• Ik heb een geheugenkaart voor mijn camera, 2 gig ofzo. en nu deed ik hem in mijn camera, zei hij eerst dat hij vol was. nou, dat kan echt niet, moet ik 1600/1700 foto's gemaakt hebben ineens x'D En dat heb ik dus niet. In de computer deed hij het niet, hij liep gewoon vast. Toen deed ik hem in mijn camera, zei hij dat hij beveiligd was ofzo. Men, wat moet ik nu doen? x'D


    Your make-up is terrible

    formateren? :P


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    formateren? :P


    Hoe? x'D Mijn computer negeert hem, alsof hij er niet is.


    Your make-up is terrible

    ow das dope.... andere poorten proberen te gebruiken, via de mobiel er op proberen te komen,

    probeer andere computer , etc.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    ow das dope.... andere poorten proberen te gebruiken, via de mobiel er op proberen te komen,

    probeer andere computer , etc.


    Via mijn mobiel kan niet, ik ga thuis even proberen via mijn laptop, kijken offie hem dan wel pakt.


    Your make-up is terrible

    geen idee;x


    Me so good.

    Raar, ik haal meestal de kabel eruit(mocht die een kabel hebben) en er opnieuw indoen.

    Misschien kun je 'm formatteren met een SD cardreader. Heb je zo'n ding, bijvoorbeeld van Hama?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Je SD kaart staat waarschijnlijk op LOCK, dat witte mini flipje op je SD kaart, die kan je verschuiven :] gebeurt heel vaak. Is dat het niet, dan zal je het kaartje even moet formatteren zoals hierboven al gezegd werd :] Maar check eerst dat schuifje!!!


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Je SD kaart staat waarschijnlijk op LOCK, dat witte mini flipje op je SD kaart, die kan je verschuiven :] gebeurt heel vaak. Is dat het niet, dan zal je het kaartje even moet formatteren zoals hierboven al gezegd werd :] Maar check eerst dat schuifje!!!


    Al gedaan lol, met dat schuifje haha. Die zag ik zelf ook al zitten. Maar die stond blijkbaar nog goed, toen ik hem verzette kreeg ik dat hij beveiligd was, in mijn camera.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Al gedaan lol, met dat schuifje haha. Die zag ik zelf ook al zitten. Maar die stond blijkbaar nog goed, toen ik hem verzette kreeg ik dat hij beveiligd was, in mijn camera.


    Oke :]
    Dan moet je het even op een andere pc proberen, want als ik al die verhalen over je laptop hoor haha. En anders inderdaad gewoon dodelijk formatteren(duivel)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Oke :]
    Dan moet je het even op een andere pc proberen, want als ik al die verhalen over je laptop hoor haha. En anders inderdaad gewoon dodelijk formatteren(duivel)


    Ik had hem juist op de normale computer erin gegooit (cat) ik dacht; die doet het vast wel. Meh, eigenlijk was ik te lui om mijn laptop aan te doen ghehe. Dat doe ik zo wel even. Hoe formatteer je even, -noob-


    Your make-up is terrible

    In windows verkenner, zie je je SD kaart staan. net zoals je C en D schijf. Links.
    Druk met de rechtermuisknop op je SD kaart, en klik op formateren. Dan als het goed iss... Kan je NTFS of FAT kiezen, kies dan NTFS. En dan even wachtenn... pizz.. klaar.:Y)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Haha, okay, das simpel 8D Dat kan ik wel.
    dan moet ik wel eerst kijken of mijn laptop hem wel pakt.


    Your make-up is terrible

    Hij pakt hem dus ook niet in mijn laptop...


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Hij pakt hem dus ook niet in mijn laptop...


    Is hij kapot? Probeer nog één andere goede pc te zoeken, en als hij het daar ook niet op doet.. tja.. Is hij van kingston? Dat SD kaartje? Daar heb je levenslange garantie op.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.