• De stelling van vandaag luidt:
    Kinderen lezen te weinig.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    oneens


    Shoganai i ne~

    xSnoepjex schreef:
    Dat verschilt per kind.
    Oneens


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Assassin schreef:
    Er zijn kinderen die veel lezen, er zijn kinderen die weinig lezen. Ik weet niet of je kan zeggen dat ze allemaal te weinig lezen.
    Oneens.

    Eens.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Verschilt per persoon.
    Sommige mensen uit mijn klas hebben serieus nog nooit een leesboek gezien, anderen verslinden ze(zoals ikzelf:D:D)

    YourLullaby schreef:
    Heel mijn klas leest niet graag en ik ben een leesfreak.
    Oneens dus


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

    ik lees te weinig , feit.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Eens. Er zijn wel kinderen die veel lezen, maar er zijn ook mensen die nog nieteens leesverslagen maken voor school(daar heb ik er dus een paar van in de klas)


    Live Like There's No Tomorrow ♥

    Ja.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Niet elk kind, als ik mijn broertje zie (9 jaar) die leest nu de harry potter reeks, dus die leest genoeg. Maar er zijn kinderen die heel weinig, soms te weinig, lezen. Dus oneens.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Als je Christa heet niet (krul)
    Zoals al wordt gezegd; het verschilt per kind. Maar sommigen vind ik echt te weinig lezen :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    De meeste kinderen wel, maar ik denk dat er nog genoeg jongeren zijn die wel lezen. Ook al zullen ze er misschien niet meteen voor uitkomen omdat het bij sommigen 'not done' overkomt.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik lees me iedere dag suf op Q (flower)


    Music is what feelings sound like

    Heel erg mee eens.
    Op vijf VWO leest de gemiddelde leerling zo´n 10 boeken per jaar. Maar weet je hoe reuze handig het is om snel te kunnen lezen, en raad eens hoe je dat bereikt... XD
    Ik vind dat het op de basisschool veel meer gestimuleerd moet worden, ik heb er zelf zooo veel aan gehad en dat gun ik anderen ook...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Oneens.
    Ik ben dyslectisch en heb toch de hele serie van Twilight uit :D
    Alleen het verschilt per kind...


    Don´t be shy, be happy!