• De stelling van vandaag luidt:
    Kinderen lezen te weinig.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Nymphetamine schreef:
    Moeten ze zelf weten :'D
    Wist je trouwens dat Gamen eigenlijk beter, in bijna alle opzichten, is dan lezen.


    Wie hebben dat onderzoek gedaan, gameverslaafde? x'D


    bla bla bla

    Assassin schreef:
    Er zijn kinderen die veel lezen, er zijn kinderen die weinig lezen. Ik weet niet of je kan zeggen dat ze allemaal te weinig lezen.
    Oneens.

    Verschilt heeel erg. Ik lees me suf, terwijl me zusje amper een boek aanraakt. (nerd)


    love me for what I am, don’t hate me for what I’m not.

    Oneens. Ik vind ook niet dat je ooit echt te weinig of te veel leest. Je leest zoveel als je zin hebt, daar moet nu echt geen cijfer op geplakt worden.


    effort never betrays you

    Als je het niet leuk vindt, waarom zou je dan moeten lezen?


    Life is hard and then we die

    Ik niet in ieder geval:Y)
    Dus.. Oneens.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Oneens. Ik lees heel veel want ik vind het leuk. Andere kinderen houden weer meer van sporten. Zo zou je bijv ook kunnen zeggen dat kinderen te weinig sporten, maar sommigen vinden dat gewoon minder leuk!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Oneens. Ik vind het zo'n vooroordeel. Ik lees minstens 1 boek per week, dat zijn er 52 in een jaar en dat vind ik echt niet weinig. Ik ben het eens met SjuulMusic, sommige kinderen vinden inderdaad lezen leuker dan sporten. Zelf zit ik niet op een sport, maar ik beweeg heel veel. Dat is toch hetzelfde, alleen noem je het geen sport!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Mee eens, van al mijn klasgenoten en vele leeftijdsgenoten, hoor ik dat lezen saai en vervelend is :S Het is juist een van de leukste bezigheden, waarmee je de wereld om je heen een beetje kan vergeten! :O Kleine kinderen ook, mijn nichtje is aan het leren lezen, maar die zegt ook dat ze het stom vind. Kinderen lezen echt veel te weinig, maar ik bedoel, op msn lees je toch ook? Het is dan geen "verhaal" maar toch, dan zou je sowieso ook niet msnen als je er echt niet van houdt. Het hangt eraf van wat men leest en veel jongeren denken dat alle boeken saai of suf zijn.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    verschilt per kind!


    i have a busy life

    Dat is helaas tegenwoordig wel afgenomen door het vele internet-, tv- en social mediagebruik. Vroeger was het wel meer.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Dit is Quizlet,vol met storys, moet ik nog meer zeggen...
    oneens:P


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    dat verschilt heel erg...bij ons in de klas bijvoorbeeld zijn een paar kinderen die bijna niet lezen en er zijn kinderen die heel veel lezen...ik lees namelijk elke dag wel in een paar boeken dus dat verschild heel erg...


    I close my eyes, I'll be allright.

    Oneens. Je kunt niet echt zeggen dat ze te weinig lezen, in mijn ogen doen ze dat misschien wel, maar in hun ogen lees ik té veel. (Ja, dat zeggen mijn klasgenoten me toch elke keer als ik iets over de boeken die ik heb gelezen zeg. xd)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    xSnoepjex schreef:
    Dat verschilt per kind.
    Oneens


    Kill them with kindness.