• Ik vraag me of hoe jullie je paracetamol innemen.
    Erop kauwen ; in 1 keer doorslikken ; in een glas water gooien en dan drinken.

    Ik kauw er altijd op omdat dat sneller werkt dan de andere 2. Maar ik ken niemand die dat ook doe :'D

    Dus tell me _O_


    -

    mijn moeder verstopt het altijd in de appelmoes ander slik ik het niet door(krul)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Volgens mijn dokter werkt oplossen in wat water het best, maar dan niet zoveel water gebruiken. Dat heeft waarschijnlijk ongeveer hetzelfde effect als kauwen xD


    Happy Birthday my Potter!

    In allemaal stukjes breken en dan die stukjes 1 voor 1 met heel veel water innemen, nee, ik ben niet zo goed in paracetamol slikken xD


    “Love is a contradiction.”

    Ik breek hem in vier stukjes en dan slik ik ze een voor een door met water maar zonder erop te kauwen. Ik ben een pussy haha.


    your eyes are like stars in the night.

    Met een slok water, dat kan ik het best.

    Avery schreef:
    Gewoon in één keer doorslikken met water.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    PaulienDream schreef:
    in een glas water gooien en dan drinken. anders vind ik hem echt mega vies.. zo ook hoor maar wel minder


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Speaker schreef:
    Ik breek 'm eerst in tweeën en dan slik ik eerst de ene helft door met heel veel water en dan de andere, hehe 8D

    Ibuprofen? :') Ik neem nooit paracetamols. Maar anyway, die slik ik altijd gewoon door.

    Ik kan echt niet tegen die dingen, dus mijn moeder koopt altijd van die smelt tabletten. Gewoon op zuigen. ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Avery schreef:
    Gewoon in één keer doorslikken met water.

    Grieving schreef:
    Ik ben een ervaren pillenslikker dus ik slik ze gewoon in één keer in. ik heb zelfs grotere pillen in één keer naar binnen gewerkt.

    Ja, ik ook. Je krijgt best wel grote pillen in het ziekenhuis... (na 4 dagen, vond ik het echt niet leuk meer, ben toen aan de sachets gegaan XD)


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Ik kan die dingen gewoon niet zomaar doorslikken. Op geen enkele manier, dus als ik er al één neem, ga ik hem kauwen.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    MICKEY schreef:
    Ibuprofen? :') Ik neem nooit paracetamols. Maar anyway, die slik ik altijd gewoon door.


    Omg, die gebruik ik alleen bij hele erge buikpijn en zelfs dan helpen ze niet goed genoeg :O


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben heel slecht in pilletjes doorslikken, dus meestal kauw ik.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.