• Schrijf ik slecht..


    ik hb al mijn series verwijderd en ik bn een nieuwe begonnen, deze word ook al fucking weinig gemaakt, ik denk dat ik gwn super slecht schrijf wnt aan wat ligt het anders!!!


    *He's the one.

    Schat heb je he er al in gezet???


    *He's the one.

    Het ligt eraan dat ie er net op staat. Of verwacht je soms dat heel Quizlet binnen 1 dag jpou serie gaat maken. Dat gebeurt toch nooit.


    Sweet dreams will come true.

    Nauw ik hb geen geduld x'D


    *He's the one.

    Dat is te merken -__-'


    Sweet dreams will come true.

    dan moet je geduld leren krijgen, fzo? want je hebt kans dat er hier mensen zijn en die zien jouw topics en denken dan: ja, bekijk 't ff, ik ga geen quizzen maken van zo'n zeurkous


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    dan moet je geduld leren krijgen, fzo? want je hebt kans dat er hier mensen zijn en die zien jouw topics en denken dan: ja, bekijk 't ff, ik ga geen quizzen maken van zo'n zeurkous
    Kan jij gedachten lezen?


    Sweet dreams will come true.

    (...)Kan jij gedachten lezen?
    ja dat kan ik, vraag maar aan Kathy xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Meid, mijn serie wordt ook niet gemaakt. Maar boeiend? Zoalang ik plezier beleef aan het schrijven blijf ik dat doen. Boeit me niet of mensen het lezen.

    (...)Kan jij gedachten lezen?

    Dmijn anders wel x)


    actin' like sluts, we want cunt !

    (...)ja dat kan ik, vraag maar aan Kathy xD
    Ojaaa, jij had verteld :D


    Sweet dreams will come true.

    Ik heb eigenlijk nooit je quizzen gemaakt..:O

    Maar ik denk dat het inderdaad ligt aan dat er gewoon tè veel quizzen zijn, om elke goed te laten draaien. xD

    Soms word de een minder gemaakt dan de ander, maar is hij toch beter!
    Net zoals een vriendin van mij [xNoortje op quizlet] Die schrijft heel mooie verhalen, maar die worden meestal niet meer dan 20x gemaakt. Kut voor haar, maar ze heeft plezier in het schrijven, en gaat daarom door. =D

    Misschien moet jij daqt ook doen. Gewoon niet aan het aantal mensen denken die je niet aantrekt, maar aan de mensen die het wèl hartstikke goed vinden.

    Wow, wat een speech :|

    .x


    In your Shadow i can Shine

    >< zeur zelf niet!!!


    *He's the one.

    nauw ke maar ik zou he tleuker vinden als hij goed gemaakt werd!!!


    *He's the one.

    Ja, dat willen we allemaal wel.

    je kan ook niet van iedereen hier op Quizlet verwachten dat ze je serie maken hoor. En trouwens, volgens mij gaat het er gwn om dat je het zélf leuk vind om te schrijven, en als anderen dan je serie volgen is dat een leuk extraatje.

    idd (:


    Mew <3