• Van die zielige mensen die boos gaan worden als iemand met kanker scheld. Ik vind, dat als je zeikt om t woord kanker, dat je ook moet zeiken om t word "dement". Mijn oma is daaraan overleden en ze heeft 7 jaar lang onder geleden, ECHT GELEDEN. De ziekte is net zo erg als kanker, want het is ongeneselijk en je lijd er verschrikkelijk onder. En tóch zeggen mensen heel gemakkelijk als ze bijvoorbeeld wat vergeten zijn; "Och ik word echt dement" Maar zodra iemand zegt "Kanker ik ben wat vergeten" gaan ze ineens zielig doen dat t zo'n verschrikkelijk woord is.

    Edit; Het boeit mij niet wie wat zegt, ik scheld zelf ook. Maar ik vind het gewoon sneu als mensen gaan zeuren over kanker, en niet om dementie.

    Wat denk je van 'Dat stinkt als de pest, dat is zelfs een algemeen gebruikt spreekwoord. Mensen moeten gewoon niet zo schijnheilig doen.

    Dit soort dingen bedoel ik.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2011 - 19:44 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Stekelenburg schreef:
    (...)
    Laat anders maar zitten, met die kindertjes valt gewoon niet te praten. Want ook al beargumenteer je jezelf goed, ze doen toch wel alsof ze het beter weten. Kinderen van 13 die net borstjes krijgen ftw :'D

    Btw ben ik het dus 100% eens met je topic, al vind ik wel dat je er rekening mee kan houden als er iemand bij is die iemand kent die aan de ziekte waarmee je vloekt is overleden. (wow megazin). Maargoed, het feit dat kanker dan super erg is maar over bvb AIDS grappen worden gemaakt, slik ik ook niet.

    Ja inderdaad, dit is gewoon een speld zoeken in een hooiberg. Er moet even een mod online komen want dit topic mag wel sluiten eigenlijk. Hier gaan er straks nog veel meer op reageren x'D


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Hiphopqueen schreef:
    Cincity.

    Meisje toch, je bent 13 waarschijnlijk voor het eerst gedumpt. en dan denken dat alles tegen zit. word eens wakker.

    ja ik bn 13,.. nee niet voor het eerst gedumpt,.. k hb gew een klote dag,..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    yeah,.. sure,..
    omfg,.. dit is egt hilarisch,.. zielige mensjes kijke,.. .



    De enige die zielig is ben jij! Dusja, veel vald er niet aan toe te voegen


    Some angels have no wings.

    SinCity schreef:
    (...)
    yeah,.. sure,..
    omfg,.. dit is egt hilarisch,.. zielige mensjes kijke,..

    Ind,.. zielige mensen :'D


    Only those who listen can hear

    Qlimax schreef:
    (...)
    Ja inderdaad, dit is gewoon een speld zoeken in een hooiberg. Er moet even een mod online komen want dit topic mag wel sluiten eigenlijk. Hier gaan er straks nog veel meer op reageren x'D


    Ik had al gemeld dat er een vervelend persoon ruzie zat te stoken (: Maar er zijn geen mods.


    Your make-up is terrible


    ja ik bn 13,.. nee niet voor het eerst gedumpt,.. k hb gew een klote dag,.. .


    Houdt dan gewoon je mond dicht en ga mensen van jou leven pesten. zijn we ook van je af!


    Some angels have no wings.

    Qlimax schreef:
    (...)
    Ja inderdaad, dit is gewoon een speld zoeken in een hooiberg. Er moet even een mod online komen want dit topic mag wel sluiten eigenlijk. Hier gaan er straks nog veel meer op reageren x'D

    Haha, idd, want ze menen iedere keer dat ze je hebben uitgelult met echt zo'n kinderlijke opmerkingen.. dusja, laat maar zitten :)
    offtopic, je hebt echt leuke fotos op je profiel btw =O !


    ars moriendi

    Hiphopqueen schreef:
    (...)

    De enige die zielig is ben jij! Dusja, veel vald er niet aan toe te voegen


    OMG,... zoals mijn lieve 6jarige zusje altij zegt: "wat je zegt ben jezelf"


    Only those who listen can hear

    Assassin schreef:
    Ik had al gemeld dat er een vervelend persoon ruzie zat te stoken (: Maar er zijn geen mods.

    Ja, heb het zelf ook gemeld.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    BlackHell schreef:
    (...)

    OMG,... zoals mijn lieve 6jarige zusje altij zegt: "wat je zegt ben jezelf"


    Ja, gedraag je maar als 6-jarige, past wel bij je.


    Your make-up is terrible

    sorry hoor dat we ons er vervelend onder voelen. Dat we boos worden om het schelden met kanker betekent niet dat we het goed vinden dat er met dement gescholden word(wat ik nog nooit heb gehoord maar goed).

    Dan hoef je niet meteen te zeggen dat we zielig zijn,schelde is zielig gevoelens hebben niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Waarom kunnen jullie nou allemaal niet gewoon normaal doen. Negeren die handel, zielige mensen! Wat is er nou leuk aan het expres uitlokken van een ruzie?


    You're all I need

    OMG,... zoals mijn lieve 6jarige zusje altij zegt: "wat je zegt ben jezelf" .

    .


    Probeer je me zwart te maken? ik lach je vierkant uit.,


    Some angels have no wings.

    Stekelenburg schreef:
    (...)
    Haha, idd, want ze menen iedere keer dat ze je hebben uitgelult met echt zo'n kinderlijke opmerkingen.. dusja, laat maar zitten :)
    offtopic, je hebt echt leuke fotos op je profiel btw =O !

    Haha ja daarom reageer ik er ook maar niet meer op.
    Dankjewel trouwens ;$


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Exercitus schreef:
    sorry hoor dat we ons er vervelend onder voelen. Dat we boos worden om het schelden met kanker betekent niet dat we het goed vinden dat er met dement gescholden word(wat ik nog nooit heb gehoord maar goed).

    Dan hoef je niet meteen te zeggen dat we zielig zijn,schelde is zielig gevoelens hebben niet.

    Met dementie word niet eens gescholden, dát is het juist. Mensen zeggen altijd maar heel makkelijk "Oh ik word dement ik ben mn ... vergeten" Terwijl het een hartstikke erge ziekte is, misschien nog wel erger dan kanker want het valt niet te genezen en het is een hele lange lijdensweg.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.