKEY schreef:
    Nee, maar ik druk er altijd wel op totdat het groen is :Y) Toch vind ik wel dat het zo is hoor.. haha.

    Whaha, doe ik oook. maar heeft geen zin xd.


    -

    Volgens mij niet nee, maar ik doe het wel omdat ik ongeduldig wordt van het wachten XD Maar het heeft me nog nooit geholpen (huil)
    En als ik een liedje in m'n hoofd heb druk ik op het knopje in de maat van het liedje XD Beetje apart maarja (A)

    Assassin schreef:
    Volgens mij hebben stoplichten een vaste volgorde, dus je moet toch echt op je beurt wachten :'D Maar ik doe het ook altijd.


    Dat denk ik ook. _O_


    Let the Night embrace you

    Waarom zijn er uberhaubt knopjes als ze op ´´volgorde´´ op groen springen? :'D


    --

    ik denk het wel


    "Ignite, my love. Ignite."

    Iemand zei ooit tegen mij dat je wanneer je 11 keer hebt gedrukt dat je weer overnieuw moet wachten.
    En dat geloofde ik nog ook o.0

    Tsja, kweet niet eig.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Absolution schreef:
    Iemand zei ooit tegen mij dat je wanneer je 11 keer hebt gedrukt dat je weer overnieuw moet wachten.
    En dat geloofde ik nog ook o.0

    Tsja, kweet niet eig.


    Haha sorry maar hier moest ik om lachen. Niet ter belediging van jou maar van die leugen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Die knopjes zijn kut ;D
    wrm ze voor de fietsers er zijn weet ik niej;D

    voor voetgangers is er gwn een teken dat die stoplicht dan ook af moet gaan anders gat hij niet XD

    en ik druk net zo lang, om de tijd te doden XD en dat werkt wel


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ik denk het niet maar ik druk er altijd wel vaak opxD


    i have a busy life

    Assassin schreef:
    Volgens mij hebben stoplichten een vaste volgorde, dus je moet toch echt op je beurt wachten :'D Maar ik doe het ook altijd.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    haha vroeger zei ik dit altijd:
    als je nou vaker gaat drukken op dat knopje gaatie eerder op groen, dan krijgen van die mensjes in een kamertje een alarm signaal (= hahaha
    grote onzin.
    Je zal gewoon echt op je beurt moeten wachten, ookal druk ik hem nooit in want als je aankomt springtie al aan. (=


    Ivar Oosterloo.