• Vandaag op school was een pijnlijke/genante dag.

    Als ik mijn kluisje dichtdoe, blijft mijn T-shirt erin zitten, iemand anders moest mijn pasje voor de laserding houden en ik stond daar dus wel even O.o
    Tijdens wiskunde hoorde mijn mentor dat mijn bff en ik het over haar dikke kont hadden die bijna de vloer raakte. Ze hoorde ook dat we een push-up onderbroek voor haar gingen kopen als cadeautje;x
    In de pauze moest ik wat geld op mijn schoolpasje zetten, maar de automaat was kapot, dus moest ik naar die van de bovenbouw. Ik probeer er 5 euro briefgeld in te doen, normaal doe ik altijd met munten maar vandaag had ik toevallig briefgeld bij me, toen nam hij het niet op. Ik ging tegen de automaat slaan en vloeken. Ik loopt terug naar de aula om muntgeld te pakken. Staat er bij de automaat een mega lange rij. EINDELIJK heb ik dus geld op mijn pasje staan. Ik loop naar de flesjesautomaat om cola te kopen. Ik hoor dat mijn flesje beneden is, dus ik wil hem pakken. Krijg ik hem er niet uit omdat hij klem zit. Ik ging dus met mijn hand in die drinkautomaat, zitten mijn vingers vast. Eindelijk krijg ik mijn hand terug, maar mijn flesje zit er nog steeds. en iemand anders haalt mijn flesje er zo voor me uit;x -mijn vingers doen pijn-
    Ik ben met mega veel kracht aan een deur aan het trekken, moet ik ertegen duwen..;s
    Onderweg naar huis ben ik een paar keer bijna aangereden -de auto's rijden nogal roekeloos en ik lette niet goed op;x-


    ik had best wel een ongeluksdag, ik had ook nog eens flinke blunders in de klas en een paar vriendinnen die voor me en achter me zaten werden naar de andere kant van de klas geplaatst omdat ík druk ben.. O.o
    Nu zitten voor me twee sukkelige wijven, en achter me twee best wel leuke jongens, maar ik mis mijn vriendinnen!
    Hoe was jullie school/werkdag?


    Me so good.

    Ik heb best wel gelachen, eigenlijk. Maar er waren ook wat tegenslagen..


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Mwah, mijn dag was wel redelijk.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Mijn dag was uhm weird

    ah wil je roos piest mee? Mij dag was ook kut, ik zal er maar niet over beginnen...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Dreft schreef:
    Mijn dag was uhm weird

    haj iman.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik had gewoon een kut dag.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Kut. Vrienden geschorst, etc. Niet een leuke dag, dus.


    We love because he loved us first - John 4:19

    Grieving schreef:
    ah wil je roos piest mee? Mij dag was ook kut, ik zal er maar niet over beginnen...

    Jaaaa,
    komt wel goed, schatje (;


    Me so good.

    Puzzle schreef:
    (...)
    haj iman.


    Kom jij weer met je haj Iman grrrr(6)

    Mijn dag was wel leuk lekker gelachen maar helaas wel weer engels :(


    I'm a lover, not a fighter. But I fight for what I love!

    Mijn dag was super. Ik heb vandaag amper op school gezeten, heel veel lol gehad, goede cijfers teruggekregen en een nieuw rooster, waar ik dolgelukkig mee ben. :'D

    aaawh. Ach, morgen kan het alleen maar beter zijn :'D

    Mijn dag was wel leuk, maar ik faalde nogal. Bij alles. n_n


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Vrij goed, heb alleen een shitload of work gekregen voor volgende week. Nu ik binnenkort rapport krijgt haasten al die leerkrachten zich om punten te geven en dat is dus allemaal op een --'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ahww, best wel een kuddag ja ;[

    ff zien mijn dag, zoals normaal saai.
    Onder geschiedenis ging ik de heletijd met mijn vriendin in een schriftje praten over jongens haha , uit onze klas.. x] ,
    lol, en ehm. eerste uur wiskunde, en laatste uur, dat is echt kud =.=
    Vandaag nl so, ging kud, vandaag engels pw, ging wel. ;D

    Ik zat vandaag ziek thuis, bored.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?