• Ik was een keertje ziek en de klas had een pw engels en vandaag moet ik dus inhalen. Maar dat is pas om half4 terwijl ik al 2 uur vrij ben. Dus ik vroeg zo aan de lerares of ik tijdens les het mocht maken.Begon ze te gillen neee dit is het inhaaluur dus dqaar moet je inhalen en dat mag niet tijdens de les dat weetje dit dat. Terwijl een andere jongen het wel mocht maken tijdens les dit is echt zo grrr ik moet me zelf 2 uur vermaken zijn jullie docenten ook zo erg?

    vet lullig D;
    mwha, valt wel mee eigenlijk heheh (:


    T O K I O H O T E L < 3

    Bij ons is dat ook standaard zo hoor. Ik snap het wel, dat is veel makkelijker voor die leraren.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Seaside schreef:
    Bij ons is dat ook standaard zo hoor. Ik snap het wel, dat is veel makkelijker voor die leraren.


    Maar ik irriteer me dood dat die gast wel mocht en ik niet lol

    Dan zou ik zeggen dat het helemaal geen inhaaluur is, maar dat ik die toets gewoon nog even moet doen, wat die jongen waarschijnlijk ook gewoon moet doen. En dat ik die toets nu wil maken, omdat ik anders 2 uur lang voor haar op school moet blijven, wat ik het niet waard vind. En als ze het dan toch niet doet dan zou ik denk ik even moeten afkoelen en de les uitlopen ofzo x'D
    Maar wel lullig voor je. Stomme docenten(krul)

    Mijne zijn gelukkig niet zo erg. Voor aardrijkskunde heb ik er eentje die ons altijd eerder weg laat gaan op donderdag als we ons huiswerk af hebben. Want dat is dan ons laatste uur. Voor de rest zijn ze niet zo cool, maar wij mogen toetsen wel gewoon tijdens de les inhalen.


    To live would be an awfully big adventure

    Seaside schreef:
    Bij ons is dat ook standaard zo hoor. Ik snap het wel, dat is veel makkelijker voor die leraren.

    uhm het hangt af van de leraar, bij ons.
    Misschien moet je je lerares heeeeeeel lief aankijken (:
    of je kan leren 2 uur lang [iknoooow klinkt onmogelijk xd]

    [ bericht aangepast op 1 feb 2011 - 15:37 ]


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Seaside schreef:
    Bij ons is dat ook standaard zo hoor. Ik snap het wel, dat is veel makkelijker voor die leraren.


    Wij mogen zelf kiezen wanneer we ze in willen halen


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Moet vandaag een toets maken ivm toetsweek maar dat hoefde ook pas om kwart over 12 o.o
    Dus uitslapen, kwart voor 12 naar school, kwart over toets maken en weer naar huis. Zwaar vermoeiend.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik heb vrijdag tot 2 uur school, en ik moet ook een uur nablijven, dan een proefwerk inhalen, en dan nog eens nablijven, maar ik hoop dat de leraren het vergeten (;


    Me so good.

    op zich snap ik wel dat het niet in de les mag, maar dat een ander het dan wel mag is een beetje heel erg lullig. ;0


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    oja zeker heb ik dat wel het kan hun nikx schelen hoe laat je uit bent ziek of niet ziek geweest.
    als je ziek bent en je hebt de opdrachten die je moest maken niet gemaakt hebt het maakt ze nikz uit dan heb je gwn pech en moet je een uitstuur briefje halen en nakomen...

    lullig voorje dat die jongen wel mag+.+

    (doeg)

    [ bericht aangepast op 2 feb 2011 - 20:21 ]


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    [ bericht aangepast op 2 feb 2011 - 20:21 ]


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Nu in de bovenbouw hebben we over het algemeen nog maar een SO tussendoor. En dat MAG je niet missen, anders krijg je een herkansbare 1. Maar dan is je herkansingsrecht wel weg :'(


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mijn leraren zijn sexy :9~


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Bij ons is het beter geregeld omdat iedereen vaste uren heeft. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.