• De stelling van vandaag luidt:
    Kinderen lezen te weinig.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Nou ja, eerlijk gezegd ben ik het er wel mee eens.
    Als we bij Nederlands een boek moeten lezen, begint iedereen te protesteren. Niemand in mijn klas leest, behalve ik. En lezen is goed voor je Nederlands + algemene ontwikkeling. Dus ik ben het er mee eens dat er te weinig gelezen wordt, en dat er meer moet worden gelezen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Het verschilt natuurlijk per kind, maar er wordt wel steeds minder gelezen door kinderen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Assassin schreef:
    Er zijn kinderen die veel lezen, er zijn kinderen die weinig lezen. Ik weet niet of je kan zeggen dat ze allemaal te weinig lezen.
    Oneens.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik niet. (nerd)


    Great minds think alike.

    Vultures schreef:
    Nou ja, eerlijk gezegd ben ik het er wel mee eens.
    Als we bij Nederlands een boek moeten lezen, begint iedereen te protesteren. Niemand in mijn klas leest, behalve ik. En lezen is goed voor je Nederlands + algemene ontwikkeling. Dus ik ben het er mee eens dat er te weinig gelezen wordt, en dat er meer moet worden gelezen.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Vultures schreef:
    Nou ja, eerlijk gezegd ben ik het er wel mee eens.
    Als we bij Nederlands een boek moeten lezen, begint iedereen te protesteren. Niemand in mijn klas leest, behalve ik. En lezen is goed voor je Nederlands + algemene ontwikkeling. Dus ik ben het er mee eens dat er te weinig gelezen wordt, en dat er meer moet worden gelezen.


    Nouja, sommigen proberen ook stoer te doen door te zeggen dat ze niet van lezen houden he.
    En bij mij in de klas was het niet zo extreem. Er waren wel protesten maar de meesten deden gewoon hun best en lazen het.


    Your make-up is terrible

    verschild per persoon, maar het zou me niet verbazen dat het gemidede wel naar beneden is gegaan door de tijd heen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Eens.Over het algemeen wel ja,als ik kijk hoe dat gaat in mijn klas. "Oo nee wet moeten lezen help...".
    Maar er zijn er ook wel die wel lezen,allen dat zijn er veel te weinig.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2011 - 12:00 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    vindt ik ook
    veel mensen die ik ken lezen bijna noooit ze lezen maar 1 blaadzijde ofzo en zeggen dan al dat het saai is..:S


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Assassin schreef:
    Er zijn kinderen die veel lezen, er zijn kinderen die weinig lezen. Ik weet niet of je kan zeggen dat ze allemaal te weinig lezen.
    Oneens.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Oneens, hangt af van persoon tot persoon.


    Militat omnis amans

    Vultures schreef:
    Nou ja, eerlijk gezegd ben ik het er wel mee eens.
    Als we bij Nederlands een boek moeten lezen, begint iedereen te protesteren. Niemand in mijn klas leest, behalve ik. En lezen is goed voor je Nederlands + algemene ontwikkeling. Dus ik ben het er mee eens dat er te weinig gelezen wordt, en dat er meer moet worden gelezen.


    Hetzelfde hier.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    xSnoepjex schreef:
    Dat verschilt per kind.
    Oneens


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Verschilt van kind tot kind denk ik.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    oneens


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz