• Ik heb vandaag niets gegeten, waarom gaat je niets aan, en na het avondeten zei mijn moeder dat ze me naar een kliniek gaat sturen..
    O.o
    Ze heeft dus het nummer opgezocht en ze gaat bellen naar die mensen.
    Toen werd ik boos, ruzie, gescheld, blablabla..

    Ik vind dat ze zich met haar eigen zaken moet bemoeien.
    Ik kom er heus wel overheen

    om het topic nuttig te houden, wie heeft er ook zulke ouders?


    Me so good.

    Mijn vader heeft nu zo iets van ik laat haar maar wand ik eet 's avonds toch niet veel,ik heb nooit honger om 6 uur.

    Ik denk dat je moeder bezorg is en daarom zo overdreven reageert,wand om je nu meteen naar een kliniek te sturen lijk mij nogal overdreven. Ik ken je reden natuurlijk niet maar dan nog.
    Als ze eens wist wat ik op een dag eet,elke dag,denk ik dat ze me voor gek verklaard.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Enterrement schreef:
    (...)

    Ik spot nergens mee. Ik geef enkel mijn mening ;p

    Als het jouw mening is, dan zal ik hem maar respecteren.


    Me so good.

    Tja. Ouders hé.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Enterrement schreef: Eergisteren een loverboy, gisteren een kliniek omdat je niet eet.
    Klinkt allemaal beetje ongeloofwaardig, of heb je aandacht nodig ? (':
    Inieder geval.Je moet wel iets eten .


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb geen aandacht nodig O.o
    Ik ben nu ook weer aan het eten, maar ik moet mijn moeder alleen overtuigen dat ik niet in een kliniek thuishoor.
    En het niet eten is een reactie op eergisteren..


    Me so good.

    Alsof je moeder je serieus naar een kliniek zou sturen. Dat zei ze waarschijnlijk gewoon omdat ze boos was..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    xSnoepjex schreef:
    Ik heb geen aandacht nodig O.o
    Ik ben nu ook weer aan het eten, maar ik moet mijn moeder alleen overtuigen dat ik niet in een kliniek thuishoor.
    En het niet eten is een reactie op eergisteren..

    Loverboy-Kliniek-Aardbeving. Sjonge, jij maakt echt veel mee.Klinkt alleen af en toe niet zo geloofwaardig.Maarja, s mijn mening he (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Qlimax schreef:
    Alsof je moeder je serieus naar een kliniek zou sturen. Dat zei ze waarschijnlijk gewoon omdat ze boos was..

    Nou, ze heeft die mensen gebeld..
    Maar ik hoop dat ik haar heb overgehaald door extra veel te eten..


    Me so good.

    HopexDream schreef:
    (...)
    Loverboy-Kliniek-Aardbeving. Sjonge, jij maakt echt veel mee.Klinkt alleen af en toe niet zo geloofwaardig.Maarja, s mijn mening he (:

    Ja het is jouw mening,
    die aardbeving is helemaal niet zeker of het wel is gebeurd, de kliniek is nog niet zeker of ik er heen word gestuurd. En die loverboy daar praat ik niet meer over.


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Ja het is jouw mening,
    die aardbeving is helemaal niet zeker of het wel is gebeurd, de kliniek is nog niet zeker of ik er heen word gestuurd. En die loverboy daar praat ik niet meer over.

    Nee maar je hebt het allemaal wel gezegd. (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Volgends mij lieg je overal over, zodat je in het middel punt kan staan. Je maakt net iets te veel mee in 3 dagen. Mij overtuig je niet!


    Some angels have no wings.

    Hiphopqueen schreef:
    Volgends mij lieg je overal over, zodat je in het middel punt kan staan. Je maakt net iets te veel mee in 3 dagen. Mij overtuig je niet!

    Ben het er helemaal mee eens!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Hiphopqueen schreef:
    Volgends mij lieg je overal over, zodat je in het middel punt kan staan. Je maakt net iets te veel mee in 3 dagen. Mij overtuig je niet!

    Ja man ik wil in het middelpunt staan. Ik ga hier over mijn leven liegen.

    NOT



    ---
    Mijn moeder vindt dat ik met die vrouw van de kliniek moet gaan praten, als die vind dat ik in een kliniek thuishoor, moet ik er van mijn moeder ook heen...


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Ja man ik wil in het middelpunt staan. Ik ga hier over mijn leven liegen.

    NOT



    ---
    Mijn moeder vindt dat ik met die vrouw van de kliniek moet gaan praten, als die vind dat ik in een kliniek thuishoor, moet ik er van mijn moeder ook heen...

    Oh komop zeg, zoveel mensen liegen ooit wel is, maar dat bij jou echt zoveel dingen in minder dan 4 dagen gebeuren, ONMOGELIJK.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Kunnen we 't even bij het onderwerp van het topic houden? En niet gaan ruziën over of iets wel/niet waar is. Dat doe je maar in elkanders gastenboek dan. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'