• Daar zit ik de laatste tijd heel erg in en dan zie ik dingen die er niet zijn, voornamelijk spinnen. En dat is best eng.
    Laatst zag ik een grote spin over de muur langs mijn bed lopen, ik schrok, deed het licht aan en rende weg. Maar er was uiteindelijk niets. Net als gisternacht, ik dacht eerst dat er een enorme spin onderaan mijn kast bij mijn fohn zat, later dacht ik dat mijn kat ermee zat te spelen maar toen ik het licht aandeed was er toch niets. En dat is zo irritant.


    Your make-up is terrible

    Ik snap wat je bedoeld,
    ik denk ook altijd dat er iets of iemand op mijn kamer zit.
    toevallig een week geleden ook met een spin..

    Erg vervelend voor je


    Me so good.

    misschien moet je niet bang zijn om in die stand te komen,
    zegmaar.
    want je vind het niet leuk om spinnen te zien.
    je moet er niet aan denken, of je moet jezelf zo moe maken dat je eigenlijk gelijk al slaapt?


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    xBIGBANG schreef:
    misschien moet je niet bang zijn om in die stand te komen,
    zegmaar.
    want je vind het niet leuk om spinnen te zien.
    je moet er niet aan denken, of je moet jezelf zo moe maken dat je eigenlijk gelijk al slaapt?


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Hm misschien heeft dit er niks mee te maken, maar als ik nog niet slaap, en ik ben echt nog maar half wakker, denk ik steeds dat ik in een soort van gat val, en dan krijg ik zo'n schok door heel mijn lichaam.Is wel een paar x gebeurd bij mij, maar het blijft raar.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Dat heb ik nog nooit gehad, volgens mij.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik heb dat soms ook! meestal zie ik dan iemand naast mijn bed staan en dan gil ik bijna en meestal staat er dan niemand :x


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    HopexDream schreef:
    Hm misschien heeft dit er niks mee te maken, maar als ik nog niet slaap, en ik ben echt nog maar half wakker, denk ik steeds dat ik in een soort van gat val, en dan krijg ik zo'n schok door heel mijn lichaam.Is wel een paar x gebeurd bij mij, maar het blijft raar.
    Dat heb ik ook :'D en dan slaap je volgens mij ook ng niet echt!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    (...)Dat heb ik ook :'D en dan slaap je volgens mij ook ng niet echt!

    Haha nee, maar ik blijf het wel raar vinden, ik viel ooit in een ravijn, en toen viel ik van het rand van t zwembad af, of van een dak.Echt superraar!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb dan een halfjaar gehad, nadat mijn broer in elkaar zakte voor mijn ogen, omdat hij iets had aan zijn hartzakje. Overal kropen spinnen en sindsdien ben ik echt bang voor ze.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik vind slaapverlamming erger, dat is zooo eng. JE bent wakker maar kan je totaal niet bewegen. Oh, ik heb dat zo vaak voor. Je hoort alles enzo, maar je kan niet bewegen, of spreken, of ..

    Wat jij hebt, heb ik nog nooit meegemaakt eigenlijk.


    Get outta my head!

    Dat heb ik ook eens gehad. Maar dan moet met spinnen maar met me hond..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    HopexDream schreef:
    (...)
    Haha nee, maar ik blijf het wel raar vinden, ik viel ooit in een ravijn, en toen viel ik van het rand van t zwembad af, of van een dak.Echt superraar!
    ik val altijd uit een boom :')


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Dat heb ik ook. Dan ga ik me allerlei dingen verbeelden die er toch niet zijn. Ik heb geen idee wat er aan te doen eigenlijk. Ik zet het altijd van me af en maak mezelf moe.


    Don't dream your life, but live your dream!

    HopexDream schreef:
    Hm misschien heeft dit er niks mee te maken, maar als ik nog niet slaap, en ik ben echt nog maar half wakker, denk ik steeds dat ik in een soort van gat val, en dan krijg ik zo'n schok door heel mijn lichaam.Is wel een paar x gebeurd bij mij, maar het blijft raar.


    Dat heeft iedereen
    Dat is het teken dat je van lichte slaap in een diepe slaap valt

    Dan lijkt het idd of je van een stoeprandje valt/ in een gat valt en daarna val je in diepe slaap, heel natuurlijk allemaal ^^ -voelt zich een biologie nerd haha (nerd)-


    I solemny swear i am up to no good

    Ik heb me nog nooit echt dingen verbeeld dan, maar wel al ontelbaar maal keren naar de wekker liggen staren terwijl het maar niet tot me doordrong hoe laat het was.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.