• Ik heb vandaag niets gegeten, waarom gaat je niets aan, en na het avondeten zei mijn moeder dat ze me naar een kliniek gaat sturen..
    O.o
    Ze heeft dus het nummer opgezocht en ze gaat bellen naar die mensen.
    Toen werd ik boos, ruzie, gescheld, blablabla..

    Ik vind dat ze zich met haar eigen zaken moet bemoeien.
    Ik kom er heus wel overheen

    om het topic nuttig te houden, wie heeft er ook zulke ouders?


    Me so good.

    ik ben wel dun, maar omdat ik wel genoeg eet denk ik vinden me ouders het niet erg. Wel vind me moeder het stom als ik met jongens 'omga' of andersom..
    maar wow ik overleef het niet om niet te eten! ookal eet ik niet veel ofzow.


    You are the dream. I am the dreamer.

    Als het na een dag zo is is het maf,
    Zo niet dan zijn ze gewoon bezorgd.

    Mijn moeder is niet zo...


    Fat chance.

    Ivan schreef:
    (...)
    Je kan best een periode lang niks eten, maar bedenk je wel dat je lijf je twee keer zo hard terug pakt en vet in de toekomst beter en sneller op slaat. Je kan best lijnen, maar doe het niet zodanig dat er heel veel verschil tussen je normale dieet en je nieuwe dieet zit.
    Ik weet verder niks van die situatie, maar ik denk dat het dan wel redelijk ernstig is. Succes.

    ik lijn niet


    Me so good.

    Ik denk dat ik weet waarom.
    Je moeder is gewoon bezorgd, zeg gewoon dat je een probleem hebt en dat je daarom niet kan eten. Zeg er ook bij dat het al beter gaat en dat je wel terug gaat eten :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Dat is een goeie, ga het meteen zeggen, hoef ik tenminste niet naar een kliniek


    Je moet alleen niej te lang slecht eten (;
    Anders help je alleen je eigen dr mee..
    Mja, keer slecht eten kan gebeuren, iedereen heeft dat wel eens.
    Je ouders hebben dr ook wel eens last van gehad.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kliniek is vet kut :'D iedereen let àltijd op je.
    Mijn ouders, letten weinig/niet op me. (; ben ik best blij mee.

    ik kom er heus wel overheen

    Dit doet me vermoeden -ik kan totaal fout zijn hoor :'D- dat je ouders wel gelijk hebben. ^^ Ze zitten met je in hoor, ze willen je niet weg =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ze doen zo omdat ze om je geven...(ze willen niet dat er iets ergs met je gebeurd, en ik vind dat je dat moet respecteren) en Ja ik weet dat ik nu erg droog zit te babbelen maargoed.
    in ieder geval sterkte ermee


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ik eet morgen wel een paar zakken chips, chocola, drop op voor mijn moeders neus.


    Me so good.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik noem dat bezorgdheid.


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Wauw, jij maakt wel erg veel mee. Eergisteren een loverboy, gisteren een kliniek omdat je niet eet. Wat wordt het vandaag? (':


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dat is bezorgheid en helemaal niks eten is ook goed, dus ik vind het wel terecht van je moeder.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Enterrement schreef:
    Wauw, jij maakt wel erg veel mee. Eergisteren een loverboy, gisteren een kliniek omdat je niet eet. Wat wordt het vandaag? (':

    Ghehehe (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Enterrement schreef:
    Wauw, jij maakt wel erg veel mee. Eergisteren een loverboy, gisteren een kliniek omdat je niet eet. Wat wordt het vandaag? (':

    Spot er niet mee,
    tis al erg genoeg

    &ik heb zojuist 2 boterhammen naar binnen gepropt voor mijn moeders neus, dus ik denk dat ze gaat afbellen, I hope so


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Spot er niet mee,
    tis al erg genoeg

    &ik heb zojuist 2 boterhammen naar binnen gepropt voor mijn moeders neus, dus ik denk dat ze gaat afbellen, I hope so


    Ik spot nergens mee. Ik geef enkel mijn mening ;p


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'