• Ik heb vandaag niets gegeten, waarom gaat je niets aan, en na het avondeten zei mijn moeder dat ze me naar een kliniek gaat sturen..
    O.o
    Ze heeft dus het nummer opgezocht en ze gaat bellen naar die mensen.
    Toen werd ik boos, ruzie, gescheld, blablabla..

    Ik vind dat ze zich met haar eigen zaken moet bemoeien.
    Ik kom er heus wel overheen

    om het topic nuttig te houden, wie heeft er ook zulke ouders?


    Me so good.

    Het is duidelijk dat je me niet geloofd,
    ik ga het je dan ook niet uitleggen, want jij weet niets van mijn leven. en je zult het ook nooit begrijpen.

    Ga nu maar mijn topic uit,
    ik wil geen ruzie, ik heb al genoeg aan mijn hoofd.


    Me so good.

    Hoor je zelf liegen? Kom op, eerst ontmoet je een loverboy, Daarna heb je een eetstornis waar je die ochtent zeker mee bent opgestaan. In de middag heb je een aardbeving wat in Nederland niet voor komt. Jij denkt zeker dat wij achterlijk zijn? Ik snap best dat je aandacht te kort heb, ga lekker bij je vrienden liegen. En niet hier! En over ik zal nooit over mijn leven leigen . Weer een leugen.


    Some angels have no wings.

    Je moeder belt heus geen kliniek omdat jij één dagje niet eet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    xSnoepjex schreef:
    Het is duidelijk dat je me niet geloofd,
    ik ga het je dan ook niet uitleggen, want jij weet niets van mijn leven. en je zult het ook nooit begrijpen.

    Ga nu maar mijn topic uit,
    ik wil geen ruzie, ik heb al genoeg aan mijn hoofd.

    Ten eerste; ik maak geen ruzie, ik geef mijn mening. En als er in je tekst staat dat het ons niks aangaat waarom je niet eet, kan niemand je helpen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    HopexDream schreef:
    (...)
    Ten eerste; ik maak geen ruzie, ik geef mijn mening. En als er in je tekst staat dat het ons niks aangaat waarom je niet eet, kan niemand je helpen.

    Ik ga het niet uitleggen want dan lijk ik zo zielig, en ik wil niet zielig worden gevonden


    Me so good.

    HopexDream zei op 2 feb 2011 - 15:25

    Ten eerste; ik maak geen ruzie, ik geef mijn mening. En als er in je tekst staat dat het ons niks aangaat waarom je niet eet, kan niemand je helpen.
    .

    Dat maakt dan zogenaamd de leugen spannend.


    Some angels have no wings.

    Ik zeg 't niet nog eens (:.. Bij 't topic onderwerp blijven nu.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Speaker schreef:
    Je moeder belt heus geen kliniek omdat jij één dagje niet eet.

    Die vrouw komt hier straks om met me te praten, als zij vind dat ik een eetprobleem/psychisch probleem heb, moet ik naar een kliniek.

    Ik eet niet als ik ergens mee zit of als er iets ergs is gebeurd.


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Die vrouw komt hier straks om met me te praten, als zij vind dat ik een eetprobleem/psychisch probleem heb, moet ik naar een kliniek.

    Ik eet niet als ik ergens mee zit of als er iets ergs is gebeurd.


    Dan heeft de hele wereld een eetprobleem, lol.
    Nou, dan ben je misschien wel veilig voor aardbevingen en loverboys!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik wil nog 1 ding aan toe voegen..
    Dat het best veel dingen wat je mee gemaakt heb in 2 dagen.. Die aardbeving was al eerder gebeurd las ik als ik het goed heb.

    Maar, ik snap best dat mensen denken dat het allemaal gelogen is..
    Maar eey, het kan waar zijn en gelogen zijn,
    Ik bedoel, die jongen betekende best wel veel voor haar. & dan kom je erachter dat hij een loverboy is. Je voelt je bagger en kut en gaat minder eten.. & tjah als je dan zo'n overbezorgde moeder heb.. Dus het kan waar zijn (:



    OT; mooi zo dat je wat binnen heb gekregen (: nou zo doorgaan ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Echt word wakker!

    Mensen na een dag eten zal ze heus geen kliiek bellen, stop gewoon met je leugen.


    Some angels have no wings.

    ik heb niet zulke ouders,mijn ouders laten me geheel vrij(mijn vader nog erger van mijn moeder)

    maar even over die de meningen van deze mensen hier in dit topic.Waarom zou 't een leugen zijn?en die aardbeving was toch niet gebeurd in deze 3 dagen ?
    ja sorry maar dat vroeg ik me ff af.


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Die vrouw komt hier straks om met me te praten, als zij vind dat ik een eetprobleem/psychisch probleem heb, moet ik naar een kliniek.

    Ik eet niet als ik ergens mee zit of als er iets ergs is gebeurd.


    Als alles waar is wat je zegt, dat je geen eetprobleem hebt, je niet lijnt, het gewoon kwam omdat je ergens mee zat, enz. Waarom maak je je dan zorgen? Je komt pas in zo'n kliniek als je een eetprobleem hebt. Dus dan zou jij daar niet thuishoren. Het feit dat jij je zo'n zorgen maakt, wijst er denk ik eerder op dat je denkt dat je toch wel heen moet, omdat je stiekem wel aan het lijnen bent.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Als je al wat hebt gegeten, wat is het probleem dan?:8


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Hiphopqueen schreef:
    Hoor je zelf liegen? Kom op, eerst ontmoet je een loverboy, Daarna heb je een eetstornis waar je die ochtent zeker mee bent opgestaan. In de middag heb je een aardbeving wat in Nederland niet voor komt. Jij denkt zeker dat wij achterlijk zijn? Ik snap best dat je aandacht te kort heb, ga lekker bij je vrienden liegen. En niet hier! En over ik zal nooit over mijn leven leigen . Weer een leugen.


    Zeg, wat weet jij over haar? Er zijn nog zoveel mensen die hetzelfde meemaken, nog erger zelfs.

    Misschien had je die dag geen zin om te eten, het betekent niet meteen dat je een eetstoornis hebt.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.