• Van die zielige mensen die boos gaan worden als iemand met kanker scheld. Ik vind, dat als je zeikt om t woord kanker, dat je ook moet zeiken om t word "dement". Mijn oma is daaraan overleden en ze heeft 7 jaar lang onder geleden, ECHT GELEDEN. De ziekte is net zo erg als kanker, want het is ongeneselijk en je lijd er verschrikkelijk onder. En tóch zeggen mensen heel gemakkelijk als ze bijvoorbeeld wat vergeten zijn; "Och ik word echt dement" Maar zodra iemand zegt "Kanker ik ben wat vergeten" gaan ze ineens zielig doen dat t zo'n verschrikkelijk woord is.

    Edit; Het boeit mij niet wie wat zegt, ik scheld zelf ook. Maar ik vind het gewoon sneu als mensen gaan zeuren over kanker, en niet om dementie.

    Wat denk je van 'Dat stinkt als de pest, dat is zelfs een algemeen gebruikt spreekwoord. Mensen moeten gewoon niet zo schijnheilig doen.

    Dit soort dingen bedoel ik.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2011 - 19:44 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Weetje..

    sincity de grote mensen wereld boeid het niet zo veel wat voor kut peiode jij hebt in je leven


    Some angels have no wings.

    SinCity schreef:
    (...)

    ja k bn idd 13, mr niet vr het eerst ongesteld,..

    Nog niet ongesteld geworden dan?


    ars moriendi

    Assassin schreef:
    (...)

    Jij gaat expres spotten met dementie omdat je zogenaamd in een klote periode zit. Nou, als ik dat heb, ga ik ook niet dingen doen die jij niet leuk vind. Dat is heel egocentrisch.

    je moet doen wa je wilt,..
    als je dinge doet die ik nie leuk vind,.. dn doe jje da tog lkkr ofz,..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    BlackHell schreef:
    (...)

    Serieus?! vind je t leuk om mensen nog slechter te laten voelen dan ze al doen,... En je kunt iemand niet harteloos/gevoelloos/narsist noemen die je niet eens kent,..

    en ja ind die moeten er zijn,.. da wisten we nog niet,..

    Hahahahahaha. Nou jullie probeerde mij net ook tegen te werken, alleen weet ik hoe ik erop moet reageren omdat ik wat ouder en wijzer ben, en niet als een kleutertje gaat lopen janken als er kritiek op me word gegeven (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Stekelenburg schreef:
    (...)
    Nog niet ongesteld geworden dan?

    omg,.. allang dus,..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Hiphopqueen schreef:
    Denk het ook, dat ze heel erg voor het eerst ongesteld is.

    Ze is nog 13 ook XD

    ha-ha,. die was grappig,.. NOT,..


    Only those who listen can hear

    Wat zeur je dan nog? Ga leven zoeken. kleuters pesten.


    Some angels have no wings.

    Qlimax schreef:
    (...)
    Hahahahahaha. Nou jullie probeerde mij net ook tegen te werken, alleen weet ik hoe ik erop moet reageren omdat ik wat ouder en wijzer ben, en niet als een kleutertje gaat lopen janken als er kritiek op me word gegeven (:

    ze jankt nie als een kleuter,.. ze probeert iemand te steune en aardig te zijn in tegenstelling tot jou,..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA wat zijn 13 jarige leuk, nemen alles zo serieus _O_


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    (...)
    Hahahahahaha. Nou jullie probeerde mij net ook tegen te werken, alleen weet ik hoe ik erop moet reageren omdat ik wat ouder en wijzer ben, en niet als een kleutertje gaat lopen janken als er kritiek op me word gegeven (:

    Laat anders maar zitten, met die kindertjes valt gewoon niet te praten. Want ook al beargumenteer je jezelf goed, ze doen toch wel alsof ze het beter weten. Kinderen van 13 die net borstjes krijgen ftw :'D

    Btw ben ik het dus 100% eens met je topic, al vind ik wel dat je er rekening mee kan houden als er iemand bij is die iemand kent die aan de ziekte waarmee je vloekt is overleden. (wow megazin). Maargoed, het feit dat kanker dan super erg is maar over bvb AIDS grappen worden gemaakt, slik ik ook niet.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2011 - 14:19 ]


    ars moriendi

    SinCity schreef:
    (...)
    ze jankt nie als een kleuter,.. ze probeert iemand te steune en aardig te zijn in tegenstelling tot jou,..

    Expres spotten met dementie? Terwijl ik er duidelijk neer zat dat mn oma er vreselijk aan geleden heeft? Noem ik niet echt steunen, weet niet waar je dat vandaan haalt?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Cincity.

    Meisje toch, je bent 13 waarschijnlijk voor het eerst gedumpt. en dan denken dat alles tegen zit. word eens wakker.


    Some angels have no wings.

    Laten we het gezellig houden onderling (krul)


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Qlimax schreef:
    (...)
    Hahahahahaha. Nou jullie probeerde mij net ook tegen te werken, alleen weet ik hoe ik erop moet reageren omdat ik wat ouder en wijzer ben, en niet als een kleutertje gaat lopen janken als er kritiek op me word gegeven (:


    je bent miss 1 jaartje ouder dn mij,...
    jij denkt nou dus da we ons aangevalle/boos/ verdietig voele,.. nou dus mooi niet,..
    ik zit ook mr gw doodnormaal in de les


    Only those who listen can hear

    Qlimax schreef:
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA wat zijn 13 jarige leuk, nemen alles zo serieus _O_

    yeah,.. sure,..
    omfg,.. dit is egt hilarisch,.. zielige mensjes kijke,..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.