• De stelling van vandaag luidt:
    Kinderen lezen te weinig.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Genius schreef:
    Oneens. Sinds wanneer is er een regel die bepaald wanneer een kind te weinig leest :')


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    In vergelijking met?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    ze lezen idd veel te weinig.. maar dat kan ook door mij komen want ik lees 14 boeken in een maand... (is dat abnormaal) maar ik heb 3 broertjes en zusjes en die lezen helemaal niet.. ik ben het met de stelling eens.


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    pinkmoon schreef:
    ze lezen idd veel te weinig.. maar dat kan ook door mij komen want ik lees 14 boeken in een maand... (is dat abnormaal) maar ik heb 3 broertjes en zusjes en die lezen helemaal niet.. ik ben het met de stelling eens.

    dat is niet abnormaal, toch niet als je het met mij vergelijkt, haha. x'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Eens, er zijn wel kinderen die veel lezen, maar dat zijn er niet veel.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    RwaydaMeAt6 schreef:
    (...)

    Wie hebben dat onderzoek gedaan, gameverslaafde? x'D

    Nee, wetenschappers.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nymphetamine schreef:
    (...)
    Nee, wetenschappers.

    COF :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Het verschild natuurlijk per kind, zoals iedereen dat zecht. Somige zeggen dat ze een van de enige zijn die lezen. Maar in mijn klas lezen best nog wel veel meisjes. Ook meisjes waarvan ik het eigenlijk niet had verwacht bleken te lezen. Bij de jongens geld echter een ander verhaal. Volgensmij lezen de jongens in mijn klas niet.
    Ik ben het dus oneens met de stelling.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Ivan schreef:
    (...)
    COF :]

    Wud?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Guapa schreef:
    Het verschild natuurlijk per kind, zoals iedereen dat zecht. Somigen zeggen dat ze een van de enigen zijn die lezen. Maar in mijn klas lezen best nog wel veel meisjes. Ook meisjes waarvan ik het eigenlijk niet had verwacht bleken te lezen. Bij de jongens geldt echter een ander verhaal. Volgens_mij lezen de jongens in mijn klas niet.
    Ik ben het dus oneens met de stelling.

    Dit kon ik echt niet laten, vooral in een topic over lezen, sorry.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    dat verschilt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg!


    every little thing is gonna be alright.

    sommige lezen veel, sommige wat minder, en sommige heel weinig. x)

    Oneens, alhoewel ik daar niet heel zeker van ben. Op deze site lezen de mensen natuurlijk heel erg veel (A) de meeste mensen die op deze site zitten zullen waarschijnlijk ook wel van lezen houden! Maar in het dagelijks leven ken ik mensen die maar 1x per jaar (en sommige nog minder) naar de bibliotheek gaan en alleen als het echt moet voor school een boek lezen. Dat vind ik echt bizar!!! Maar ja het verschilt per kind want een kind met dislexie zal waarschijnlijk niet zo veel plezier van lezen krijgen als een kind zonder.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2011 - 22:00 ]


    I'm a lover, not a fighter. But I fight for what I love!

    ONEENS, WEETJE HOEVEEL JE LEEST OP SCHOOL!


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    xSnoepjex schreef:
    Dat verschilt per kind.
    Oneens


    het verschilt idd per kind (maar deze stelling geldt volgens mij wel voor mij) :Y)

    [ bericht aangepast op 4 feb 2011 - 23:55 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!